Başımdan aşağı dökülen un çuvalına baktım. Şaka yapıyor olmalısınız?
Mert Hakan ve İrfan Can bana şirinlikle bakarken gözlerimden alevler çıkıyordu, eminim.
Bu görüntüleri gülerek çeken Altay'a baktım. "Ya Altay!"
Bunlar muhtemelen instagram storylerinde göreceğimiz karelerdi.
Mart ayında olmamıza rağmen havalar yeni yeni ısınıyordu.
Kafama gelen su balonuyla olduğum yerde kaldım. Bugün bana oynanıyordu herhalde.
Arda'nın yanından aldığım su balonlarıyla Mert Hakan'ı kovalamaya başladım.
İsabetli atışlarıla Mert Hakan da oldukça ıslanmıştı.
Bakışlarım bu sefer yüzü gülen Altay'a çevrildiğinde Altay kafasını hayır anlamında sallıyordu. Ferdi onu kameradan uzaklaştırdığında ardı ardına attığım su balonlarıyla o da ıslanmıştı.
Üzerime doğru yürüdüğünde ondan kaçıyordum. "Uzaklaş ıslatırım." dediğim şeye kahkaha attı.
"Benden daha hızlı koşamazsın Asena. Ayrıca, daha ne kadar ıslanabilirim?" Sesi kulaklarımı doldurduğunda aniden çektiği kolumla ikimiz de aynı anda yeri boylamıştık. Su balonlarının etrafta uçuşması sebebiyle yer o kadar kaygandı ki.
(Aklıma Mesut Özil geldi. Yer kaygındı biliyon.)
Üzerimdeki bedenle burun buruna gelmiş olmamız tüylerimi diken diken etmişti. Neden heyecanlanıyordum ben?
"Süper bir kare abi!" Mert Hakan, kameranın başındaydı ve bu anları kayıt almıştı belli ki.
"Sen bi' gerildin sanki?" Sırıtarak bakan Altay'a baktım. "Ne alakası var?"
Kahkahası kulaklarımı doldurmuştu. "Yalan söyleyemiyorsun." gözlerimi devirmiştim.
Düştüğüm yerden kalkmıştım. İrfan'a göz kırptığımda planı anlamıştı. Gizlice getirdiği çuvalı Altay'ın kafasından aşağı döktüğümde etraftaki kahkahalar benim de gülmeme sebep olmuştu.
"Kaptan? Bembeyaz oldun." dediğim şeyle sırıtmıştı. Jesus hocam bize gülerek bakıyordu.
"Abi bizi bi' böyle çeksene." Altay beni kameralara doğru döndürdüğünde gülümsedim. Kolunu omzuma attığında ne hâlde olduğumuzu cidden merak ediyordum.
-
asenaguler: 90+5 ve Asena Güleeerr!! @altaybyndr1
altaybyndr1, 10ardaguler ve 455 kişi beğendi.
altaybyndr1: Bu isabetli vuruşlarınızı kalede de görmek isteriz.
asenaguler: Havan fos olmasın diye oynamıyorum, yoksa biliyorsun.
merthakanyandas: Ben Asena'ya yazdım 3 gol.
altaybyndr1: Asena bana üç tane atsın, dileyin benden ne dilerseniz.
asenaguler: İddiaları severiz :) Hazırlıklı ol kaptan.
altaybyndr1: Sen iste yeter ki :)merthakanyandas: Unlar nerede asker?
asenaguler: Getiriyorum komutanım! epcmepxöwpxö10ardaguler: 🤡
asenaguler: 🥸X: Bu kız kim ve Altayla alakası ne?
Y: Arkadaşıdır.
Z: Yalnız Fenerbahçe kadrosu full takip.
X: Güler diyor, belki Arda'nın kuzenidir.
T: Ablası, Arda'nın hesabında fotoğrafları var.
Z: Bu hâlâ Altayla olan alakasını açıklamıyor.
K: Kanka sana noluyor apxmwpxmpw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul Beyefendisi || Altay Bayındır
Fanfiction"Bir istanbul beyefendisi?" dediğim şeyle o bakmaya doyamadığım gülümsemesini kondurmuştu yüzüne. Altay'ı gülümserken görmek o kadar güzeldi ki. "Bu aşkın hanımefendisi?" dediği şeyle bu sefer de gülümseme sırası bendeydi. Şarkının melodisi kulakla...