Şiddetli yağan yağmur her ne kadar huzur verse de Arda'nın evde olmayışı beni çok geriyordu. Arda, Ferdi'nin yanına gitmiş ve yağmur dolayısıyla geri dönmemiş orada kalmayı tercih etmişti.
Ben ise şu an elektriğin gitmesinden aşırı derecede korkarken gök gürültüsünü dinliyordum.
Çalan telefonumun melodisi kulaklarımı doldurduğunda bakışlarım oraya döndü. "Ablacığım?"
Onu endişelendirmek istemiyordum. "Nasıl gidiyor, eğleniyor musunuz?" Keyifle sorduğum soruyla durgun bir ses tonuyla cevap verdi. "Aklım sende kalıyor abla, iyi misin? Gelmemi istersen gelebilirim bir şekilde." Bu havada dışarıda olması onun için hiç iyi olmazdı.
"İyiyim ablacığım, bir sorun yok." Onu ikna edip kapamıştım telefonu. Elektriklerin aniden gitmesiyle nefesimin daraldığını hissetmiştim.
Sanki karanlıktan bir şeyler beni içerisine alıp boğacakmış gibi.
Hızla yumruklanan kapıyla yutkundum. Noluyordu? Alacaklı mı gelmişti.
Endişeyle açıp açmamak arasında kaldığım kapıya bakıyordum. "Asena!" Altay'ın sesi kulaklarımı doldurduğunda kapıya uzanıp açtım.
Sımsıkı bana sarıldığında ne olduğunu anlamıyordum. "İyi misin?" Sorduğu soruya karşılık olarak kafamı kaldırıp ona baktım. "Neden buradasın Altay?" Karanlıkta mimiklerini tam seçemiyordum.
"Korkmuyor musun Asena?" Titreyen bedenim buna gayet güzel bir cevap oluşturuyordu bence. "Korkuyorum."
"Korkmaman için buradayım, ben buradayken karanlıktan korkmana gerek yok." Şaşkın yüz ifademi göremiyordu ancak hissetmemesi olağandışıydı.
Aniden dürtüklenmemle kan ter içinde uyandım. Bana bakan Arda'yla neler olduğunu anlamaya çalışıyordum. "Abla kalk kabus görüyorsun."
Ne?
Altay neden benim rüyama giriyor. Neden böyle bir rüya görüyordum ben?
-
"Hey iyi misin? Dün rüyamda seni gördüm." Altay'ın sesi kulaklarımı doldururken bu çok daha korkutucu bir şeydi çünkü rüyamda ben de onu görmüştüm.
"Aslında ben de seni gördüm, Arda'nın sesine kalkmıştım bu çok garip." dediğim şeyle bakışlarımız birleşmişti.
"Ve onla bakıştıktan sonra ben kesildim." Mert Hakan şarkı söyleyerek içeriye girdiğinde durumumuza ne kadar da uygundu şarkının bu sözleri.
"Ne gördün?" sorusuyla anımsamaya çalıştım.
"Fırtına vardı ve karanlıkta kalmıştım." sözlerimi onun sözleri tamamlamıştı.
"Ve ben senin endişelenmeni önlemek için geldim değil mi? Aynı rüyayı ben de gördüm." Kaşlarım çatılmıştı.
"Altay, bize büyü mü yaptılar?" Söylediğim şeyle kocaman bir kahkaha patlatmıştı. "Fala inanmayan kız... Büyüye nasıl inanır?" Kaşlarım çatılmıştı, hayır ne alaka ki?
"Ya tövbe estağfurullah." gözlerimi devirerek söylediğim şeye güldü. Omzuma kolunu attığında sahaya doğru ilerletmişti beni.
"Bak şimdi Asenacığım, seninle bir iddiaya gireceğiz." İddia mı? Hemen.
"Eğer sen kazanırsan, istediğin bir şeyi yaparız." dediği şeyle gülümsedim, ben kaybetmem ki.
"Ama ben kazanırsam." Bakışları bana döndüğünde kaşlarım çatıldı. "Sen kazanırsan ki öyle bir ihtimal yok ama ne yapacağız kaptan?"
"Seni korku evine götüreceğim." Ben kaybetmem neyse ki.
-
Kaybetmiştim. Hepsi Mert Hakan yüzünden olmuştu, tüm dikkatim dağılmıştı.
"Ya abi ne yapıyorsun ya!" Planmışlardı sanki her şeyi ve plana uygun davranıyorlardı. Bu hâllerime gülen Arda'ya evde görüşeceğiz bakışları atmakla meşguldüm. "Evet Asenacığım... O zaman akşam birlikteyiz."
Kahretsin.
asenaguler: Ağlamadan beş dakika öncesi muhtemel.
altaybyndr1, 10ardaguler ve 366 kişi beğendi.
altaybyndr1: Benim için mi bu hazırlık :)
asenaguler: Hayır, beni korkutacak adamlar için.
altaybyndr1: Tüh, paramparçayım.
asenaguler: Senin için olmadığından bence olmalısın, büyük bir güzellik kaçırıyorsun :)
altaybyndr1: Hadi ya? Demek öyle.
asenaguler: Aynen öyle kaptanım.
altaybyndr1: Göreceğiz kara fırtına.10ardaguler: Güzellik 💙
asenaguler: Bebeğiimm 💘seravrij: Bu ne güzellik böyle? Parlıyorsun resmen!
asenaguler: Ah canım, o senin güzelliğin. Boooll öpücükler.kutaycaliskan: Tipsiz 🤡
asenaguler: Allah'ın maymunu.
kutaycaliskan: Bu maymun için kimler kimler sırada :)))
asenaguler: Tabii tabi. Seni ne doktorlar ne mühendisler istedi de biz vermedik.
kutaycaliskan: Öyle zaten.merthakanyandas: Masallah kardesıme.
asenaguler: Eyvallah komutanım!!Asena'yı çok seviyorum ya. Gerçekten böyle bana aşırı bir abla vibe veriyor bu bölümden çok bağımsız bir şekilde genel olarak.
Canım Asena.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul Beyefendisi || Altay Bayındır
Fanfic"Bir istanbul beyefendisi?" dediğim şeyle o bakmaya doyamadığım gülümsemesini kondurmuştu yüzüne. Altay'ı gülümserken görmek o kadar güzeldi ki. "Bu aşkın hanımefendisi?" dediği şeyle bu sefer de gülümseme sırası bendeydi. Şarkının melodisi kulakla...