H: Jak mu to mám říct?
L: Co? Komu?
H: No Niallovi
H: Že jsem asi stejnej jako on
H: Ještě nikdy jsem nebyl tak posranej strachy
L: To zvládneš
L: Věřím ti H
H: Jak můžeš vědět, že to zvládnu, beztak se z toho zase vykroutím jako minule
L: Co se stalo minule?
H: No
L: Co jsi provedl?
H: Tak trochu jsem Nialla šmíroval
H: Ale jenom malinko, přísahám
L: Co se stalo?
H: Niall si našel přítele
H: Ale to mi neuvěříš koho
L: Koho? *předstírá zájem*
H: Ale no tak, alespoň se snaž
L: Fajn, tak koho *tváří se hrozně natěšeně*
H: Zayna
L: Kecáš! Zayn chodí s Niallem? *upřímný zájem*
L: Že se nezmínil zmrd
L: Já si ho pak ve škole podám
H: Ha a já myslel, že tě to nezajímá
L: No teď už jo, tak to mi budeš muset psát každý detail, který se o nich dozvíš
H: Fajn, fajn
L: A jak ses o nich dozvěděl
A tak Harry detailně popsal situaci, jež nastala mezi modrookým a černookým spolužákem na školních pozemcích, a pak v kavárně nedaleko školy. Netrvalo ani tak dlouho a už si s L zase psali o pro ně naprosto normálních věcech.
L: Jak to jako myslíš, že Rachel a Ross měli pauzu, to vůbec nedává smysl, však se nerozešli
H: Tak se podívej znovu na celý seriál
L: To by zabralo spoustu času
L: Navíc nemám nikoho, kdo by na to koukal se mnou a sám to komentovat nechci
H: Máš teď tak 20 minut čas?
L: No za hodinu začíná trénink, tak do tý doby snad jo
L: Proč?
L: Mám se bát
L: H?
L: Proč neodepisuješ, vím že si to čteš
Příchozí hovor od H.
„Ano?" A v tu chvíli, kdy uslyšel jeho hlas si Harry nebyl jistý svým plánem. „H? Jsi tam." „Jo, jo. Já myslel jsem, že bychom se mohli na Přátele podívat spolu," koktal nesmyslně Harry, tedy alespoň jemu to přišlo nesmyslné a trapné a teď se proklínal, že s takovým nápadem vůbec přišel. „Jakože si pustíme nastejno první díl a budeme si u toho povídat. Asi to byl blbej nápad. Promiň." V tu chvíli Harry vzdálil telefon od ucha a měl v plánu hovor ukončit. „Ne! Počkej! Je to skvělý nápad, vydrž, dojdu si pro notebook." Když to kudrnáč zaslechl široce se usmál, až byly jasně vidět jeho ďolíčky. Z druhé strany telefonu byl slyšet šum peřin, a pak typický zvuk pro zapnutí počítače.
„Tak co dáme to od prvního dílu?" „Že se ptáš. Musím vidět, jak Rachel vběhne do kavárny v těch krásných šatech." Rozplýval se Harry. „Ty jsi tady šéf," ozval se smích z druhé strany.
„Tak co připravený?" „Já se připravený už narodil, připravenost je mé druhé jméno," zaslechl Harry vychloubačný hlas a zachichotal se. „Tak teda můžeme na to pane Připravený. Na tři. Raz, dva, tři." Oba pustili první díl ve stejnou chvíli a vyčkávali, až začnou komentáře z druhé strany telefonu, to se však nestalo do chvíle, kdy Chandler pronesl, že by chtěl milion dolarů. V tu chvíli se ozval zvuk smíchu z obou stran a Harry si v ten moment přál, aby ten smích mohl slýchat každý možný okamžik.
„To bylo super H, doufám, že si to zopakujeme. Nerad tě opouštím, ale už fakt musím na trénink, stejně beztak přijdu pozdě. Budu muset kvůli tobě dělat kliky navíc." „Sexy představa." A než si svá slova stihl Harry rozmyslet vyletěla mu z úst. V tu chvíli, kdy si to uvědomil oddálil telefon od svého ucha a rychle zavěsil. Předtím však chlapec na druhé straně zaslechl ještě nespočet na dávek. „Kurva. Zase jsem to posral."
L: Nic jsi neposral H : - *
Louis měl pravdu, když říkal že na trénink přijde pozdě a nelhal ani v tom, že bude muset dělat kliky. Byl na tom však o poznání lépe než Liam, který přišel o necelých dvacet minut déle. „Kdes byl?" „Zdržel jsem se u Zayna." Louis se na druhého hnědoočka podíval se zlobou v očích. Neříkal mu H, že Zayn chodí s jeho kamarádem. „To spolu chodíte nebo co?" „No, jak se to vezme," pokrčil rameny Liam. Než se však modroočko mohl zeptat na další otázku, zavolal na ně trenér, ať si dají pět koleček běhu v protisměru, aby si nemohli povídat. Nebylo to poprvé, co by narušovali trénink nesmyslným povídáním, proto na ně kouč měl připravenou taktiku trestu.
Celý zpocení a udýchaní se vrátili k lavičce se napít a ani jeden neměl chuť něco říct, věděli moc dobře, že pokud by je zaslechl trenér, nechal by je běžet znovu a to ani jeden nechtěli.
"Jak jsi to myslel s tím Zaynem?" Bylo po tréninku a Louis doprovázel Liama domů. „No to je asi na dýl." „Má to co dělat s Niallem?" Ušklíbl se modrooký a když spatřil, jak se hnědooký červená jako by mu to došlo. Jeho kamarádi se již několikrát zmínili, že nejsou úplně do monogamních vztahů, ale tohle nečekal. „Ne, ne," začal nevěřícně kroutit hlavou. „Řekni mi, že to není pravda," na chvíli se odmlčel. „Ty, Zayn a Niall? Děláš si prdel. Teda ty ne. Tobě jí nejspíš dělá jeden z těch dvou." Začal se smát Louis, při představě jeho kamaráda s dalšíma dvěma kluky ho chytl hysterický smích. V polovině cesty to nevydržel a musel se zapřít rukama o kolena, aby se vydýchal. „No to si fakt děláš prdel. Vždyť to je šílený." „Já vím," povzdechl si mladší, zato vyšší brunet. „Taky tomu nemůžu uvěřit. Niall se mi líbí už delší dobu. Vždycky v úterý sedí na lavičce ve čtvrtém patře, nikdy si nemůžu odpustit, abych kolem něj neprošel minimálně dvakrát." „Proto si minule tvrdil, že se ti chce na záchod a potom, že jsi zapomněl učebnici, kterou jsi měl na stole?" „Já jsem si ji opravdu zapomněl." „To ti tak budu věřit," protočil očima starší. „No, tak nezapomněl, no." Uchechtl se zas vyšší z nich.
„Tak jak to je?" Vyzvídal dál brunet. „No včera večer jsme se společně dost opili," Liamovi tváře nabraly nádech růžové barvy nad vzpomínkou včerejšího večera, kdy si to v podstatě rozdával s Niallem u Zayna na gauči. Stále přemýšlel, jaké by to bylo, kdyby na sobě neměli to nepříjemné oblečení a hnědovlásek by tak mohl ochutnat teplo blonďáčkova nitra. Z hlubokomyslného přemýšlení ho probrala ruka jeho kamaráda, jež lítala ze strany na stranu. „Dostaneš se už k tomu hlavnímu, jak jste Nialla přesvědčili, aby do toho šel s vámi?" „Vlastně," znejistil hnědooký, „my jsme Nialla do ničeho nenutili. On to navrhl nám jako první." „Cože?" Vykřikl modrooký. „No. Ono se to nezdá, ale Niall je anděl s duší ďábla," pousmál se Liam.
ČTEŠ
Harry is new (Larry/Zaniam) (CZ) ✓
Fanfiction„Ten večer jsem byl dost namol. Měl jsem pocit, že jsem na všechno sám a když jsem z kapsy vylovil papírek s tvým číslem nenapadlo mě nic lepšího než ti napsat." „Nemusíš mít pocit, že jsi na všechno sám, vždycky tady pro tebe budu." Lehce se pousmá...