Po této zprávě L už Harrymu neodepsal. Zelenooký chlapec se proklínal, že něco takového napsal, třeba mohl dál předstírat, že se vůbec neznají, a tak přijít na to s kým si píše. Ptát se ho na bližší otázky, dle kterých by pak poznal o koho jde. Jakou má barvu vlasů, barvu očí a další viditelné rysy.
Po dlouhé době přemýšlení se Harry rozhodl navečeřet a usnout ve své posteli. Po dlouhém přemítáním nad L. Chtěl ho poznat, ale na druhou stranu se mu líbilo, že o něm nic neví a on nic neví o něm.
„Co to děláš?" Zeptal se Harry a podíval se na své boky na kterých se vyjímali krásné ruce. „Nic," byla odpověď kterou Harrymu někdo zašeptal do ucha. Jemně se o něj otřel zezadu a kudrnáč se lehce usmál. Nemohl se přestat usmívat ani když ho člověk za ním políbil pod ucho a zkousl jeho ušní lalůček. „Co kdybychom se přesunuli jinam?" Harry neváhal a ještě více se přitiskl na tělo za ním, při tom naléhavě kýval hlavou v souhlasu. „Jsi si jistý?" Znovu se zeptal stejný hlas. Harry znovu přikývl a v tu chvíli zacítil na svém pozadí něco tvrdého. Nemohl přesně určit co to je, ale když se osoba za ním lehce pootočila a více zatlačila Harry si byl jistý, že se jedná o muže.
V tu chvíli se Harry probudil, vždy si myslel, že když se někomu zdá noční můra vystřelí do sedu a začne zhluboka dýchat. Co však nečekal je, že se probudí s ranní erekcí a mělkým oddechováním. Tak tohle se mu nestalo už nějakou dobu. Do školy nepospíchal přece jen byla neděle. Takže si rychle došel zamknout dveře od pokoje a přitom si hledal videa na porno stránce.
Posadil se zpět na postel přičemž pustil nové video od své oblíbené produkce. Ztišil zvuk a pomalu se sám sebe začal dotýkat. Ve videu se zrovna odehrávala scéna kdy se nevlastní sestra koupe v bazénu a její nevlastní bratr ji nenápadně pozoruje. Poté zajde dovnitř, začne se pomalu vysvlékat a nezapomene se při tom na obrazovce pořádně předvést. Když vleze do sprchového kouta začne se uspokojovat a Harry taky. Když za ní přijde do sprchy její nevlastní bratr, rychle se ozve a začne protestovat, když však její nevlastní bratr vytáhne svůj penis z plavek přestane cokoli říkat a rychle se skloní, aby mohla jeho úd pojmout do úst. Harry se na chvíli zamyslí jaké by to bylo pojmout něčí penis do pusy, je to sice jen vteřinová myšlenka, která ho rychle opustí, ale po ejakulaci a utření veškeré tekutiny z ruky, nad ní nemůže přestat myslet.
Neděli strávil v rozpacích nad ranní myšlenkou a přemýšlení proč mu L ještě nenapsal. Snažil se zaměstnat vlastní mysl a nepřemýšlet nad ničím z toho. Proto posekal trávník, snažil se přivrtat poličky jako správný chlap, ale pohořel na tom, že nevěděl jaké hmoždinky má použít do sádrokartonu. Večer zalehl po sprše do postele a rychle bez dalšího přemýšlení, které ho provázelo celý den usnul.
V pondělí ráno vstal klasicky na svého budíka, tentokrát ho žádná ranní erekce nepřekvapila, a tak se začal připravovat do školy. Když teď věděl, že je velká pravděpodobnost, že L chodí s ním do školy, chtěl vypadat krásně. Ráno strávil před zrcadlem spoustu času, než zkrotil svoje kudrliny, aby mu alespoň nepadaly do očí. Ve skříni se snažil najít nějaké originální oblečení, ale barevná košile s květinami na prsou mu přišla moc. Takže jako vždy skončil u opnutých kalhot a bílém tričku. Pořádně se navoněl, aby během dne nijak nezapáchal a s pětiminutovým předstihem vyrazil do školy.
Niall na něj čekal již ve třídě a něco si čmáral do sešitu, jež měl položený na lavici. Když k němu Harry došel rychle deník zaklapl a schoval do tašky. Zelenoočko se nad tím jen lehce pozastavil a nadzvedl obočí. Niall se rychle vzpamatoval a hned začal Harryho vítat jeho klasickým pozdravem. Harry odpověděl, ale stejně jako jeho neobvyklá ranní erekce a chvilková touha někomu vykouřit, mu nešlo z hlavy proč by si modroočko psal deník.
Celý den probíhal v pořádku, psal si poznámky, žertoval s Niallem a když došlo na obědovou pauzu rozhodli se zajít do nedalekého obchodu si nakoupit nějaké brambůrky na večer. Domluvili se, že si udělají filmovou noc. I tak však museli po škole znovu do obchodu, protože Niall stihl své zásoby sníst při hodině.
Když konečně zavřeli dveře od Harryho domu, zuli se a Niall rovnou běžel lehnout na gauč. Harry se vydal do kuchyně pro pití a nějaké misky na všechno to nezdravé jídlo. Když přišel do obýváku, Niall už měl otevřený první balíček chipsů a špinavou ruku otíral do deky, kterou měl hozenou přes klín. Jako doma, pomyslel si Harry a k Niallovi se přidal. Když už si chtěli pustit další film a nesmyslně se patnáct minut dohadovali, jestli to bude Jurský svět a nebo Godzilla, Harrymu se rozsvítil telefon. Tmavou místnost světlo proťalo jako blesk.
Harry rychle vystřelil se podívat kdo mu píše a moc dobře věděl koho si nejvíce přeje. Jeho modlitby byly vyslyšeny a on na obrazovce svého telefonu spatřil zprávu z WhatsAppu od L. Nepatrně se ušklíbl a nedočkavě ji otevřel.
L: Promiň H, že jsem včera už neodepsal :( Chtěl jsem, ale celý víkend jsem byl pryč. Zrovna v sobotu večer jsme odjížděli na chatu a celou neděli jsem byl bez signálu a wifi. Jsem rád, že chodíme na stejnou školu. Nebudu ti lhát, dneska jsem jak idiot koukal po všech klucích, co kolem mě prošli :D
Po přečtení téhle zprávy se Harryho úsměv ještě více rozšířil. Čehož už si nemohl Niall nevšimnout. „Kdo ti píše?" a lehce mu nakoukl přes rameno. „L? Kdo to je?" Harry se rozhodl mluvit pravdu: „Nevím," pokrčil rameny a chtěl odepsat na zprávu. „Jak jako nevíš, však máte několik zpráv i předtím, to vidím a omlouvá se, že si s tebou nemohl psát o víkendu." „No tak dobře," povzdechl si zelenooký, „já fakt nevím, kdo to je nebo jak vypadá. Jen vím, že jeho jméno začíná na L a nejspíš chodí k nám do školy. Našel jsem jeho telefonní číslo u sebe ve skříňce a když jsem jeden večer pil, tak jsem mu tak trochu napsal." „No tak to musíme zjistit kdo to je." „Ne Nialle, já to asi ani vědět nechci." „Ale jo chceš, takže jeho jméno začíná písmenem L." Modrooký už bral do ruky telefon a stahoval si pdf soubor s jmény žáků a učitelů jejich školy.
Byl jak nějaký detektiv a taky se tak rozhodně cítil. Nechtěl slyšet, žádné Harryho odmítání a dokonce ho donutil mu přinést Harryho notebook, aby mohl přepsat všechny spolužáky se jménem začínajícím na L, dokonce zahrnul i prostřední jména začínající na L a učitele, kteří mají jména na L. Učitele mu však Harry vymluvil. Nakonec mu tam zbylo něco kolem padesáti lidí s prvním jménem na L a 30 s druhým jménem začínajícím na L.
Harry nechtěl Niallovi sdělovat žádné informace o tom s kým si píše. Takže to tak nechali a Niall poté vytiskl oba seznamy a strčil si je do tašky. Když měli vše hotovo, mohli pokračovat ve filmovém večeru. Někdy během filmu, kdy si myslel, že Niall spí vstal z gauče a zašel si na záchod. To byla Niallova šance. Rychle vzal Harryho telefon a jako správný kamarád znal jeho heslo, vzal i svůj telefon a rychle si vyfotil L číslo, poté nalistoval první slova konverzace na WhatsAppu a začal si postupně fotit, co si psali. Určitě měl Harry víc informací než kolik mu říká. Poté uslyšel spláchnutí a mytí rukou z koupelny. Rychle vyfotil poslední fotku, vrátil telefon na místo a zalehl do předešlé polohy. Ovšem předstírat spánek už se mu nepovedlo. Proto se rychle vymluvil, že ho Harry probudil a že by si už měli lehnout, když zítra je škola.
Večer blonďák usínal s dobrým pocitem a že se mu povede najít toho jež jeho kamarádovi píše. Nevěděl proč se tím stal tak posedlí snad měl strach, aby ho nevyměnil za někoho jiného, nebo jen byl od přírody zvědavý.
ČTEŠ
Harry is new (Larry/Zaniam) (CZ) ✓
Fanfic„Ten večer jsem byl dost namol. Měl jsem pocit, že jsem na všechno sám a když jsem z kapsy vylovil papírek s tvým číslem nenapadlo mě nic lepšího než ti napsat." „Nemusíš mít pocit, že jsi na všechno sám, vždycky tady pro tebe budu." Lehce se pousmá...