5

112 6 0
                                    

Harry se nemohl dočkat pátečního zápasu a celou dobu L přesvědčoval, aby mu řekl, co za trapas udělá a to dělal i teď 5 minut před začátkem zápasu.

„Co furt píšeš?” Ptal se Niall a Harry poprvé odtrhl oči od svého telefonu. „No vsadili jsme se s L, že tady udělá nějaký trapas, možná bych mohl přijít na to, kdo to je.” „Hraje fotbal?” Zeptal se modrooký i když dávno už věděl odpověď. Harry něme přikývl a sledoval hřiště. L mu psal, že už by měl zápas začít.

Zelenooký se nemohl dočkat a Niall vedle něho taky ne. Nejen, že v zápase hrál Liam, kterého mohl pozorovat, ale protože může zjistit který z hráčů je zelenoočkovým L.

Dav utichl a jen se čekalo na začátek hry. Všichni přišli za velkých ohlasů na hřiště, rozmístili se a začali hrát. Harry už si myslel, že L zapomněl na jejich dohodu a nebo se až moc stydí něco udělat. Když v tom nějaký kluk s číslem 17 na dresu skóroval a rozběhl se k ostatním spoluhráčům, ti ho všichni objali a lehce na sebe přikývli.

Černovlasý kluk v davu hlasitě zapískal a začala hrát hudba. Najednou si všech 11 kluků na hřišti stouplo vedle sebe a začali zvláštní choreografii u které se kroutili jako žížaly a snažili se i částečně tančit makaranu. Pak začali všichni zpívat a postupně vystupovat před sebe, aby mohli zazpívat jednu sloku písničky.

Nebylo to nic trapného jak si Harry myslel, že L udělá, byla to velká zábava a všechny to na lavičkách pobavilo, dokonce i Harry se smál a popadal se za břicho. Niall vedle něho stál, smál se svým typickým smíchem, který umí jen on a utíral si slzy a sliny jež mu kapaly z koutků úst, protože když si na závěr hráči strhli trika, nemohl z Liama spustit zrak a to neuniklo ani Harrymu. Který si byl už na stoprocent jistý, že se blonďáčkovi líbí.

Harry využil situace, dokud všichni hráči byli do půl těla svlečení a všechny si je detailně prohlédl. Musel však přestat, když zacítil lehké mravenčení, které mu přejelo po zádech a zakotvilo u něj v kalhotách. Rychle ten pocit setřásl a přestal se dívat na polonahé hráče. Když opět zvedl pohled, už si oblékali trička zpět a připravovali se na pokračování zápasu.

Rychle napsal zprávu L, že byl určitě úžasný i když nevěděl který z hráčů to byl. A dál se věnoval zápasu. Po nekonečných 45 minutách nastala pauza, které využil Niall, rychle se Harrymu omluvil, že si musí odskočit a jestli by mu Harry mezitím nedošel pro párek v rohlíku, který se prodával kousek od tribuny.  Harry jen přikývl, Niall mu dal pár drobných jež měl u sebe v kapse a vytratil se.

Niall ovšem nemířil na záchody jež byli pro veřejnost, ale do šaten, kde teď hráči probírali prozatímní hru. „Dobrá práce Tommo,” zaslechl jeho oblíbený hlas a lehce dunivý zvuk. Bylo mu jasné, že Liam někoho poplácal po zádech. „Díky,” řekl lehce zadýchaný hlas. Niall nadále poslouchal, ale kromě taktiky na dalších 45 minut se nic nedozvěděl, trenér je nenechal ani chvilku vydechnout a hned začal svoji řeč, která zněla jako z nějakého laciného filmu, kde trenér říká jak musí bojovat za svou rodinu. Když se chtěl nenápadně vzdálit narazil do nějakého těla. „Omlouvám se,” řekl velmi potichu se sklopeným pohledem. „To je v pořádku.” Pomalu zvedl pohled a nemohl uvěřit svým očím, podíval se na černovláska a rychle znovu na své boty, aby skoro černé oči nezahlédly jak se červená. „Promiň, moc se omlouvám nechtěl jsem do tebe vrazit.” „To je v pořádku,” znovu zopakoval černovlásek a Niall zaslechl jasný smích. „Co tady děláš?” Niall se rychle probral a začal blekotat, nemohl ze sebe dostat pádný důvod, který by vysvětloval, proč šmíruje v pánských šatnách a poslouchá co si říkají. Znovu se ozval černovláskův smích a Niall znovu zčervenal. „Pojď se mnou,” řekl vyšší černoočko a táhl Nialla do nejbližších dveří, až teď si modrooký všiml, že měl kolem svého těla obtočené ruce.

„Tak co jsi tam dělal?” „Já, já,” začal znovu koktat Niall a to ho černooký zastavil rukou na blonďáčkově puse. „Dobře, ale budeš si myslet, že jsem magor.” „Nebudu,” ujistil ho černooký. „Můj kamarád si píše s jedním klukem a já chtěl zjistit s kterým.” „A to zjistíš tak, že budeš koukat na kluky v šatně?” „Ano, teda ne, teda, jakože.”

„Já jsem je nechtěl šmírovat, ale prý měl tenhle kluk udělat nějakou trapnou věc před celou školou, ale to nakonec udělali všichni a já opravdu hodně chtěl zjistit který z nich to je.” Řekl smutně Niall a znovu sklopil pohled na své boty. „Jsem Zayn.” „Já vím,” znovu následovalo zčervenání jeho tváří a to doufal, že už tomu byl konec. „A ty jsi”, protáhl dlouze Zayn. „Niall.” „Libí se mi tvoje jméno.” Pronesl Zayn a modrooký zčervenal ještě víc. To už si Zayn byl jistý, že se modroočkovi líbí a dokonce se mu velmi líbila i ta představa. „Asi vím kdo si píše s tvým kamarádem.” „Opravdu?” „Pověz mi, co o něm víš Nialle,” při vyslovování jeho jména se snažil znít co nejvíce svůdně a to mělo za efekt další přidání červené do bloňďáčkových tváří.

„Jmenuje se na L, je mu devatenáct a hraje fotbal.” „A dál?” „Prý je gay.” Zayn dělal jakoby přemýšlela i když už dávno věděl, kdo to je. „To by mohl být Liam,” Niallovi se zvětšily oči, ale hned se zase snažil tvářit normálně. „Nebo,” protahoval Zayn, „Nialle, já opravdu vím kdo to je, ale nesmíš mu to říct. A chtěl bych vědět, kdo si zase píše s ním.” „Dobře,” Niall nejistě přikývl. „A,” dodal Zayn se zvednutým prstem jako by ho napadla nejlepší věc na světě, „dáš mi pusu.” V tu chvíli Niall zčervenal nejvíc za celou dobu, chtěl dát Zaynovi pusu už od chvíle kdy ho viděl poprvé, ale teď když byl tak blízko měl strach, přikývnout.

Co když si z něj Zayn dělal jen srandu. Rozhodl se to neřešit, kdyžtak to odpálkuje nějakou vtipnou větou, jako vždycky. Rychle se naklonil a dal mu rychlou pusu na rty. Pomalu ani necítil dotek a hned se odtáhl. Zayn stál jako přikovaný, opravdu tohle nečekal. Popadl Nialla za bedra a znovu si ho přitáhl k sobě. Pomalu položil rty na druhé a začal s nimi hýbat.

Niall se až příliš rychle položil do polibku a též začal hýbat svými rty. Poté trochu drsněji, až začal otevírat svá ústa tak, aby se občas více otřela o ta Zaynova. Ten se snažil modroočka napodobovat a více se sehl, aby to bylo pro blonďáčka pohodlnější. Nakonec své rty rozpojili a s nadzvedávajícími hrudníky na sebe hleděli. „Zayne?” Prolomil ticho modrooký. „Tlačíš mi do nohy.” Lehce se zachichotal Niall. Zayn se podíval dolů na své nohavice, poté hodil omluvný pohled na Nialla a otočil se. Vzal svůj ztopořený penis do dlaně a schoval ho za lem svých boxerech. Zpět se otočil na Nialla a provinile se pousmál.

„Už mi řekneš kdo to je?”

Harry is new (Larry/Zaniam) (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat