„Takže je to Louis? Tak to je skvělé ne Hazz?" Dělal překvapeného Niall a v duchu tančil bolavý oslavný taneček, stále ho bolel zadek ze všeho toho roztažení, že ani v mysli mu nedalo pokoj. „Jo, to je," povzdechl si Harry. „Co se děje?" „Já nevím," znovu se odmlčel. „Mám z toho všeho strach, chodit s někým je pro mě nové a do nedávna jsem ani nevěděl, že jsem na kluky, prostě nevím, jak to mám přijmout Ni." „Se Sebastianem jsi šel na rande hned a ani jsi nad tím nepochyboval." „Když to bylo tak hrozně narychlo, nepřemýšlel jsem." Povzdechl si a prohrábl si vlasy pravou rukou. „Tak nepřemýšlej ani teď a prostě do toho jdi." Snažil se ho dál povzbuzovat modrooček.
„Když," znovu se nadechl kudrnáč, „takovou dobu jsem čekal, kdo to bude a asi, asi se mi líbí víc, než by měl. Nejdřív jsem měl strach, že bude jiný než, když jsme si psali, ale je úplně stejně potrhlý i v reálu." Zasněně se usmíval Harry. Niall nenápadně vytáhl telefon a namířil ho kudrnáčovým směrem, aby ho vyfotil. „Tohle ti musí stačit jako důkaz." „Tvářím se tam jako pako." „Jo, to jo." Souhlasil blonďák a posměšně se ušklíbl. „Ale zamilovaný pako." To zelenoočkovy stačilo jako důkaz a v tu chvíli se rozhodl, že to s tím nádherným brunetem s modrýma očima zkusí. Ty nádherné oči, které ho okouzlily ve chvíli kdy je uviděl a brunet, který si získal jeho srdce hned první zprávou stojí za to. Že jeho obavy ze vztahu s mužem nejsou vůbec oprávněné, protože ví, že Louis by mu nikdy neublížil, protože Louis by ho rozesmál i v té nejhorší době, protože Louis, byl zkrátka Louis a ten za to určitě stál. A ten samý brunet jde právě i k němu, aby ho pozval na jedno nezapomenutelné rande.
„Můžeme jít H?" I když už se oba znají jmény, nikdy si neodpustí Harryho oslovit jenom jeho počátečním písmenem. Pro ně je to jakým si způsobem jedinečné. „Můžeme L." Zachichotá se Harry a přijme brunetovo rámě. „Tak se mějte hoši." Ještě zakřičí, zatím co Kudrnáč jen zamává a už se směje něčemu co Louis prohodil jen tak mezi řečí. Niall, Liam a Zayn se za nimi jen podívají a usmívají se, když si Harry opře hlavu o modroočkovo rameno a nenápadně ho políbí na krk. V tom brunet úplně ztuhne, ale snaží se dělat, že ho to nerozhodilo.
„Dobře jsem to vymyslel co?" Pousměje se Zayn, když hledí na svého kamaráda, jak odchází ruku v ruce s kurnatým zelenoočkem. „Co?" Vyvalí na něj oči Niall. „Že jsem to dobře vymyslel, jsi snad hluchý princezno?" Znovu se ušklíbne a jemně líbne blonďáčka na rty. „Takže tys hodil to číslo do skříňky?" Zeptá se modroočko zmateně. Dostane se mu však jen ušklíbnutí a dalšího křivého pousmání. „Ale jak jsi věděl, že chtějí být spolu? Jak jsi vůbec věděl, že Harry je gay? Jak jsi vůbec věděl," než Niall stihne pokračovat je utlumený rty. Po odtrhnutí jsou jeho rty znovu uvězněny a však v mnohem hrubším sevření od Liamových polštářků. „Prostě jsem to věděl, tak jako u tebe Ni." Dostane se mu nesouhlasného zamručení a když se Liam odtrhne od Nialla ihned se setká nenávistným pohledem se Zaynovým jemným a zamilovaným. „U tebe jsem to taky věděl hned Li." Náruživě políbí bruneta a jemně promne jeho rozkrok. „Nechcete, abych vám dokázal, jak moc jsem vděčný za to, že vás mám?" Znovu se pousměje, tentokrát víc nadrženě a chytne obě dlaně a už své přítele vede do bytu, kde mohou být sami.
Tak jetady konec celého příběhu. Moc děkuji za přečtení tohoto příběhu a snad se setkámeu dalšího. Moc všem děkuji a hlavně mým prvních čtenářů u kterých jsem hledalanejvětší podporu.
ČTEŠ
Harry is new (Larry/Zaniam) (CZ) ✓
Fanfic„Ten večer jsem byl dost namol. Měl jsem pocit, že jsem na všechno sám a když jsem z kapsy vylovil papírek s tvým číslem nenapadlo mě nic lepšího než ti napsat." „Nemusíš mít pocit, že jsi na všechno sám, vždycky tady pro tebe budu." Lehce se pousmá...