4

111 6 0
                                    

Druhý den se oba probudili na čas. Dnes bylo úterý, takže měli angličtinu na čtvrtém patře, což znamenalo, že s Niallem strávili spoustu času v koupelně. Vzali si jídlo na cestu a za plynulé konverzace vyrazili do školy. Ve skříňkách strávili spoustu času, než si Harry přendal všechny učebnice a nakonec udýchaní vyšplhali do čtvrtého patra. Sedli si na lavičku před třídu, tak jako vždycky. Niall se snažil nenápadně pokukovat kdo zrovna jde a toho Harry využil a lehce se k modrookému přiblížil, doufaje že pokud půjde někdo, kdo se blonďáčkovi líbí ucítí jeho zrychlené dýchání a nahlas bijící srdce. To se však nestalo, všiml si, u dvou kluků, že více ztuhl a snažil se normálně pokračovat v konverzaci s Harrym, ale dělalo se mu to velice těžko.

U vyššího bruneta se nakonec ujistil třikrát, když kolem Niall prošel při chůzi do třídy a pak na záchod a zpátky. Všiml si, že na Nialla po cestě ze záchodů lehce mrkl a Niall se z toho mohl zbláznit a zároveň nedát na sobě nic znát. „Kdo to je?" „To je Liam," odpověděl zasněně blonďáček, ale když si uvědomil svá slova, rychle sklonil pohled, lehce si odkašlal a snažil se o něm něco říct Harrymu, jako by to udělal u kohokoli jiného. „Chodí do posledního ročníku, jak vidíš," uchechtl se Niall a dál pokračoval v základních faktech o Liamovi, jak se Harry dozvěděl. „Hraje fotbal za naši školu, je dobrý v literatuře, skládá dokonce básně a..." Najednou se odmlčel, za prvé mu došlo, jak o Liamovi básní a za druhé mu došlo, že jeho jméno začíná na L. „Myslíš, že by to mohl být L?" Zeptal se Harryho, ten však jen pokrčil rameny a lehce pokývl hlavou. „Mohl." Vydal ze sebe nakonec. „Víš v pátek mají přátelské utkání s jinou školou. Mohli bychom se jít podívat." „To by šlo." Řekl až nadšeně Harry a blonďáčka to lehce zamrzelo, co když je Liam Harryho L.

Po škole se rozdělili a každý vyrazil k vlastnímu domu. Harry hned skočil na gauč a napsal L, že se dozvěděl o hře v pátek. Nadále pak čekal, jestli L odepíše a pozve ho na zápas, aby se na něj podíval.

Niall mezitím vytáhl papír s jmény spolužáků začínající na L. Poté otevřel galerii svého telefonu a přeposlal si fotky konverzace mezi L a Harrym. Občas se mu fotka nepovedla, takže musel luštit, co se tam píše, ale jedno viděl jistě.

Harry: Víš myslím si, že můj kamarád je gay a vůbec mi to nevadí.

A na tom se Niall zastavil. Harry to ví. Nic mu nikdy neřekl, třeba je to jiný kamarád o kterém mluví. Blbost. Však Niall je jediný kamarád, kterého má. Takže to bylo o něm. A nevadí mu to. Niall nevěděl, jestli má být nadšený nebo ne, protože teď se mu bude muset určitě přiznat. Rozhodl se to nechat na později, až se s Harrym uvidí třeba mu to řekne, nechá to náhodě, tak to bude nejlepší. Třeba se Harry zeptá sám a on mu nebude muset lhát.

Pokračoval v pročítání jejich konverzace a postupně škrtal lidi, kteří to být nemohli. Podle věku si domyslel, že se jedná o závěrečný ročník či třetí, kdyby tam byl někdo kdo měl odklad nebo tak. Nadále vybral všechny fotbalisty, pro jeho smůlu to pořád nesnižovalo moc lidí, skoro všichni z posledního a předposledního ročníku hráli fotbal. Přišlo mu, že jen on a Harry jsou výjimka. Nakonec si zapsal asi 10 jmen stranou, kteří měli největší pravděpodobnost. Pro jeho smůlu mezi nimi byl i Liam. Vypsal si všechna jména na seznam vedle a ještě jednou si je přečetl. „Liam, Lee, Louis, Luke, Leon, Logan, Luke znovu, Leonard, Sebastian druhým jménem Lewis a nakonec James Lincoln, komu můžou dát jméno Lincoln." Začal se Niall smát jeho typickým smíchem. „Asi to bylo po nějakém dědečkovi." Zauvažoval znovu nahlas Niall.

„Tak v pátek zjistím víc. Pokud je gay a nijak se tím netají, mohl bych něco zkusit." Zauvažoval znovu nahlas Niall. „Do prdele. Proč pořád mluvím nahlas. Protože jsi trhlej Nialle. Máš pravdu Nialle." Zasmál se sám sobě a už se snažil sám se sebou nemluvit. Bylo teprve úterý, takže měl Niall spoustu času do pátku vymyslet jak najít L.

Harry is new (Larry/Zaniam) (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat