14

107 8 0
                                    

„Tak jaká byla kamarádská schůzka?" Vyzvídal Niall, když se Harry za ním zastavil u Zayna v bytě. Bylo zvláštní, že se nikdo nikdy nezastavoval nad tím, proč Zayn vlastně bydlí sám, ale Harry měl strach, že za tím je něco až moc bolestného, a proto se tomu tématu raději vyhýbat.

„Bylo to rande." Odpověděl Harry. „Nakonec mě doprovodil domů a políbil." „A jaký to bylo? Magický? Přenádherný? S jazykem?" Rozplýval se blonďák a u posledního slova pozvedl obočí v očekávání, co z Harryho vyleze. „No bylo to takové ulepené." Pousmál se kudrnáč a začal se smát. „Jeden kluk ze školy na něj v kině vylil kolu, tak jsme odešli," vysvětlil Harry, když modrooký nadzvedal znovu obočí v nechápavém gestu. „Takže se ti rande líbilo?" „Jo, celkem jo. Asi si dáme další schůzku." My o vlku a vlk... Píše?

Sebastian: Ahoj Harry, včerejší rande bylo bezva. Nechtěl by ses sejít u mě doma?

„Nialle, co mám dělat?" Zeptal se zoufale Harry, když svému kamarádovi ukázal zprávu. Avšak blonďatý dlouhou chvíli nic neříkal, prala se v něm spousta pocitů. Poté, co mu Zayn oznámil, kdo Harrymu píše a Liam mu řekl, jak ze všeho Louis vyšiluje, byl si jistý, že Harryho tajný dopisovatel je ten pravý, ale chtěl, aby na to kudrnáč přišel sám. „Já nevím Hazz. Chceš jít?" Zeptal se opatrně modrooký. Kudrnáč chvíli přemýšlel, ale nakonec došel k rozhodnutí, že se mu Sebastian docela líbí a že je rád, když k němu někdo projevuje náklonost.

Ani ne půl hodiny nato se Harry nacházel před Sebastianovým domem a hrdě vcházel dovnitř. „Ahoj, jsem rád žes přišel." „Ahoj, to já taky," dostal ze sebe opatrně Harry. „Půjdeme si pustit nějaký film ke mně do pokoje?" Kudrnáč jemně přikývl a následoval bruneta po schodech. „Udělej si pohodlí," modrooký se pousmál a začal si sundávat kalhoty. „Co to děláš," pronesl překvapeně Harry. „Taky si dělám pohodlí, přece nebudeme ležet v posteli v džínech." Pousmál se Sebastian a Harry jen kývl a začal sundávat i ty své.

„Vybereš film?" „No, co třeba Zápisník jedné lásky?" Nadhodil kudrnatý. Sebastian jen zamručel a začal hledat filmy na televizi, která se nacházela naproti jeho posteli. „To tam asi není, ale můžeme si pustit Transformery." Harry nuceně přikývl, třeba se mu to bude líbit.

Ani ne po pěti minutách filmu si byl Harry jistý dvěma věcmi. Ten film se mu určitě líbit nebude a Sebastian se nechce jen koukat na film. Brunetova ruka se totiž nacházela na kudrnáčově stehně a nechtěla jej opustit ani když se Harry neustále ošíval. To však nebylo to nejhorší. Po dalších několika minutách se Sebastianova ruka posunula mnohem výš a začala Harrymu přejíždět přes boxerky. Zmateně se na bruneta vedle sebe podíval a když se chtěl zeptat o co jde, byl umlčen naléhavým polibkem. Brunet se zakousl do jeho spodního rtu a když se kudrnáč pokusil odtáhnout, byl znovu donucen do polibku rukou na svém zátylku.

Už se znovu chtěl odtrhnout, ale ucítil Sebastianovu chloubu, jak přejíždí po jeho stehně. Kdy si stihl sundat spodní prádlo. Bylo jediné na co Harry dokázal myslet. Zatím co brunetův penis narážel na stehno kudrnatého, jeho ruce se pokusily sundat látku jež zakrývala to, po čem toužil. Ale když se jeho ruka objevila na lemu Harryho boxerech, kudrnatý ho zastavil se slovy, že není připravený, což si brunet přebral, jakože není oholený. A taky netoužil po zarostlém přirození plné nezkrocených chlupů. Tato představa ho dělala lehce měkkým, ale když se znovu přitiskl na zelenoočkovy rty, opět ho přepadl pocit vzrušení. Nemilosrdně líbal kudrnáčovy rty a přirážel do Harryho stehna, ten by přísahal, že tam bude mít zítra modřinu. Když Sebastian konečně dosáhl vrcholu, veškeré své sperma rozmazal po kudrnáčově stehně. Ten se jen omluvil a zamířil na chodbu v domnění, že najde koupelnu, aby ze sebe mohl lepkavou hmotu smýt.

Harry is new (Larry/Zaniam) (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat