13

110 7 0
                                    

„Ni, co si mám vzít na sebe?" „Takový ty opnutý kalhoty, v těch jsi vždycky k sežrání. To tě ohne za prvním rohem, který uvidí." „Jdeme ven jenom jako kamarádi." „Jo, to tvrď někomu jinému. Kdyby to byl jen kamarád, tak teď takhle nevyvádíš," povzdechl si Niall na druhé straně telefonu. „Radši mi zapni kameru, ať se můžu pořádně podívat, co máš v šatníku." Harry tedy překlikl na videohovor a popošel blíže ke své skříni. „No a teď mi ukaž, co sis zatím vybral." „No přemýšlel jsem nad touhle košilí," zamyslel se Harry. Niall se na druhé straně telefonu udeřil do čela a žasl nad tím, co si jeho kamarád chce vzít na sebe. „Já myslím, že by sis jí měl vzít." Ozval se hlas z Harryho telefonu. „Zaynie, však je to strašný. Takhle toho kluka vůbec nepřiláká." „Já si myslím, že by ho měl mít rád kvůli jeho osobnosti ne kvůli jeho vzhledu." „To bylo sice moc hezky řečeno, ale my se tady snažíme o to, aby si Harry našel nějakého přítele a pořádně si zašukal." Usmál se blonďák na svého přítele. „Nialle! Takhle to neříkej, však to vůbec není pravda. A beztak to myslel jen jako kamarádi."

„A ohledně tech kalhot Harry, myslím si, že by sis měl vzít ty pohodlnější. Přece jenom ty opnutý jsou takový vybledlý a nemyslím si, že by ti nějak slušeli." „Co to meleš? Však jsou úžasný." Znovu se hádal Niall s černovlasým a Harry se zamyslel, co by si měl vzít na sebe. Niall měl v něčem pravdu, však se může obléct pěkně, aby se Sebastianovi líbil. Sice nevěděl, jestli ho pozval jako kamaráda nebo s příslibem k něčemu víc. Ale musel uznat, že upnuté džíny nosil ze všeho nejraději. Proto je dal na stranu a už jen přemýšlel, co k tomu za tričko. Měl několik s oblíbenými kapelami a říkal si, že by to byl dobrý úvodní rozhovor, aby řeč nestála. Proto popadl své oblíbené s Rolling Stones a přiložil ho k džínám na posteli. „Tak co myslíš?" Zeptal se do telefonu, když utichl šum hádky na druhé straně. „To tričko v žádném případě," rozčílil se blonďák, „nemáš nějaké bez potisku?" „No mám asi tři." „Ukaž!" Rozkázal modrooký. Kudrnatý rozložil tři trika různých barev na postel a zamířil na ně kameru. U bílého ho Niall zastavil a rozkázal mu, že tohle a k tomu koženou bundu na kterou Harry už dočista zapomněl, že jí má.

„Děkuju Ni. Pak ti dám vědět, jak to probíhalo." „Nemáš zač Hazz. Stačí když mi napíšeš, jestli jste si to rozdali už v parku nebo až potom." Uchechtl se blonďák a než stihl Harry odpovědět linka ohluchla.

„Co to mělo znamenat Zee?" „Co by bylo co?" „Proč jsi radil takový ošklivý kousky, však ty sám se oblíkáš docela dobře." „Docela dobře," zopakoval černovlasý s nadzvednutým obočím. „Já bych řek, že se oblíkám fenomenálně." „No tak fenomenálně, ale proč jsi radil Harrymu takový píčoviny?" „No protože nechci, aby se Sebastianovi líbil," povzdechl si černovlasý. Modrookému to chvíli šrotovalo v té jeho nádherné hlavičce, jak by to nejspíš nazval Liam, ale nedokázal na nic přijít kromě jediné věci. „Ty chceš, aby se k nám Harry přidal? Tobě už nestačím? Však jsme spolu ani nic neměli. V tom je ten problém, že jsme spolu ještě nespali? Proto chceš přidat Harryho? Vy už jste se s Liamem domluvili, že mě nechcete a místo mě si vezmete jeho? Ale já, já," začal se zakoktávat blonďáček a v tom ho Zayn prudce políbil.

„Nikdy si nemysli, že bych tě chtěl nahradit." Usmál se černovlasý po odtržení rtů. „Ani já, ani Liam, nikdy. Vůbec na tebe netlačíme, až budeš připravený, budeme i my." Niall se zabořil do krku vyššího a natahoval jeho vůni, když zaslechl otevírání dveří. „Zlata? Jsem doma!" Zahlásil Liam ode dveří a zasmál se vlastnímu vtipu, že je jako otec po dlouhém dnu z práce. „Jaký byl trénink Li?" „Šlo to. Tommo byl tak roztržitej, že ho trenér poslal domů." Zasmál se nahlas nad představou dnešního tréninku. „Protože pospíchal na to rande." Zasmál se Zayn taky. „Tommo má dneska rande?" Zachraptěl nevěřícně Liam. „On ne, ale Harry jo." Zase se zasmál černovlásek a nad nechápavými výrazy svých přítelů se rozesmál z plných plic.

„No tak se rozhodl, že je bude dneska šmírovat." Dovysvětlil Zayn a podíval se po místnosti. „Takže Tommo se jmenuje Louis?" „Jo, celým jménem Louis William Tomlinson, ale přišlo nám lepší mu říkat Tommo," vysvětlil Liam. „Takže on je ten anonym, co si píše s Harrym?" Podivil se znovu blonďák a černovlásek mu to pokýváním hlavy odsouhlasil. „Proč jsi mi to neřekl dřív, však víš, že to toužím zjistit už delší dobu." „Já vím, ale byl to důvod, proč jsme se dali dohromady, tak jsem měl strach, že bys mě mohl nechat, kdybys to zjistil." „Ach můj bože," plácl se do čela Niall, už mu přijde, že tohle gesto dělá poměrně často. „Nenechal a nenechám. Rozumíš? Rozumíte mi oba? Mám vás moc rád." „My tebe taky," promluvil nejstarší z trojice a jemně políbil oba své přítele.

Mezitím se Louis schovával v keři za lavičkou, na kterou se posadil Harry. Brunet nemohl odolat pohledu na toho kudrnáče, jež v upnutých džínách, bílém tričku a kožené bundě vypadal neskutečně. Modroočko si na chvíli musel zkontrolovat tep, protože nevěřil, že by z Harryho neměl zástavu srdce. Opatrně se podíval na telefon a zjistil, že udělal dobře, když vyrazil dřív, kudrnáč přišel s desetiminutovým předstihem.

Harry si povzdechne již po osmé za posledních dvacet minut. Sebastián se stále neukázal a na žádné sociální síti od něho nemá ani jednu zprávu. „Asi bych měl už vyrazit domů," řekl smutným hlasem Harry a připravil se k odchodu.

L: Co děláš?

Louis si rychle ztišil upozornění na svém telefonu a sledoval zelenookého, jak ten svůj vytahuje z kapsy a celý jeho obličej se rozjasní, když se usměje.

H: Sedím v parku jako nějaký pako

Harry se zachichotá nahlas a Louis by přísahal, že už není tak smutný, jak se zdál před pár sekundami.

H: Dneska jsem měl mít asi rande, ale nepřišel

H: Už na něj čekám kolem půl hodiny a on stále nikde

L: Třeba se objeví a vysvětlí ti to

Bruneta bolelo tohle psát a ospravedlňovat někoho, kdo mu vyfoukl Harryho těsně pod nosem. Sám se podíval na hodiny a zjistil, že kudrnáč na Sebastiana čeká už spíš něco kolem hodiny. Když se rozhodl, že vyleze z křoví a bude dělat, že náhodou šel kolem a Harryho si omylem všimnul, ozval se dusot bot a spěšné oddechování. „Promiň Harry, že jdu pozdě. Musel jsem ještě pomoct babičce s pár věcma." „To je v pohodě, taky jsem nestíhal." Odvětil kudrnatý a usmál se, když mu brunet s modrýma očima vtiskl polibek na tvář. „Chceš se na chvíli posadit nebo půjdeme do kina?" „Můžeme vyrazit." Potvrdil Harry a snažil se skrýt červené tváře od studu.

„Co jsi vybral?" Zeptal se kudrnatý. „Na to si budeš muset počkat. Ale neboj, určitě se ti to bude líbit." Pousmál se Sebastian a už si dával popcorn z Harryho porce. „No to určitě, však si vybral úplně dojemnou sračku." Poodfrkl si potichu Louis, který seděl za nimi.

Někdy uprostřed filmu začal Sebastian nenápadně posouvat svou ruku, aby se dotkla té Harryho. Když se konečně dotkl Harry lehce ucukl, ale poté s ním ještě propletl prsty a pousmál se brunetovým směrem. Takže to bylo rande. Pousmál se kudrnáč a dále se snažil věnovat filmu. Popcorn mu mezitím Sebastian snědl a začal kudrnatému pomalu upíjet z jím zakoupené koly. Mezitím, co se loudily malé slané kapičky do zelených a modrých očích za kudrnatým, se brunet vedle něj pokusil o intimnější kontakt a začal Harryho hladit po stehnu. Zelenooký se lehce ošil a to upoutalo pozornost bruneta za ním. Louis se lehce nadzvedl na své židli a když spatřil o co se Sebastian snaží nemohl to nechat jen tak. Začal rychle uvažovat a popadl první co mu přišlo pod ruku.

Hlasité zaječení se ozvalo celým sálem kina a Louis se snažil nahodit co nejlepší nevinný pohled jaký dokázal. „Promiň mi to, strašně se omlouvám." Pohled na mokrého bruneta byl to nejlepší, co kdy Louis viděl. Pomalu stočil svůj pohled ke kudrnatému a nadzvedl koutek svých úst.

Harry is new (Larry/Zaniam) (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat