Uběhlo několik dní a Harry se pořád nedokázal svěřit Niallovi o jeho novém zjištění, že má asi rád muže. Stále si nebyl stoprocentně jistý, ale vyšší pravděpodobnost tam byla. Na rady od L si začal prohlížet polonahé muže i ženy a časem se propracovával k mnohem častějšímu odhalování kůže, až si nakonec pustil gay porno a když vystříkl měl sperma snad až na koleni. Takhle dobrý orgasmus snad nikdy nezažil. Tím si byl víceméně jistý svou orientací.
Zrovna kráčel s Niallem do školy, když se modrooký nenápadně vzdálit, stejně tak jako každé ráno. Harry to nechtěl nějak řešit, přeci jen sám měl problémů dost. Ale už mu to přišlo dost podezřelé a nemohl se smířit s představou, že mu jeho kamarád něco tají.
Proto když si blonďáček myslel, že se ztratil Harrymu z dohledu šel ihned za Zaynem, stejně jako každé ráno od pátečního zápasu. Ten na něj již čekal opřený o zeď za školou s cigaretou v ústech. Modrooký na sebe upoutal pozornost slabým pozdravem. A černovlasý ihned odhodil téměř dokouřenou cigaretu, jen aby se mohl vrhnout na rty mladšího.
Po dlouhé výměně slin černovlasý pozdravil zpátky a znovu začali otírat své rty o sebe. „Mnohem lepší než poprvé," dodal blonďák. „Jo, od tý doby jsem se poučil a schovávám si ho, aby už tě nešťouchal." Při takovémto popisu se Niall roztomile uchechtl a dostal skvělý nápad, přesunul svou dlaň z černovláskova obličeje na jeho rozkrok a promnul ho v dlani. V tom Zayn zasténal a prohloubil jejich polibek. Blonďáček znovu promnul jeho rozkrok a pomalu sesunul i druhou dlaň, aby si mohl pomoct.
Jednou rukou rozepl Zaynův pásek a druhou opatrně zastrčil za lem boxerek, jež měl Zayn na sobě. Lehce přejel palcem po černovláskově špičce a pro sebe se usmál, když znovu zaslechl ten lahodný zvuk. Odvážil se k dalšímu kroku. Uchopil celý Zaynův penis do dlaně a zmáčkl. Bylo to lehce nepříjemné, protože musel mít ruku opačně a stísněnou v malém prostoru, ale za další vzdych ze Zaynových rtů to stálo.
data-p-id=3efecf6fc024b545e6642421bed7c205,Penis několikrát promnul ve své dlani, dokud ho Zayn nezastavil položením vlastní ruky na tu Niallovu. „Tady to nejde Ni. Však sem může kdokoli přijít a navíc asi už bude zvonit. Ale můžeme se sejít po škole, to nic nemám." „To by šlo. Tak si ještě napíšem, musím jít za Harrym." S posledním přiložením rtů se každý rozešel svou cestou.
„Kde jsi byl Nialle?" „Jenom jsem si potřeboval před hodinou odskočit." „Nialle," řekl Harry s důrazem, „já jsem vás viděl." V blonďáčkově tváři se objevilo zděšení. „Harry, můžu to vysvětlit. Není to tak jak to vypadalo. Jenom mu tam něco spadlo, tak jsem se to snažil vyndat. Opravdu. Měl tam spadlý, no, to takový to, ten nedopalek z cigarety. Jo, z cigarety." Nakonec si povzdechl. „Nevěříš mi co?" „Jak bych ti něco takovýho mohl věřit? Mě to nevadí Nialle. Vážně je to v pohodě. Jen jsi mi to mohl říct." „Vážně ti to nevadí?" „Ne." „Vážně?" „Jo." „A opravdu?" „Opravdu ne." Uchechtl se Harry. „Jsi nejlepší." Vrhl se Niall Harrymu kolem krku a začal ho pořádně objímat. Zelenooký ho od sebe dostal a po nekonečném ujišťování, že mu to opravdu nevadí se spolu domluvili, že si společně zajdou do kavárny nedaleko školy.
„Tak jak to začalo?" Dožadoval se odpovědí Harry, když si poprvé usrkl kávy a odložil jí na stolek. Niall mu věnoval pouze modrý zmatený pohled z pod řas a i s plnou pusou se ho snažil zeptat co myslí. Zelenoočkovi posunky ho dovedli na správným směrem a po spolknutí posledního sousta výtečné koblihy se pustil do vysvětlování, avšak ne tak pravdivého jak by si oba přáli. „No na tom zápase, jak jsem tě poslal pro párek a já šel na záchod," při této větě Niall rozhodil rukama, že skoro vylil čaj před sebou. „Jsem omylem do Zayna narazil s mokrýma rukama. Však jsem ti říkal, že nefungovali vysoušeče rukou. No a jak byl mokrej, tak jsem se na něj vrhnul a znásilnil na zemi." Dořekl rychle blonďáček a jakoby nic si odpil ze svého čaje.
Harry vypadal jakoby se zakuckal nad vlastní kávou, kterou však nepozřel celé Niallovo vyprávění a nevěřícně valil oči. „Dělám si prdel. Takhle to nebylo, ale zní to dobře." Hnědovláskovi se výrazně ulevilo a snažil se nadále vymámit z Nialla nějaké informace o tom jak jeho vztah probíhá. Niall se neustále jen usmíval a vymýšlel blbosti. Nakonec to Harry vzdal a začal se s modroočkem bavit o normálních věcech. Když se zvedali k odchodu, otevřeli se dveře kavárny a dovnitř vstoupilo několik fotbalistů a mezi nimi i Zayn. Při odchodu se Niall nenápadně prosmíkl kolem černovláska a ten stejně nenápadně poplácal odbarveného blonďáčka po zadku. Harry se jen pousmál a nevěřícně zakroutil hlavou.
„Co to mělo být?" Pošeptal hnědovlasý Liam černoočkovi do ucha. „Co?" Zeptal se zmatený Zayn. „Já jsem tě viděl. Tys Nialla normálně plácnul po prdeli." „Jak víš jeho jméno?" Na tuto otázku Liam neodpověděl, ale lehká růž v jeho tvářích Zaynovi jasně napověděla. „Jak dlouho se ti líbí?" „Co?" Reagoval lehce mladší hoch. „No tak to vyklop. Chtěl bys ho?" Šeptal černovlásek do ucha hnědovlasému. „Sáhnout si na to, na co jsem si sáhl já. Pořádně ho přirazit na zeď a vyšukat z něj duši?" „Takhle nemluv to si nezaslouží." „Takže chtěl." Liamovo rychlé oddechování, růžové tváře a zvětšené zorničky mluvili za vše. „Ty bys ho fakt chtěl přetáhnout ty hajzle." Řekl se smíchem Zayn. „Nech toho nebudeme se o tom teď bavit. Kluci by nás mohli slyšet." Během celého tohoto znepokojivého rozhovoru se všichni přesunuli k velkému boxu. Liam otočil hlavou ke svým spoluhráčům a snažil se navázat na jejich konverzaci. Když mu však přišla zpráva na messengeru.
Sexy boy: Chtěl bys z něj vyšukat duši?
„Nech toho," prsknul nepříjemně Liam po Zaynovi vedle sebe.
Sexy boy: Chtěl bys vědět jak líbá?
Sexy boy: Dravě a strašně žhavě, vždycky se mi z něho postaví
Sexy boy: Dneska ráno se na mě vrhnul, že jsem si myslel, že se udělám
Sexy boy: Představ si to
Sexy boy: Takový andílek
Sexy boy: Ale hned jak má příležitost je z něho ďábel
Sexy boy: Honil mi ho za bílého dne za školou, dělal to jako profesionál
Sexy boy: Dneska se máme sejít u mě, nemůžu se dočkat, až si moje péro strčí do krku
Sexy boy: Jako bych už cítil jak se můj pták otírá u něj v hrdle
Liamovi se tato konverzace vůbec nelíbila a i když to shledával velmi nepatřičné nemohl si pomoct a neustále skenoval řádky, jež mu Zayn pečlivě psal.
ČTEŠ
Harry is new (Larry/Zaniam) (CZ) ✓
Fanfic„Ten večer jsem byl dost namol. Měl jsem pocit, že jsem na všechno sám a když jsem z kapsy vylovil papírek s tvým číslem nenapadlo mě nic lepšího než ti napsat." „Nemusíš mít pocit, že jsi na všechno sám, vždycky tady pro tebe budu." Lehce se pousmá...