Hogwarts'ı Yaşamak

258 18 7
                                    

Selam herkese gene ben. 

Hayat nasıl? 

Valla ben çok sıkılıyorum evde de dışarda da. Bezdim demek mi oluyor bu?

Neyse... Millet yeni bölüm hazır ve nazır huzurunuza çıkmayı bekler. Bu arada 600 okunma olmuş. Çok sevindim. İnşallah binleri de görürüz.

Bölümü umarım beğenirsiniz. Satır arası düşüncelerinizi paylaşmayı ve bölümü yıldızlamayı unutmayın.

Medya --> Lily'nin iksiri

***

''

Karanlıktı...

Her yer kapkaranlıktı. Genç büyücü nerde olduğunu bilmeyi bırakın ayak ucunu dahi göremiyordu. 

Onu pek çok kez kurtarmış 6. hissi devreye girmişti şimdi. Koşması gerekiyordu ama nereye? Arkasından gelen hızlı koşma seslerini duyduğunda düşünmeyi bıraktı ve tüm gücüyle önüne doğru koşmaya başladı ta ki ayakları boşluğa gelene kadar. 

Canının yanmadığına bakılırsa çok yüksekten düşmemişti. Harry etrafının yapış yapış bir şeyle kaplandığını hissetti. Göremediği ama dokunduğunda sudan daha yoğun olduğunu anladığı sıvı vücudunun her yerindeydi. 

Harry'nin kaynağının neresi olduğunu seçemediği ışık etrafı loş olacak şekilde aydınlattı. Genç büyücü vücudunu kaplayan yoğun sıvıyı işte o zaman seçebilmişti.

Harry büyük bir bağırış kopardı. Kendini bacakları yardımıyla geriye sürünerek kandan uzaklaştırmaya çalıştı ama sıvı her yerindeydi. Uzaklaşamadı... 

Elleri ile üzerini temizlemeye çalıştı fakat yaptığı tek şey kanı daha da fazla yaymak oldu. Ancak yanında parlak bir ayakkabı gördüğünde nafile çabasını sonlandırdı. Başını kaldırdığında onu gördü. Mavi-beyaz gözleri loş ışıkta tehlike diye bağırıyordu. Elinde tuttuğu asa ise Harry'yi bozguna uğrattı.

Mürver asa...

Grindelwald...

Büyücü Harry'ye pis bir şekilde gülümsedi ve Harry'nin arkasını çenesiyle işaret etti. Harry kontrolsüz bir şekilde arkasına baktı. Kontrolsüzdü, çünkü ne yaptığını bilmiyordu. Gördüğü kişi ile kalbi ihanet hissiyle tekledi. 

Hatırladığı son şey Dumbledore'un ona attığı kedavra lanetiydi.

''

-- Harry! Harry, uyan!

 Genç büyücü babasının sesiyle ve onu dürtmesiyle uyandı. Anında yatakta oturur hale geldi ve bedenini yokladı. Kan yoktu ve yaşıyordu.''   Kabustu. ''  dedi kendine içinden. Sadece kabus... 

-- Harry iyi misin?

Annesinin endişeli olduğu her halinden belli sesiyle ise kendine geldi. Fiziki olarak iyiydi tabi Lily'nin sorduğu buysa ama bunu söyleyecek sesi boğazında bulamıyordu. Kafa sallamakla yetindi. 

-- Hayır değilsin. Her ne gördüysen seni o kadar etkiledi ki bağırışın bizi bile uyandırdı. 

Harry zar zor yutkundu ve babasının sözlerine karşılık bir şeyler söyleyebilmek için kendini zorladı.

-- Ben üzgünüm, sizi uyandırmak-

-- Sence problem uyanmış olmamız mı? Yoksa iyi olmadığın halde anne ve babana yalan söylemen mi?

Babasının normal tonundan sadece bir tık daha sert sesi ona yeri izlettirdi. 

-- Jame-

-- Lily, bize biraz müsaade eder misin?

Dönüş & AileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin