Selam, söz verdiğim gibi yeni bölüm geldi.
Tatiliniz nasıl geçiyor bakalım? Nasılsınız?
Yeni bölümü umarım beğenirsiniz.
Keyifli okumalar diliyorum herkese, yıldızınızı ve bölümle ilgili fikirlerinizi esirgemeyin.
***
-- Siz şimdi ciddi ciddi, yani gerçekten eve quidditch sahası mı kuruyorsunuz şimdi?
Bu kızıl saçlı çocuğun aynı soruyu belki de beşinci soruşuydu. Harry gülümsedi ve hiç bozuntuya vermeden;
-- Evet, harika değil mi? Hafta sonları birkaç el oynarız artık.
-- Deli misin Harry? Her gün oynarız.
İki genç büyücü Harry'nin büyük - Dudley'ninkinden bile büyük - odasında oturuyor ve şuan Potter Malikane'sinin bahçesine kurulmakta olan quidditch sahası hakkında heyecanla konuşuyorlardı.
Evlerine taşınalı tam 1 ay olmuştu ve babası tıpkı söz verdiği gibi bahçeye quidditch sahası kurdurtuyordu. Aslında malzemeleri alıp kendileri sahayı kuracaklardı ama annesi evlerinin bahçesinin yanlış büyü sebebiyle havaya uçmasını istemediğini söylediği için babası quidditch malzemeleri dükkanıyla anlaşmıştı.
-- Bayan Potter orta boy kazanları camın önündeki tezgaha mı yoksa kapının yanındaki tezgaha mı koymalıyım?
Genç büyücüler sese gülümsedi.
Ah, evet aynı zamanda evlerinin bozdum katına da bir iksir atölyesi hazırlanıyordu. Anlaşma anlaşmadır. Ve Hermione de annesine gönüllü, çok gönüllü bir şekilde yardım ediyordu. Harry babasının anlattıklarında yola çıkarak konu iksir olduğunda Lily'nin yalnız bırakılması gerektiğini bildiğinden yanaşmamıştı bile.
-- Kapını yanına tatlım.
Annesinin yanıtına karşılık Ron;
-- Annen ve baban, alınma Harry ama onlar çok zıt gibiler. Nasıl oluyor da bu kadar iyi anlaşabiliyorlar?
Harry'nin gülümsemesi Ron'un söyledikleri üzerine büyük bir sırıtmaya dönüştü.
-- Olay o zaten. Birbirlerini tamamlıyorlar.
Harry'nin gözleri son zamanlarda net bir şekilde fark ettiği detayın aklına gelmesiyle parladı.
-- Sen ve Herm gibi düşün. Onlar da aynı siz gibiler. Farklı ama uyumlu.
Oğlan irileşmiş gözlerle ona bakınca Harry dayanamadı ve kahkaha attı.
-- Hadi ama, anlayamayacağımı düşünmüş olamazsın.
Ron bir şey demedi ama alttan alttan sırıttı.
-- Ron, hadi!
Aşağıdan seslenen kız ile kızıl büyücü ayaklandı.
-- Eh dostum, sanırım gitme vaktim. Cumartesi görüşürüz. Unutma akşam 7.
Harry bıkkınlıkla iç geçirdi.
-- Tamam Ron, Cumartesi akşam 7 de kovukta olacağız. Ve bunu bizimkilere söylemeyi unutmayacağım. Aksi takdirde Weasley klanının gazabına uğramak durumunda kalacağım. Evet gerçekten anladım.
Ron ona dik dik baktı ve sonrasında da odasından çıktı. Harry şöminenin yanan ateşinin harlandığını duyunca arkadaşlarının gittiklerini anladı ve kendini yatağına attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönüş & Aile
FanfictionHogwarts... Kurulduğundan beri pek çok şeye tanıklık etmişti. Dostluklara, ihanetlere, neşeli kahkahalara, tuzlu gözyaşlarına, büyük yalanlara, yıkıma, yeniden inşaya, büyük savaşa ve daha sayamadığım onca şeye... Hogwarts'ın şimdi tanık olacaklar...