ilk aşkım

137 6 1
                                    

Ben rüya ve bu benim ilk hikayem
Umarım beğenirsiniz

Sunun günlüğü;

''Bu gün 8 yaşına giriyorum. Aslında diğer çocuklar doğum günlerini çok seviyor. Nedenine anlam veremiyorum hayatımdaki bir çok şeye anlam veremiyorum''.

Annem ve babam diğer çocuklardan farklı olduğumu düşünüyorlar. Haklılar ben onlar gibi değilim. Onlar dışarıda oyun oynarken ben bakıcımla beraber yeni diller öğreniyorum kitap okuyorum soru ve problem çözüyorum. Bu arada ben su yanlız su çünkü hiç arkadaşım yok.

Bu gün yan villaya yeni bir aile taşınacakmış. Babam 11 yaşında bir çocukları olduğunu söyledi belki arkadaş oluruz. Belki onu doğum günü partime çağırırım belki beraber kitaplar okuruz. Düşüncesi bile çok güzel umarım bir an önce gelirler.

Terasa çıktım bahçedeki doğum günü hazırlıklarını izlerken büyük bir arabanın bizim evin önüne park ettiğini gördüm. Lütfen o gelmiş olsun lütfen...

Arabadan siyah takım elbiseli bir adam çıktı . Sonra arabanın arka koltuğunun kapısını açtı ve elinde büyük bir hediye paketi ile bizim eve girdi. Aşağı indim merdivenlerde o adamla karşılaştım adam başımı okşadı

''naber ufaklı görmeyeli baya büyümüşsün'' elimdeki paketi kıza uzattım.

''ne bu?''. Diye sordum merakla.

''doğum günü hediyen al hadi''. Alması için biraz daha ısrar ettim

''hayır seni tanımıyorum ve bu hediyeyi de kabul etmiyorum''.

''o zaman tanışalım ben Asım yılmaz kaya ben... babanın ortağıyım benimde senin yaşında bir kızım var. O şuan hasta o yüzden gelemedi ama hediyeni gönderdi al bakalım ufaklık.''

hediyeyi aldım odama gittim ve paketini açmaya başladım.
Bebek çıktı kutudan oyuncaklar falan pek benlik değildi diğer bebeklerimin yanına koydum.

Dışarı çıktım onu gördüm sonunda gelmişti kumral yeşil gözlü bir çocuktu. Acaba ismi neydi?
Yanına gittim ''Merhaba ben su bu gün benim doğum günüm partime gelmek istermisin ?'' Diye sordum

çocuktum o zamanlar ama a anki heyecanımı hiç unutamıyordum çünkü o gün ilk aşkımla ilk karşılaşmam ilk konuşmamdı, günlüğümü okumaya devam ettim...

''pasta neli?'' Dedim merakla.

Çok heycanlıydım söylerken ''çilekli''

''çikolatalı olsa gelirdim şansına küs gelemem''

''peki...'' eve doğru yöneldim.

''dur! nereye gidiyorsun şaka yaptım ya. Bu arada ben Ateş''.

''memnun oldum Ateş''.

İşte hayatımın aşkıyla böyle tanıştım çok mutluyduk beraber bütün hayatımı değiştirdi Ateş bana çok iyi geldi beraber 8 yıl geçirdik. Çok alışmıştım ona duygularım git gide artıyordu. Aşıktım ona ki oda bana karşı boş değilmiş ...

geçmeyen geçmişim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin