oğlum doğdu

30 6 1
                                    

Aradan 3 ay daha geçti bu gün sancılarım çok yoğundu çok korkuyordum. Ya annem gibi bende çocuğumu doğrurken ölürsem. Yıldırım'ın elinde büyümüş bir bebek düşüncesi bile korkunçtu.


''neyin var?''. Yüzü kireç gibiydi belli ki bişeyden korkuyordu, anlından boncuk boncuk terler döküyordu.


''sancılarım artıyor''.

hemen suyu kucağıma aldım ''Sakın korkma güzelim'' hastaneye geldik.


Yazardan : suyu doğum haneye aldılar...

melisi aradım.


''efendim kuzen''.


"çabuk hastaneye gel!"


''ne oldu?''.


''sunun doğumu başladı''.

''hemen geliyorum sakın ayrılma yanından bırakma elini sunun annesi kardeşini doğrurken öldü korkuyordur şimdi o...''.



Yazardan: 20 dakika sonra melis hastaneye vardı suyu doğuma aldılar aradan iki saat geçti doğum bitti su ve oğulu doğumdan sapasağlam çıktı...


hemen sunun yanına gittim ''iyi misin? Güzelim'' su yüzüme bile bakmıyordu.

bebeği alıp Sunun odasına girdim
''al bakalım annesi oğlunu getirdim sana''.

çocuğumu kucağıma aldım kokusunu içime çektim ''Çok güzel''.

''ismi ne olucak?''.

''deniz olucak'' dedim kendinden emin bir ses tonuyla.

''olmaz oğlumu her gördüğünde babanın ölümünü hatırlamanı istemem''.

''seni her gördüğümde hatırlıyorum zaten olanları''.

''bana bak lan artık hamilede değilsin bırak şu lafları kırarım o kemiklerini''.


''Yapmadığın şey değil şaşırmam''.

''Beni kışkırtma lan!'' Saçlarını elime doladım ''Haddini bileceksin güzelim sen en değerlimsin ama bunu kullanmana asla izin vermem''.

Su çok korkmuştu ''çık dışarı!''.

geçmeyen geçmişim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin