''Aç mısınız?''.
''Eveet'' Diye bağırdım ''Ateş bize pankek yapsın o çikolata reklamındaki gibi''
Ateşle birbirimize bakıp kahkaha attık. ''Tam bi biscolata erkeğisin cidden''.
İmalı bi bakış attım ''mutfak nerdeydi ya benim prensesimin canı pancake çekmiş, gidipte yapayım''.
''Aşağıda solda''. Ateş çıktıktan sonra deryaya döndüm ''benim için yapıyor''.
''Hayır benim için'' dedim ama ablam hala ısrar ediyordu, kaşlarımı çattım ''Senin sevdiğin var zaten bırak oda benim olsun ya paylaşmayı öğren biraz''.
''Büyümüşte küçülmüş ya'' Bide kaşlarını çatmıştı ''zeka olarak eyşanla yarışırsın''.
Burnuma gelen güzel kokuyla merdivenlere koştum ''sana bırakmıycam hepsini ben yiycem''.
''Cadı ya'' Hemen peşinden koştum, hemen mutfağa girmişti arkasından bende girdim.
''Seninkileri kalpli yaptım prenses''.
''Ya şapşik'' ablamın gözüne soka soka pancakelerimi yemeye başladım.
''Bana yok mu ateş ?''.
''Yok özel aşçın değilim kendin yap''. Öldürecekmiş gibi kitlenmişti o boncuk gözleriyle bana, önümdeki tabağı uzattım ''Hala şakalarıma aynı tepkiyi veriyorsun tek değişmeyen huyun''.
O gün Ateşle güzel bir gün geçirdik ben derya ve ateş...
derya uyumuştu sunun yanına oturdum ''hadi gel sahile inelim''
''tamam'' en çok vakit geçirdiğimiz Sahile indik ateş başını omzuma yasladı, yıllardır değişmeyen o üç şey ateş, gözleri ve kokusu hepsinide o kadar çok özlemiştim ki...
''sensiz geçen hergün ben mahvoluyorum kokunu seni unutamıyorum''''unutmak zorundasın yarın Yıldırım'la nişanlanıyorum'' Özürdilerim sevgilim o zamanlar sana hiç bişey söylemediğim için Özürdilerim, belkide o gün ateşe söyleseydim bunların hiçbirini yaşamıyacaktım...
başımı sunun omzundan çektim ''git istemiyorsan zorla tutamam seni''.
''Hayır burda kendi isteğimle duruyorum ama sınırlarını aşma Ateş''.
''tamam nasıl olsa bir iki saat sonra üşüyorum ateş bişey yap diye söylenmeye başlıycaksın''.
''aradan 1 saat geçmişti beni çok iyi tanıyordu üşüyorum o ise çoktan uyumuştu . Ateşe sarıldım isminin hakkını veriyor sıcacık tı kendimi Ateşin huzur verici kokusu ile uykuya teslim ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
geçmeyen geçmişim
Romancesu 8 yaşından beri beraber büyüdüğü aşık olduğu ateşin 16 yaşında hiç bir şey söylemeden ortadan kaybolması ve o dönem yaşadığı zorluklar sayesinde tanıdığı Yıldırım ın çeşitli psikopatlıkları şiddeti tecavüzü işkencesi ve ateşin dönüşüyle devranın...