benim minik oğlum

33 6 0
                                    

''Teşekkürler kendimden nefret ettirdiğin için''.


''uyuyalım artık yorulmuşsundur kaçmaktan''.


kendimi uykuya bıraktım, cidden çok yorgundum kaçmaktan değil buna bu esarete mecbur bırakılmaktan.


Yazardan: Aradan bir kaç ay geçti Yıldırım gece eve geç geliyordu bazende hiç gelmiyordu . Bu suyu çok mutlu ediyordu ama her gece nereye gidiyordu başka birileri vardı her gece farklı bir kadınla gününü geçiriyordu.



eve geldim su uyuyordu anlından öpüp yanına uzandım. Sarılıp kokusunu içime çektim bu dünyada bana huzur veren şey sensin. Bu dünyada en çok huzurunu kaçıran şey benim...


''sabahlarıda keşke gelmesen''.


suyu altıma aldım ''seni aldatmıyorum. Başka bir kadın yok''.



''tüh çok üzüldüm''.


''üzülme zaten sevin diye söyledim karıcım'' karnı artık belirginleşmişti ama bebekte en az annesi kadar inatçıydı bi türlü cinsiyetini göremiyorduk.


kaçmıycaktım çünkü bebeğime bile zarar vericek kadar psikopattı.


''bebeğin üçüncü ayına girdi bu gün bir kontrole gidelim''.

''Olur'' çok heycanlanmıştım kontrole gittik bebeğim çok sağlıklı büyüyordu Aradan 2 ay geçti bu gün Yıldırım da yanımda vardı bebeğimin cinsiyetini öğrenicektik.



''evet kuzen bebeğimin cinsiyeti ne?''.


''tebrik ederim kuzen oğlunuz oluyor''.


gülümsedim


''şimdi benim minik bir oğlum mu olucak? suyu kucağıma adım ve döndürmeye başladım.


''bırak beni melis yardım et''.

''bırak kızı ya...''

geçmeyen geçmişim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin