uslu bir kız ol canın yanması

57 6 1
                                    

''bak sana daha fazla zarar vermek istemiyorum uslu bir kız ol canın yanmasın'' hala çok acı çekiyordu acısı dinsin diye uyuşturucu bir iğne yaptım. Bu iğnenin sakinleştirici etkiside vardı.

''çıkart artık şunları''(kelepçeleri işaret ederek ).

kelepçeleri açtım suyu ayağa kaldırıp kucağıma aldım banyoya götürdüm duş almasını sağladım. Vücudunda çok morluk vardı bak bunlar hep senin suçun uslu dur.

''ölmek istiyorum'' göz yaşlarım suya karışıp gidiyordu, babamın katili babamı gözlerimin önünde öldürdü yetmiyormuş gibi elinde babamın kanı varken dokundu bana.

tokat attım ''kes şunu! Sen benimsin ben izin verdiğim sürece yaşayacaksın'' banyodan çıktık elime ilk geçen geceliği suya uzattım ''sen mi giyeceksin ben mi giydiriyim?''.

''çok açık istemiyorum pantolon giyicem onu açman daha zor olur''.

''vücudunun her tarafını gördüm zaten merak etme bu gecelik sana daha fazla dokunmıycam''.

''saol ya ne kadar iyisin'' dedim alaycı bir üslupla. Nefret ediyordum kendimden bile nefret ediyordum artık.

''bu böyle olmıycak'' bornozun ipini çözdüm omuzlarından aşağı düştü su hala vücudunu kapatmaya çalışıyordu. Kahkaha attım tam geceliği giydiricektim ki su elimi itti.

''yeter !daha fazla dokunma bana bedenime yeter!'' Bornozu tekrar üzerime giydim geceliği alıp banyoya gittim tam kapıyı kapatıcaktım ki Yıldırım tuttu

''kapı açık kalıcak''. Yine kaçardı, bütün perdeleri toplatacaktım evdeki bidaha kaçmasına izin veremezdim, güvenlik iki katına çıkacaktı...

geçmeyen geçmişim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin