ilk kadehle benim olmak istedin

43 6 1
                                    

Sabah korkunç bir baş ağrısıyla uyandım ''ha siktir Ateş biz ne yaptık bittim mahvoldum ben niye engel olmadın dün benim nişanım vardı ya ben bunun hesabını nasıl vericem Yıldırım ' a''.


''beni öpen sendin ben sarhoştum sen içtiğin ilk kadehle benim olmak istedin lütfen durma Ateş'' sırıttım. Yanağımda hissettiğim acı ile affalamıştım şaşkın gözlerle suya bakıyordum. Evet biraz ileri gitmiş olabilirim ama haklıydım.

tokat attım nasıl böyle bişey söyleyebilirdi Ateş ya sevdiğim adam? Küfür etseydi bu kadar yanmazdı canım, kalbim acıyordu onun için çarpan kalbin yine onun yüzünden acıyordu üzerimi giyinip evime gittim sessiz bir şekilde direkt odama çıktım banyoya gidip duş aldım akan suyla birlikte göz yaşı akıtmak iyi geliyor insana. Duştan çıktım mesaj geldi

Yıldırım; uyandın mı sevgilim. (akşamdan beri 9 saat geçmişti iyi mi bilmeden dokuz saat çıldıracak gibi hissettirmişti)

Su; evet. (Sevgilim dediğine göre hala nişanlıydık)

Yıldırım: sonunda dün yaran yüzünden nişanımızda hemen uyumuşsun bian seni göremeyince endişelendim melis söyledi uyuduğunu.

Su: ben duş aldım saçımı kurutayım sonra konuşalım mı? Sevgilim.

Yıldırım: 1 saate hazır ol almaya gelicem seni.

Su: tamam telefonu kapattım
Hemen üzerimi giyinmeye başladım saçımı kurutup şekillendirdim hafif bir makyaj yaptım ateşe olan sinirimden ilk defa zorlama tehtid olmadan Yıldırım için hazırlandım 5 dakika sonrada Yıldırım geldi...

geçmeyen geçmişim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin