''sen ne biçim annesin''

38 7 1
                                    

Akşam yemeğimizi yedik ''bu gece Derya ile uyuyabilirimiyim çok özledim ben onu''.


''peki karıcım sen nasıl istersen öyle olsun''.


herkes yemeğini yedi ve odalarına çekildi. Aradan 1 saat geçti ''hadi artık ablacım başlıyoruz''. Deryayla birlikte odadan çıktık bahçe kapısı aralıktı. Şansımıza ben açık bırakmıştım. Yıldırım da kapatmamış bahçeden çantayı alıp korumalara görünmeden arka kapıdan çıktık.


Kalbin çıkacakcasına atıyordu ilk defa bu kadar adrenalin yaşıyordum hiç gece karanlığında ve iki çocuğun sorumluluğu ile kaçmamıştım.



sunun odasına girdim ''bi kerede şaşırt be kızım!" hemen korumaları toplayıp aramaya başladık fazla uzaklaşmış olamaz.



orman yoluna girdik burdan bizi bulazlardı. Diye düşünüyordum.



''abla korkuyorum''.


''korkma ablacım ben yanındayım'' çok karanlıktı karnıma bir sancı girdi. Yere bıraktım kendimi karnımı tutuyordum.


''abla!!!''.


deryanın çığlığının geldiği yere doğru koştum ''Su!''.


''bebeğim... bebeğim iyi değil''.


''kahretsin''. Suyu kucağıma aldım ''çabuk arabayı getirin''. Hemen
Hastaneye geldik.


''bebeğim iyi olucak dimi?".


sunun göz yaşlarını sildim ''eğer ona bişey olursa seni kendi ellerimle öldürücem sevgilim''.


''çok stres yapmış buda sancılara neden olmuş. Su seni bidaha uyarmıycam bu düşüncesizce davranışların bebeğine zarar veriyor''.


''sen ne biçim bi annesi ya?".

geçmeyen geçmişim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin