1. Bölüm

22 3 3
                                    

Benim ilk kırıldığım an kalbimi paramparça oldu andı annemin öldüğü gün onu öldürenlerin cezasını çektiremedim onun kalbini kırdım.  babam annem gidince oda gitti ne bişey dedi ne de veda etti onlar gidince derslerime o kadar iyi bakmıştım ki kendi ayaklarım üzerinde durmayı öğrenmiştim suçluları bulma yoluna adadım kendimi .

Annem savcı hakim olmamı isterdi onun istediği gibi oldum, savcıydım ben, işimde başarılı her suçu açığa çıkaran savcı olmuştum.

"Sayın savcım suçlular cezasını buldu sizlerde bişeyler dicekmisiniz " dedi konuşmak istemiyordum bir sürü haberci vardı hepsini atlatıp arabaya bindim. Yola devam ederken telefonum çaldı.

Burcu arıyodu "Efendim Burcu birşey mi oldu " dedim sık aramazdı Burcu işinden dolayı telefonu fazla kulmazdı "evet Aden bişey oldu ama nasıl diyeceğimi bilmiyorum araba kullanıyorsan dururmusun çok önemli"dedi.

Arabayı kenara çektim korkuyordum neydi bu kadar önemli olanşey "söyle Burcu" dedim nefes aldığını hissede biliyordum artık neyse onu bile korkutuyordu "Aden baban seni burakıp gitmiştiya " dedi nefes aldım " evet ne olmuş ona " dedim.

"yeni ailesi varmış hatta senin birde kardeşin var baban hastaymış Aden durumları kötüymüş babanın hastalığı son evrede komadaymış kardeşin üniversite öğrencisiymiş Aden sana çok benziyor ikizin gibi bilmen gerekir diye düşündüm hata ettiysem affet " dedi bişey diyemiyordum sanki yerime mühürlenmiş gibiydim ne demek ailesi vardı nedemek kardeşim vardı Burcu bişeyler diyordu ama onu işitemiyordum.

"Aden korkmaya başlıyorum iyimisin" dedi sıçrıyarak telefonu elime aldım " Burcu ben iyim seni sonra arıyım mı " dedim kapadım telefonu Alaz'ı tuşladım iki çalışta açtı " efendim güzelim " dedi ağlamaklı sesle " Alaz yanıma gelsene " dedim Alaz bir sorun olduğunu anlayıp "konum at hemen " deyip kapatıp konum attım gözümden yaş akıyodu kaldıramamıştı içim beni bırakıp aile kurmasını kaldıramamıştı arabanın camı tıklanınca kiliti açtım dışarı çıktım Alaz'a sarıldım oda bana sarıldı yüzümü boynuna  gömdüm ağlamaya başladım elini saçımda hissediyordum beni sakinleştirmeye çalışınca saçımla oynardı.

"ne oldu kim üzmüş benim güzelimi kim o bonçuk gözlerinin ağlamsına izin vermiş " dedi böyle diyince daha çok ağladım beni daha çok kendine çekti "ağlama bitanem söyle bana birlikte çözüm bulalım " dedi başımı kaldırdım anlım çenesine geliyordu "Alaz babamın yeni ailesi varmış hatta bir kardeşim varmış zor durumdalarmış o ölüyormuş Alaz babam ölüyormuş " dedim gözümdeki yaşlar tekrar akmaya başladı boynuna kafamı tekrar gömdüm.

"Sen buna mı ağlıyosun ağlamak yok güzelim kalk bakalım sen savcısın dışarda böyle görünme senin gibi  savcıya yakışmaz hadi kalk " dedi kafamı kaldırdım yüzüne baktım "tamam ağlamıcam " dedim.

gözyaşalrımı sildim yüzüme şok nidasıyla baktı " ne oldu " dedim korkarmış gibi " yok bişey hadi gidelim kahve içelim hem senle konuşacaklarımvar hemde şu senin konu detaylıca konuşalım " dedi kafamı salladım arabaya geçtik .

Arabaya çalıştırıp yola çıktık.

Yakınlardaki kafenin önünde durdurdum arabadan indik Alaz yanıma geldi önümde durdu yüzüme ellerini koydu göz altımı usul usul sildi " ne oldu yüzümde bişey mi var " dedim "hayır güzelim yüzün gayet güzel " dedi Alaz tanıştığımızdan beri bana ismimle hitap etmezdi ya birtanem yada güzelim derdi Alaz benim hep mutluluğum olmuştu üzüntümü öfkemi mutlultuğumu anlattığım dostum oldu kafeye girdik cam kenarındaki masaya geçtik "Alaz canım " dedim.

kafasını hayır anlamında salladı "ne diceksen yapmam " dedi masum masum baktım "lütfen ama ya bak daha mutlu olurum " dedim "hayır ne yapacağımı biliyorum ben erkek adamım kızım öyle şeyler yapamam " dedi .

Yüzümü astım yanıma geldi oturdu beni kendine çekti "seni çok sevdiğimi biliyosun bitanem ama yapamam işte kız şeyleri onlar maskeymiş ne o andık sunduk şeyler sen yap ben seni izleyim olmadı sana ben yapıyım maskeyi saçını öreyim güzel vakit geçirelim ama ben yapmayım " dedi ondan ayrıldım kafamı salladım.


















Yeni hikayeden selamlar umarım beğenirsiniz bunu biraz ön izleme gibi görebilirsiniz .

Olayların daha çok olcak anlar sizleri bekliyor .

Yorum yapamayı ve yıldıza basmayı unutmayın diyer bölümde görüşmek üzere.

Gülmenin Umudu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin