Merhaba canlar nasılsınız umarım iyisinizdir.
Karakterler yavaş yavaş çoğalıcak onları hepsini seslendirmek inanın o kadar zorki.
Yazım yanlışlarımda var biliyorum ama düzeltmeye çalışıyorum.
İyi okumalar canlar 😊
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"merhaba savcım belki bu yazıyı okuduğunda korkuyosundur sana kapı olmaya geldim her açtığın kapının iyi gitmesini sağlıcam biliyorum belki istemiyeceksin ama ben yinede yapacağım o videoyu sana gönderdim çünkü bilmen gerekli diye düşündüm eyer kim olduğumu bilmek istersen adamlarım kapının önünde olcak eğer istemes beni umursamassan da ey vallah "
yazıyordu bu kimdi şimdi neden yardım etmek istiyordu bana masadan kalktım camdan aşağı baktım.
Siyâh araba duruyordu ne yapacaktım kim olduğunu o kadar merak ediyordum ki acaba insem mi odamdan çıktım aşağıya indim dışarıya çıktığım an silah sesleri duydum ah silahım odamda kaldı heryer savaş alanına dönmüştü bir arabanın yanında duruyordum birden arkamda bir ses duydum dönmemle bir el ağzıma kapandı
"sessiz ol savcı hanım " dedi
Bu kimdi şimdi "ben sana yardım etmeye geldim beni Pusat Karayeli gönderdi " dedi
o kimdi ne oluyordu burda elindeki bezi burnuma tutmasıyla vücudum hissizleşti gözlerim kapandı.
Yazarın Anlatımıyla
Pusat'ın adamalrı Aden'i bayıltıp arabaya bindirdiler bazı adamlar çatışmayı durdurmaya çalışıyordu Aden'e silah açmışlardı kim neden açarkı diye geçirmişti kız içinden düşmanımı vardı kızın Pusat'ın adamları kocaman bahçeli bir eve girdiler bir adam kızı kucağına aldı evin kapısına geldi.
Hizmetli kapıyı açtı Pusat gördüğü şeyle öyle bir bağırdı ki "siz nasıl böyle bişey yaparsınız" dedi kızın bile uyanmasını sağlamıştı Aden ne olduğunu anlamıyordu gözlerini açınca bir adamın kucağında olduğunu görünce bağırıp kucağından atladı hemen siper aldı eğtimi vardı kızın Pusat adamlarına döndü "savcıyı solana götürün geliyorum " dedi çalışma odasına gitti.
ADEN'İN ANLATIMIYLA
Beni nereye getirdiler neden getirdiler bilmiyordum adamlar beni korkmuyordum hiçbirinden ama bir amacı olmalı hangi davanın adamlarıydı bunlar daha yenin ki adam sınırlı bir şekilde içeri daldı.
Karşıma geçti yüzümü sert bir şekilde havaya kaldırdı.
"Merhaba savcı " dedi yüzüne baktım baş selamı verdim gözünü gözlerimden ayırmıyordu sanki beni ezberliyor gibiydi ne yapcaktı benle
"Savcı şimdi diyorsundur ki 'bunlar beni niye buraya getirdi '...
Lafını böldüm "yok siz beni alı koydunuz zorla kaçırdınız işimden zorla kaçırdınız " dedim yüzüme sert bir ifadeyle bakıyordu
"Sen benim lafımı mı kestin savcı " dedi kafamı evet anlamında salladım.
"Savcı lafı uzatmıcam seni korumak için buraya getirtittim " dedi ciddiydi kimden koruyacaklardı beni "sana gün yüzü göstermicekler savcı o silah açanlar seni öldürmeye çalışıyor seni öğrendiğimde adamlarımı iş yerine gönderdim iyikide göndermişim şimdi neden burdasın neden seni getirdik hepsini anlatcam ama bir saniye bekle gelicem " dedi sürekli arkasına bakıyordu biri vardı bende kafamı çevirip arkaya baktım.
Önümdeki adam gibi sert ve uzun boyluydu o adamda bana baktı başımı çevirdim.
Pusat denilen adam yanımdan hızlıca gitti.
O adamın yanına bana el sallıyordu Pusat adamın yanına gitti bişeyler diyordu "ne arıyosun Baran burda niye geldin " dedi "niye gelmeyim sana ne oldu adamım iyimisin o kız kafanı mı karıştırdı " dedi İngiliz konuşmalar gibi konuşması alaylı geliyordu "ne diyorsun sen Baran iyimisin " dedi Pusat sesleri gitmişti.Bende onu bekliyordum tabikide zorla niye beni kaçırdı hala bilmiyordum neden yani adım sesleri geliyordu Pusat gelmişti yine karşıma geçti.
"Şimdi gelelim senin konuna savcı " dedi kafamı salladım o anlatmadan ben söze girdim " neden zorla getirdiniz kibar bir şekilde söyleyemezmiydin " dedim.
gözümün içine bakıyordu sanki gözlerimi ezberliyormuş gibi gözlerimi kapadım geri açtım rahatsız olduğumu anlamıştı ve camın önüne geçmişti "eğer haber verseydim birilerine haber verirdin yada bir adam tutardın bu yüzden seni böyle getirdik gerçi bizim dangoloz bayıltarak getirmiş onun içinde özür diliyorum savcı " dedi tamam doğruydu birilerine haber verirdim ama böyle alıkonulmak kötü bişey
"şimdi gelelim seni buraya getirme sebebime seni arıyolar yani çok uzun zaman geçti sana demediler belki ama ben bir ay önce bir belgeye ulaştım onu araştırmadan seni getiremezdim ve araştırdım seni bir hafta boyunca izliyoruz bir kaç bilinmeyen mektup aldığını biliyoruz son attığımız mesaj bizim sana attığımız mesajla seni buraya getirdik " dedi
ben de buna inandım tabikide kafamı kesin öyledir diye salladım.
"inanmamakta sen de haklısın banada böyle bişey olsa bende inanmam ama gerçek " dedi
elini kaldırdı birisi geldi dosya gibi bişey verdi adam geri gitti.
Pusat dosyayı önüme attı "bakabilirsin hepsi seninle ilgili bilgiler yada okumassın yine inanmassın ama bilki buradan hiç bir şekilde çıkış yok bu işler temize çıkana kadar burdasınız savcı hanım " dedi çıkıp gitti.
Benide burda dımdızlak buraktı gitti ne yapacak ben ya beni burda zorla tutacağını sanıyordu mafya bozuntusu ayağı kalktım kapıya geldim bir ses işittim.
Hikaye nasıl gidiyor canlar umarım beğeniyorsunuz dur.
Diyer bölümde görüşmek üzere bb ☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülmenin Umudu
ChickLitBenim ilk kırıldığım an kalbimi paramparça oldu andı annemin öldüğü gün onu öldürenlerin cezasını çektiremedim onun kalbini kırdım. babam annem gidince oda gitti ne bişey dedi ne de veda etti onlar gidince derslerime o kadar iyi bakmıştım ki kendi...