9. Bölüm

5 2 0
                                    

Gördüğün kişiyle şok geçirmiştim.

Bu nasıl olur onun burda ne işi olur.

"Aden Hanım size dosya getirdim Pusat Bey bunları imzalamanızı istedi imzalamassanız bu odadan çıkamayacağınızı söyledi " dedi adliyede asistanımı mı çağırmıştı yani bumuydu .

"Söyle ona ne halsiyetsiz ne gaddar birisiymiş çıkmıyormuş burdan  imzalımıyormuş de" dedim kafasını sallayıp gitti.

"Ya gerçekten çıldırcam bu nedir ya ağlıcam yemin ederim ağlıcam " çok kötü sinir olmuştum sinirden gözlerim dolarken yere çömeldim.

Gözümden yaşlar düştü odanın kapısı açıldı.

Gözlerimi yere sabitlemiştim kim geldiğini görmiyordum karşıma gelen kişiyle yere eğilince yüzüne gördmüştüm birde yanıma gelmişti ya

"Neden ağlıyorsun biri bişey mi dedi bir yerin mi ağrıyor " dedi gözlerine baktım bana birşey olma korkusu vardı gözlerinde elini yanağıma getircekken kafamı çevirdim.

"Dokunma bana senin yüzünden bu haldeyim ben yeter artık bana çektirdiğin ne ya nerden çıktın karşıma keşke çıkmasaydın da bunları yaşamasaydım iyi hayatım yoktu ama yinede geçip gidiyordu ama şimdi hayatımın içine edilmiş gibi " dedim ağlamaklı sesimle yüzündeki sert duruşu daha fazla artı.

"Ne oldu bir anda neden böylesin benim bakmaya kıyamadığım gözlerin neden ağlıyor söyle bana " dedi ne yaptığını sanki kendisi bilmiyordu

"Sen bilmiyormusun benim adliyedeki asistanımı getirtip bana o evlilik imzasını artırmaya çalıştığı " dedim sesimi yükselterek yüzme şok olmuş gibi baktı.

"Nasıl yanına kim geldi dedin " dedi yüzün deki ifade geçmemişti daha

"Sanki bilmiyormuş gibi birde soruyorsun ya " dedim bağırarak.

"Aden kim geldi yanına dedim lan beni delirtme söyle düzgünce " dedi bağırmasıyla biraz geriledim korktuğumu anlayıp yanıma gelip beni kendine çekip sarıldı ben itmeye itmeye çalıştıkça odaha sıkı sarıldı.

"Korkma bende tamam biraz fazla yükseldim ama sana zarar gelmesinden korkuyorum şimdi söyle hadi Aden'im kim geldi buraya odana kadar giren şe****** kim söyle bana " dedi.

Beni gerçekten seviyormuydu ki bana böyle seslenmesi çok garip geliyordu

"Benim adliyede çalıştığımda yanımda duran dosyalarımı bilgisayara geçiren bir asistanım vardı ama fazla yakın değildi yeni girmişti bir kaç hafta olmuştu ve şimdide burda gördüm senden bir dosya varmış onu imzalama mı istedi bende " dedim sustum hiç ses çıkarmadan beni dinliyordu ben nasıl dicem ya şimdi.

Kafasanı yüzme çevirdi "ne dedin sen ona " dedi sakince kafamı başka tarafa çevirdim "şey bende bişey demedim yani öyle oldu " dedim birşey diyemedim uyuyan öküzü uyandırmayalım.

Eliyle çenemden tutup kendi yüzüne çevirdi "söyle ne dedin " dedi düz ve otariter sesiyle kafamı çeviremiyorum gözlerimin içine bakıyordu gözlerimi kaçırdım.

"Gözlerime bak ve söyle dedim bak sinirlenmeye başlıyorum Aden " dedi biraz sert çıkan sesiyle kafamı salladım "şey işte ya ben sana ne anlatcam ya kendin çağırmışsın bana imzalatmasını istemişsin bende evlilik şeysi diye imzalamadım bu " dedim .

Benden uzaklaştı "ben istemedim o hayin senin yanında ne zaman başladı tam zamanını söyle bana " deyip ayağa kalktı.

Benide kucağına alıp aşağı inmeye başladı.

Salona girdiğinde Reyhan hala burdaydı ve kardeşide Pusat beni koltuğa oturttu karşımada o oturdu.

"Aden iyimisin sen ağladın mı " dedi Ada yüzümü ona çevirdim "önemli bişey " dedim Baran salona girdi yanıma geldi.

"Yenge bu hayta seni kırıcak bişey mi dedi " Pusat'ı kastederek "söyle direk vuruyum " dedi tekrar, Pusat'a baktım .

Oda bana bakıyordu gözlerini benden çekip Baran'a baktı.

"Beni delirtme Baran geç şuraya otur konuşacaklarımız var " dedi tekrar bana döndü "anlat" dedi daha yenin ki Pusat bu değildi ne değişmişti ki gözlerim titredi.

Açlıktan midem bulanıyordun ayağa kalktım tam gidecekken biri kolumdan tuttu arkamı dönüp kolumu tutana baktım.

Pusat'tı "nereye gidiyorsun birşey konuşuyoruz burda ben demeden bir yere gidemezsin" dedi kolumu elinden kurtardım "ben senin kullan değilim oraya git burda dur bir yere gidemezsinlerinle uğraşamam ha eğer buna katlanamıyorsanda beni bırak " dedim mutfağın yolunu tuttum.

Dolaptan ekmek arası bişeyler çıkartıp yaptım.

Masaya oturup yemeye başladım.

Yedikçe midem ağrıyordu masanın üstünde duran suyu alıp içtim.

Arkamdan gelen ayak sesiyle arkama döndüm bu Reyhan'nın kardeşiydi.

"Merhaba Aden önceki yemeğini ben yediğim için suçluluk duydum bir gün seni yemeğe çıkarmak istiyorum" dedi hala yemek yiyordum ne dediği umrumda değildi çünkü "bir cevap vermicek misin Aden " dedi ağzımdakileri bitirip ona döndüm.

"Adını bilmediklerimle yemeğe çıkmam çok ironi " dedim güldü "tabi ismimi söylemedim değil mi ben sana" dedi elini uzattı eline baktım.

Kafasıyla elini işaret etti "tanışalım işte ben Mert Özün sende Aden Korkmaz " dedi elini vurdum.

"Senle tanışacağımı söylemedim" dedim son lokmamı yedim.

Ayağa kalkacaken kolumdan tuttu.

"Peki sana birazcık bilgi versem bilemi gelmessin " dedi ne bilgisi vercektiki belki işime yaraya bilirdi belki de yalan söylüyordu bilmiyordum ne yapacağım ben

"Düşünmem gerek " dedim mutfaktan çıktım.

Kapının yanında bekleyen Pusat'ı gördüm.

Hemen yanıma gelip kolumdan tutu "onunla hiç bir yere gidemezsin " dedi beni kendine çekti.

"Ben izin vermiyorum" dedi kolumu çekmeye çalıştım.

"Senden izin almıyorum senin kuklan değilim ben babamdan intikam alcaktım ya annem onun yüzü den öldü onun kötü işleri yüzünden öldü beni kandırıp bana yalan söyleyip beni bırakıp gitti bırak beni intikamı alıyım çekmesi gereken cezayı çeksin bırak lütfen bak ben çok yoruldum artık" dedim yüzüyle yüzüm çok yakındı gözlerime baktı gözlerimi ezberlermiş gibi baktı, kolumdaki eli gevşedi beni orda bırakıp gitti.

Beni orda tek başıma bırakıp gitmişti beni yanlızlığımla baş başa bırakmıştı.
Duvarın köşsine sinmiştim başımı dizime koydum.

Ben çok yorulmuştum artık ne zaman dimdik dursam tökezliyordum ne zaman bir şey Keri başarmaya çalışsam elimden kayıp gidiyordu annem peki onun ne günahı ne suçu vardı ki o melek gibiydi neden kıydılar anneme bunu öğrenmek istiyordum artık birşeyleri başarmak istiyordum.

Gözlerimden almak üzere olan yaşı sildim.

Ayağa kalktım bende dışarı çıktım. Pusat kapının orda korumalarla konuşuyordu yanına gittim.

"Kabul ediyorum evlenelim ne istersen tamam" dedim.

Arkasını bana döndü kolumu tutup çekiştirmeye başladı.

"Artık bir önemi kalmadı ben başka biriyle evleniyorum " dedi yüzüne baktım doğru söylüyor gibiydi kim di peki bu kimle evlencekti.

Arkamdan gelen sesle olduğum yerde kaldım.

"Tarih gününü aldın mı kocacım"















Acaba kim dedi onu

Gülmenin Umudu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin