4. Bölüm

10 3 0
                                    

Merhaba canlar ☺️

Umarım beğenirsiniz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Bence o kapıdan uzak dur abi mi karşına almak istemesisiniz sayın savcım " dedi sesin geldiği yere baktım benim yaşlarımda bir kız duruyordu yanıma daha çok yaklaştı.

"Merhaba savcım ben Ada Korkmaz Pusat Sarıyeli'nin kardeşiyim sizde bu aralar gündemimizde olan savcısınız sanırsam " dedi

Bende ona dönerek " bende cumhuriyet savcısı Aden Korelin ve bu aralar konuştuğunuz konulardan heberim yok olmasını istiyormuyum bir düşüniyim hayır istemiyorum o yüzden tanıştığıma memnun oldum Ada Korkmaz hadi bana müsade " deyip kapıyı açtım.

Ayağımı dışarıya basmamla alarım çalmaya başladı hemen adımımı geri çektim alarım sesi kapanması bir oldu. Hızlı bir şekilde yanıma gelen Pusat'la içeri çekilmem bir oldu.

"Ne yapıyosun be hayvan " dedim yüzüme ne dedin sen nidasıyle bakıyordu "ne bakıyorsun sen kendi çapında mafya olduğun için birşey denilmicek mı sana " dedim.

Kolumu sıkmaya başladı sanki bir adamın kolunu sıkarmış gibi kolumu çekmeye çalıştım beceremedim " çek ellerini üzerimden " deyerek bağırdım "bana bak savcı seni korumam emredildi yoksa şuan cesedin bir çöplüğün içinde çürüyodu düzgün dur şu işler hallolsun serbessin " dedi itermiş gibi kolumu buraktı dışarı geri çıktı.

Ada bana bakıyordu yanıma geldi "biraz daha sakin duramazmısın abim böyle değildir sinirlendirme onu bak bişey yapmaz sana sadece seni korumaya čalışıyor senin peşinde olana kişiler hapse girsin yada işleri bitsin serbestsin "dedi anlayamıyordum neden ben salon olan yere gittim dosyayı elime alıp incelemeye başladım.

Adım kocam harflerle yazıyordu gözüm bir altta yazan yazıya takıldı ' Aden Korelin cumhuriyet savcısına zarar gelmicek geldi halde gereken yapılacak' diyordu ben niye bu kadar önemliyim ne için sayfayı değiştirdim dışarıda bilinmeden çekilen fotoğrafım vardı ve altında imzalanan yer bu neyin göstergesiydi dosyayı orta sehpaya buraktım koltuğa oturdum.

Ada karşıma geçip oturdu "sen çocuk yaşta yetimaneye bırakılmışsın en belalı bir adamın öz çocuğumussun seni çocukluktan beri takip ediyorlar ve buldular seni kaçırıp baban olan kişiyi yani Halit Kara'yı bitirmeye çalışacaklar baban seni bu yaşına kadar korudu " dedi.

ben bildiğim şeyleri öğrenince çok sinirleniyorum "ve babam olcak kişide beni bu ucubenin yanında kalmam için onu tehtit ediyor Pusat'ta mafya ama babam olacak adam daha güçlü yada babam olcak kişi Pusat'a çok güveniyor "  bunları biliyodum Burcunun anlattıkları sadece dışardan görülendi Burcu dedikten sonra bana bir mektup gelmiş Halit Kara'yla alakalı ufak bir bilgiydi fazlasını bilmiyordum.

Yüzüme şok olmuş gibi bakıyordu "biliyordun " dedi kafamı salladım "bildiğim şeyleri öğrenmek çok kötüya bana bilmediklerimle gelin " dedim.

bana bakamıyordu arkadan bir ses geldi Pusat'ın sesiyedi  "senin bildiğini biliyordum niye bir bilmediğin birisinin mesajını alıp polise kimseye haber vermeden onların yanına gidecektin " dedi karşıma geçip oturdu telefonumu almam gerekiyordu Alaz ulaşamadıysa ortalığı ayağı kaldırır "çantam nerde benim " dedim "korudorda biri aramassın diye umuyorum " dedi yüzüne baktım "bu olanlar bitene kadar babam olacak kişi beni bırakmaz zaten " dedim korudorda çıktım yerde duruyordu hemen alıp içini açtım.

Telefonumu içinden alıp solana geri döndüm telefonuma baktım Alaz'dan altmış altı tane mesaj on iki cevapsız çağrı vardı Burcu'danda 122 cevapsız çağrı vardı.

Hemen Alaz'ı aradım iki çalışta açtı.

"Güzelim nerdesin sen " dedi sesi endişeli çıkıyordu "bir yerde değilim Alaz merak etme iş mecburiyetinden dolayı bir ay yurt dışına çıkmam gerekti telefonumun şarjı bitmiş şarja takınca gördüm yoksa biliyorsun sana haber veririm sen ne yaptın Helin'le sevgiliyiz de be artık " dedim gülme sesi gelidi "evet sayende sevgiliniz güzelim bana ne dedi biliyormusun 'ne zaman gelmeyi düşünüyordun aptal ' dedi bende geldim işte hayatım dedim sonrasını sen tahmin et artık" dedi "bende tahmin ettim ve mutlu oldum e şimdi yanındamı " dedim gülme sesi geldi "evet ve hatta sana teşekkür etmek istiyor " dedi "tamam ver etsin ben biraz nasihat veriyim ben kardeşimi yolda bulmadım " dedim telefondan Helin'in sesi geldi "Aden merhaba nasılsın " dedi "iyim Helin sen " dedim .

"bende iyim " dedi "bak ben kardeşimi yolda bulmadım iyi bak ona sen ona oda sana emanet ben biraz gelmiyeceğim iş nedeniyle telefonu kapatıcam " dedim "tamam görüşürüz " dedi kapadım Burcu 'ya mesaj yazmıştım işi nedeniyle sonra telefonumu kapamıştım herkes sus pustu benimde vazı bilmediklerim vardı tabi onları öğrenelim bakalım "e bana bilmediğim şeyleri anlatırsınız herhalde " dedim .

Ada yüzüme baktı " ne gibi bilmediğin " dedi "Halit Kara karşıma ne zaman çıkıcak yada bana niye böyle bir dosya hazırladınız " dedim Pusat lafa atladı " dosyayı sen bilmediğimiz için Halit Kara verdi ve seni böyle bulduk seni üç aydır izliyoruz " dedi "ve babanın senin karşına çıkmasına gelirsek o biraz uzun zaman alır en iyisi ben sana babanın neden karşına çıkmadığıyla alakalı olan kağıdı mektubu veriyim " dedi ayağı kalakıp komidinin içinden bir kağıt çıkarıp bana uzattı "istediğin zaman oku yada okuma bunu sana vermemiz için baban verdi " dedi kağıdı aldım yerine geri oturdu.

Bir kağıda bakıyordum bir Pusat'a "Sen şuan Halit Kara'nın bana mektubu var ve benden bunu okumamı bekliyor " dedim yüzüne bakarak " annem öldükten sonra beni terk eden Babamın bana mektubunu okumamı istiyorsunuz ona deyin ki  ne yaparsan yap kızını ne sen korursun ne de adamaların peşimi bırakın dedim.

Hızlı bir şekilde telefonumu aldım koridordan çantamı aldım.

Evden çıktım arkamdan geldiklerini biliyordum çünkü adamalar beni görünce etrafımı sarmışlardı.

"Ne o beni mi öldürceksiniz " dedim hepsinin yüzü birbirinde gezindi "yada beni yine bayıltıp bir depoya bağlarsınız değil mi sonra babam olacak Halit Kara kızını korumuş olur ama bilmez ki kızının her türlü parçalara ayrılacağını kalbisinı annesinin gibi parčalanacağını bilmez terk eder hep " dedim belkide şuna beni dinliyordu "ben de onun yüzünden annemin kalbini kırdım onun yüzünden affettirmeden annem gitti" dedim teslim olur gibi ellerimi kaldırdım.

Hepsinin gözleri büyüdü Ada hemen hanıma geldi " ne yapıyosun savcı " dedi öyle bir söylemiştiki beni kınıyomuş gibi ya Halit Kara burdadır değil mi yüzüme alaycı gülüş aldım "ne mi yapıyorum " dedim "teslim oluyorum bana yaşattığı herşeye teslim oluyorum " dedim ellerimi indirdim "sanıyorsa karşıma çıksın ben onun yüzünden ne anne sevgisi ne de baba sevgisi gördüm o ailesiyle mutluyken ben her gece ağladım " bunları söylerken korumaların hepsi gitmişti.

"Sen peki " dedim "burda olduğunu biliyorum Halit Kara sen peki ne yaşadın ailenle mutlumuydun sözde kendini çulsuz fakir biri olarak tanınmışsın 'neymiş ölüm döşeğindeymiş neymiş çök kötü haldelermiş " dedim bağırdığım için buğzım ağrıyordu dayanacak gücüm kalmamıştı strese giriyodum yine hayır bayılamssın ayakta durmam gerekiyor.

İç sesimle kavgaya ediyordum ben 9 yıl önce ağlamktan krize girmiştim.

Hastaneye gittiğimde strese dayalı ve üzüntüden dolayı olduğunu söyledi bu durumlarda bayılıyordum ve yine aynısı oldu bir anda yer ayağımdan kaydı ve gerisi karanlık.





Selam tekrardan nasıl buldunuz bölümü

Umarım beyenmişsinizdir.

Görüşmek üzere

Gülmenin Umudu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin