2.Bölüm

11 3 0
                                    

Selam canlar bu hikayedeki Aden ve Alaz sevgili değillerdir bunu açığa çıkarmak isterim hikayeye böyle devam edin .

Umarım beğenirsiniz.☺️




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



" sen yap bana maskeyi " dedim.

kahvelrimiz gelmişti sohbet etmiştik kardeşimi görmeye gitcektim ama onu görmeye gidemezdim artık babam değildi beni bırakıp başka aile kuran adam benim babam olamazdı kahveleri bitirip eve gelmiştik Alaz maske yapacağımızı bildiği için odama girdi bende peşinden gittim yatağıma kendini attı .

" bu yatağını çok seviyorum keşke yatağını bana versen " dedi güldüm "sende alabilirsin Alaz'ım ben vermem yatağımı " dedim yanıma geldi beni kendine çekti dans hareketleriyle beni döndürüyordu "peki güzelim seni alabiliyomuyuz " dedi alayla "hayır güzelisi ben kendimide vermiyorum " dedim beni kendine çekti "ama ben alırım " dedi güldüm "hadi alda görelim " dedim oda bana eşlik edip güldü,

"seni alan gerçekten çok çeker senden bitanem " dedi dans hareketlerini bırakıp maske dolu dolabıma gitti fazla makyaj yapan biri değilim sadece rimel ve dudak nemlendirici kullanıyodum "sende kızın olunca anlarsın Alaz'ım 'baba bana birlikte maske yapalım baba makyaj yapalım ' diye kızın olursa kendime benzeccem " deyip sinsice güldüm.

"Helin hanım izin vermiyorki onun peşinden koşuyoruz görmüyor " dedi yanına gittim "ay Alaz hatırlıyonmu seninle beni sevgili sanıyordu herkes zor açıkladıydık " dedim kafasını salladı güldü "ama bizde biraz öyle gibiyiz isterseniz sizinle evlene bilirim onca yıllık hüsusümuzda var tanıyorum da " dedi alayla "güldüm ha gel nikah kıyak desem çıldırırsın 'ben evlenmem senle arkadaşım olarak görüyorum ben helin'i seviyorum ' dersin akıllım " dedim.

kafasını salladı "ama doğru biž şakasına böyle diyoruz peki ya Helin ona nasıl açılcam ben bitanem " dedi bilmem diye dudağımı büzdüm "Helin de seni seviyor Alaz biliyosun bunu " dedim kafası salladı "bizim görüşmemizi kıskanıyor güzelim " dedi ayağa kalktım "ozaman onun vakit geçir Alaz mutlu olman mutlu olmanız beni daha çok mutlu eder " dedim oda ayağa kalkıp yanıma geldi .

"seni bu yüzden seviyorum işte sana büyüzden değer veriyorum derdin varken benimkinide çözmeye çalışıyorsun " dedi gülümsedim "tabiki de aslan parçası sen benim kardeşim gibisin Alaz o kadar uzun zaman oldu ki biz birlikte büyüdük her sıkıntılarımızı birlikte çözdük hadi şimdi git ve Helin'e sevdiğini kanıtla , kanıtlamadan da gelme " dedim başını sallayıp anlımdan öpüp "iyiki varsın güzelim " dedi gitti.

Alaz gidince üstümü değiştirip mutfağa geçtim salata tabağı hazırladım internetten adana söyledim telefonumun melodisi kulağıma gelince arayan kişi Burcu'ydu "Aden iyimisin kuzum bişeyin yok değil mi " dedi derin nefes aldım "iyim Burcu ha bu arada sanada teşekkür edemedim sağ ol söylediğin için " dedim "ne demek Aden tabi söylicem benim kapatmam gerek operasyon var işin biterse ararım " dedi kapadı kapının sesini duydum sipariş gelmiştir diye kapaıyı açtım kapıda kimse yoktu sadece kapının girişine konulan küçük bir kutu vardı kutuyu elime aldım içeri geçtim kim koymuştu bu kutuyu masaya koydum kapağını açtım bir mektup vardı içinde mektupu elime alıp açtım.

Bir flaşbelek çıktı bir de kağıt, kağıdın içini açtım 'bu flaşbelleğin içine bakın önemli ' yazıyordu flaşı aldım çalışma odama geçtim masaya oturup bilgisayara flaşı taktım dosyalara girip veriyi açtım bir videoyla karşılaştım birini dövüyolardı bu kimdi dövülen kişinin süratı yaklaştırdım bana çok benziyordu bu o olabilirimi peki kim gönderdi neden telefonumu elime aldım Burcu videoyu gönderdim.

' Burcu biliyorum işin yoğun işin biterse bu vidyonun kimin nerden gelmiş araştırırmısın ' diye mesaj attım telefonu koydum saat gecenin ikisiydi kapı tekrar çaldı koşarak açmaya gittim bu sefer siparişti bende iştahmı kaldı ya kim neden bunu ona yapar Alaz'la da konuşmazdım Helin'le buluşmaya gitmişti yemeği dolaba koyup odama gittim geceliğimi giyip yatağıma girdim uykuya kendimi bıraktım.

Alarım sesine uyandım yataktan kalkıp banyoya girdim işlerimi haledip çıktım gardolabımın karşısına geçtim kumaş siyah pantolon giydim üzerine beyaz kumaş krop giydim üzerime çeketi aldım saçıma fön çektim evden çıktım.

Arabaya binip adliyeye geldim odama geçecekken birisi seslendi "sayın savcım  ben yeni gelen asistanınızım " dedi gülümsedim "ôylemi sana detayları anlattımı Ümit " dedim "evet savcım " dedi kafamı salladım "ozaman masama geçebilirsin ve ismini taktim edebilirsin " dedim "ben Melis Kutay " dedi "bende Aden Korkmaz şimdi işine geçebilirsin " dedim odama gircekken beni yine durdurdu " savcım bu size geldi bende siz yoksunuz diye aldım odanıza izinsiz girmeyin diye sizi bekledim " dedi elindeki zarfı aldım odama girdim masama geçtim zarfı açtım.

İçinden kağıt çıkmıştı.












Sizce kağıdın içinde ne yazıyor dün kutuyu getirenler mi acaba neyse orasıda yazarın zihnine kalsın ama merak etmeyin sizi güzel anlar bekliyor.

Görüşmek üžere okurlarım 😊


Gülmenin Umudu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin