7│𝐇𝐞𝐧𝐫𝐲×𝐊𝐚𝐥𝐞𝐚

2.3K 99 0
                                    

Kalea melangkah selamba kedalam banglo dihadapannya.

Semua serentak menunduk hormat usai dia masuk.

"Welcome back, Lareina!" Serentak mereka bersuara.

Kalea mengangguk. Seseorang menghampirinya. Jejaka itu menunduk hormat kepadanya kemudian mendongak melihatnya.

"Welcome back....... Queen. " jejaka itu tersenyum senget.

"Stop it Liam! Where's my son?" Soal Kalea terus.

"Ada dalam bilik dia. Pergilah, dia pun rindu kau." Beritahu Liam.

Kalea lantas berlalu ke bilik anaknya. Dia menerjah masuk.

"Lazen Zionsville!" Jerit Kalea teruja.

"Mummy!" Lazen berlari masuk kedalam pelukan Kalea.

Lazen ialah anak yang senasib dengan Kalea. Kalea menjumpai Lazen di tepi jalan.

Budak ni baru sahaja berumur 5 tahun tapi sudah menjadi pengemis. Akhir sekali dia mengambil Lazen sebagai anak angkat.

"I miss you!"

"Me too..." Kalea mencium dahi Lazen.

"Uncle Liam ada buat apa-apa dekat Zio tak?" Soal Kalea serius.

"Tak. Uncle Liam baik! Uncle belanjakan Zio banyak toys!" Ceria saja suara budak berumur 6 tahun itu.

Kalea mengeluh. Tak habis-habis mainan. Dia ingat aku takde duit nak beli untuk anak sendiri agaknya!

"Mummy! You balik lama ke sekejap?" Tanya Lazen. Memang sudah menjadi kebiasaannya melihat ibunya balik hanya sekejap. Selebihnya dia akan ditinggalkan sebulan dua. Tapi dia memahami Kalea.

"Ermm.... I rasa selamanya kut?" Kalea tersenyum. Muktamad! Dia sudah malas nak berlakon jadi orang lemah.

Membulat mata Lazen. "Betul ke? Tak tipu? "

Kalea menggeleng. Dia tersenyum lucu.

"Yeayyy!" Lazen memeluk Kalea erat. Kalea membalas pelukan Lazen. Dia mengusap rambut Lazen. Sungguh dia sayangkan budak ni seperti anak kandung. Walaupun bukan dari rahimnya tapi Lazenlah kekuatannya untuk hidup.

──────

Henry mengeluh. Sudah seminggu dia mencari Kalea. Dia rumahnya, di tempat kerjanya, di tempat yang selalu Kalea pergi. Langsung dia tak jumpa.

Henry meneguk wain dengan rakus. Pandangannya sudah berbalam-balam.

"Hi you." Seorang gadis dengan pakaian mencolok mata datang menyapa Henry. Dengan selamba dia duduk di riba Henry.

Henry berdecit. "Blah!"

"Ala you~jomlah main dengan I..." Lenggok suara gadis itu. Tangannya bergerak membuka butang baju Henry sebelum dia memasukkan tangannya dan mengusap dada Henry.

Henry mendengus kasar. Dia menepis tangan perempuan tak tahu malu tu. "Boleh berambus tak sundal?"

Gadis itu memuncung. Tangannya belum berhenti bergerak. "Kasarnya you ni"

Henry semakin rimas. Dia mula berasa tak selesa. Malah gadis itu semakin liar menyentuh tubuhnya.

Gadis itu tersenyum sinis melihat Henry yang hampir hilang kendali. Dia semakin berani melakukan lebih. Dia mendekatkan diri ingin mencium bibir Henry.

"Arghh!!" Tempikan gadis itu menarik perhatian semua.

"Hey apa you ni?! Lepaslah!" Dia memegang tangan gadis yang berani menarik rambutnya.

"He's mine! Don't you fucking dare to lay your hand on him!" Keras suara dia.

Henry yang masih sedar melihat gadis yang berani mengaku dia miliknya. Berkerut dahinya.

"Amore?"

Kalea menjeling Henry tajam. Dia melepas kasar rambut perempuan yang berani menyentuh miliknya. Dia berganjak kearah Henry dan menarik Henry bangun.

Dia berhenti di hadapan gadis yang tak tahu malu ni dengan Henry di belakangnya.

"Zach!!" Jerkah Kalea mengejutkan semua orang. Apatah lagi nama yang dipanggilnya merupakan pemilik club ini.

Zach datang menghampiri Kalea dengan pantas. Dia menunduk hormat.

"Yes Reina."

Melihat pemilik club tersohor ini menunduk di hadapan gadis yang tidak diketahui membuat mereka semua hairan.

"Lepas ni. Aku taknak tengok lagi muka minah ni ada dalam club aku. Kalau tak, kau aku pecat!" Dingin Kalea.

"Baik Reina."

Lagilah mereka pelik bila mendengar Kalea ingin memecat pemilik club ini tersendiri. Malah Zach pun kelihatan gerun. Mereka tertanya-tanya siapa gerangan gadis ini?

"Also! Kau tengok muka mamat ni. Pastikan lepas ni tiada lagi perempuan sundal ganggu dia. Faham?!" Tegas Kalea. Dia menarik Henry kasar ke depan Zach. Henry terpinga-pinga dengan situasi sekarang.

"Fa-faham Reina..."

Kalea menjeling. Dia menarik Henry keluar dari club miliknya.

"Zach siapa dia? Kenapa ikut je arahan dia? Kau kan pemilik club ni? " Tanya seorang lelaki.

"Bila masa pula club ni milik aku? Aku cuma digaji untuk uruskan club ni je. Perempuan tadi tulah pemilik sebenar." Jelas Zack datar.

"What?!"

──────

Kalea and Henry come back!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kalea and Henry come back!

𝐇𝐊│Henry's Addiction ✔Where stories live. Discover now