9│𝐇𝐞𝐧𝐫𝐲×𝐊𝐚𝐥𝐞𝐚

2.1K 96 0
                                    

Kalea membuka peti sejuk miliknya. Dia tak berniat pun untuk membuka lampu memandangkan sekarang pun sudah pukul 2 pagi.

Kalea mengeluarkan susu dan dituang ke dalam gelas yang diambilnya. Usai itu dia melabuhkan duduk di kerusi.

Kalea minum susu sambil bermain dengan telefonnnya.

Prang!

Tersembur susu Kalea. Dia reflect berdiri usai mendengar bunyi yang kuat.

Kalea meninggalkan gelasnya begitu saja. Dia naik ke tingkat atas untuk mengecek bunyi apa yang didengarinya.

Zzup!

Terkejut Kalea bila tiba tiba sahaja dirinya dipeluk dan diangkat.

"What the-hey lepas lah!" Kalea meronta-ronta. Disebabkan gelap dia tidak dapat mengetahui gerangan yang memeluknya.

"Shh.. Mi Amor" bisik seseorang yang memeluknya.

"Henry? Is that you?!" Celah Kalea.

"Yes baby" Henry tersenyum. Dia membawa Kalea ke dalam bilik yang dia yakin merupakan bilik Kalea.

"Macam mana you tahu rumah I dan you buat apa kat sini?!" Soal Kalea.

"Shh slow slow. Nanti Zio dengar." Suruh Henry.

"Ish jawablah!" Kalea mendesak dengan mengerakkan tubuhnya agresif.

"Haih...aku cuma nak kau jadi milik aku seutuhnya." Henry menjatuhkan Kalea di katil miliknya.

Muncul kerutan di dahi Kalea.

"What do you mean?"

"Rogol kau" Henry straight to the point.

Terlongo Kalea. "What?! Are you crazy?!"

"Yes I am!" Dalam diam Henry membuka kemejanya.

"Don't, Henry! Jangan mengarut boleh tak?!" Bentak Kalea.

"Bila masa aku mengarut?" Datar Henry.

Kalea semakin kalut apabila Henry mula membuka lingerie miliknya. Tangannya menahan Henry.

"Please Henry! Jangan buat kerja gila!" Larang Kalea.

Henry mencium bahu Kalea lembut dan beralih ke tengkuk Kalea. Dia meninggalkan love bite disitu.

"Dah terlambat baby." Dalam suara Henry.

Disaat itu Kalea sudah tahu, dia tidak dapat melarikan diri lagi. Kalea pasrah dia diratah Henry tanpa kerelaannya.

──────

"Mummy! Kenapa uncle ni boleh ada dekat sini?" Lazen memandang Henry tajam.

Henry hanya selamba menyumbat roti ke dalam mulutnya.

Kalea mengeluh. Dia menyepak kaki Henry geram.

"Menumpang. Rumah dia kena rompak." Tipu Kalea.

Henry menahan senyumannya. Kena rompak? Silap-silap perompak tu yang masuk ke alam lain.

Lazen memandang sangsi ke arah Henry. Dia kemudian melihat sesuatu yang merah di leher Kalea.

"Jadi apa yang merah-merah di sekitar leher you?" Soal Lazen tegas.

Kalea tergamam. Dia menyentuh lehernya. Lupa nak tutup. Kalea menjeling Henry yang tersenyum sumbing.

"Err... Ni kena gigit nya-nyamuk.." Gugup Kalea.

"Ooo... Kena gigit nyamuk... Faham faham.." Lazen mengangguk, matanya terarah ke Henry. Dia mencucuk-cucuk garpu di telur sehingga hancur.

Kalea tersenyum kelat. Tangannya lembut menyentuh tangan Lazen. Dia merampas garpu dari Lazen dan memjauhkannya.

Lazen memberi amaran dengan matanya. Henry tersenyum lucu, dia menjelirkan lidahnya. Terbuntang mata Lazen. Dia menunjuk penumbuk kecilnya kepada Henry.

Kalea mengeluh. Dia mencubit pinggang Henry.

"Auw!" Henry cemberut.

Kalea membesarkan matanya. Henry mengangkat tangannya mengalah.

"Stop Lazen. Eat your food. Kejap lagi you sekolah. Nanti lambat pula." Tegur Kalea.

"Ok fine.." Lazen menyambung semula mukbangnya.

Kalea menjeling Henry. "Also you, lepas ni sila berambus!"

Henry mengangkat bahunya.

"Tak janji"

"You!-"

──────

Sorry bab ni pendek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sorry bab ni pendek.

𝐇𝐊│Henry's Addiction ✔Where stories live. Discover now