Francis sedela pod slnečníkom, sledovala obrovské vlny, ako sa prevaľujú jedna cez druhú.
Niekde medzi tými vlnami mala manžela, priviazaného ku surfovacej doske, ako sa snaží pokoriť silu prírody."Ty nejdeš?" sadol si ku nej Daniel. "Tie vlny sú skvelé. Z dosky-"
"Nesurfujem." skočila mu do reči. "Aspoň nie dnes." dodala.Obaja sa ponorili do ticha. Napätého, kedy ani jeden z nich nechcel byť v prítomnosti toho druhého, ale museli sa navzájom strpieť.
"Daniel?" ozvala sa náhle Francis, naberajúc odvahu na tému, ktorá ju trápila.
"Hm?" ani na ňu nepozrel.
"Nemáš ma rád." nepýtala sa ho, konštatovala.
"Prečo si to myslíš?"
"Pretože som ti pred pár rokmi vzala sedačku v tíme. Spoliehal si sa, že ju dostaneš. A Horner dal prednosť mne."Daniel neodpovedal okamžite. Hnedý pohľad upieral na široké more, hľadal priateľa, ktorý z dosky opäť spadol.
"Nehľadaj výhovorky. Ani sa neospravedlňuj za to, že ma nemáš rád. Plne tomu rozumiem. A ospravedlňujem sa ja. Tebe." prehovorila Francis, keď videla, že Lando opäť stojí pevne na doske. "Keď sa ma Christian vtedy v Monze opýtal, či by som nechcela jazdiť pre Red Bull, moja prvá reakcia bola, že ty máš väčšie právo pre nich jazdiť. On ale chcel mňa. A aj ty sám musíš uznať, že odmietnuť takú ponuku by bolo nerozumné."
"Kam tým mieriš?"
"Nie som zlá osoba, Daniel. Len som využila šancu. Životnú šancu. A naozaj by ma potešilo, ak by sme my dvaja spolu vychádzali lepšie, než len z donútenia. Si skvelý človek. Ja osobne ťa mám veľmi rada."Znovu sa medzi nimi rozhostilo ticho, prerušované šumom vĺn a radostným krikom ostatných návštevníkov pláže.
"Prečo nejdete do vody aj vy?"
Lando k nim dobehol, mokrý a zadýchaný, surf zapichol do piesku a vzal si od Francis podávaný uterák.
"Nemám chuť na vodu." pokrútila hlavou Francis. "Tebe to šlo ale celkom dobre. Až na tých niekoľko pádov." uškrnula sa.
"Tie vlny boli príliš silné. Sama by si zletela z dosky." Lando si sadol k manželke. "Danny, ty si sa prečo nevrátil do vody?" nahol sa ku priateľovi.
"Chcel som si trochu oddýchnuť. Ale idem späť. Čo ty?" vstal z deky, do rúk vzal svoj surf.
"Hneď som tam." kývol Lando, zmätene skákal pohľadom z Daniela na Francis.Daniel ich nechal osamote, Lando uprel pohľad na Francis, ktorá hnedé oči neodtrhla od vĺn.
"Franny?" Lando ovinul svoju ruku okolo jej pása, mokrý neoprén ju chladil.
"Hm?"
"O čom ste sa vy dvaja rozprávali?"
"Ospravedlnila som sa mu."
"Ospravedlnila?"
"Uhm. Za to, že som mu vzala sedačku v Red Bulle. Že ma Christian uprednostnil pred ním."
"Ale ty sa nemáš-"
"Cítila som to tak. Aj som mu povedala, že ho mám úprimne rada a plne rozumiem tomu, že on mňa nie."Lando pokrútil hlavou, pery pritisol na Francisino líce.
"Stavím sa, že ťa má rád. Kto by ťa nemal rád?"
"Nechaj ma premýšľať-" Francis pokrútila hlavou. "Rok dvetisíc dvadsať jeden. Mladá Francis Hamiltonová nastúpila do tímu Mercedes ako tretí jazdec. V tej dobe to bola po tridsiatich rokoch prvá žena v hlavnej kategórii Formúl."
"Fran-"
"Počkaj, dostávam sa k pointe." dvihla ruku. "Okrem jej brata a ešte jedného jazdca z konkurenčného tímu ju celý paddock nemal rád. Vyhýbali sa jej. Ohovárali ju." otočila hlavu na Landa. "Všetko sa zmenilo dva roky neskôr. Takmer všetko."
"Je to všetko minulosť. Daniela to možno ešte žerie, ale je dospelý chlap. Teraz má aj sedačku aj všetko, čo vždy chcel. Myslím, že je načase, aby ste za tým všetkým urobili hrubú čiaru."~ ~ ~
YOU ARE READING
Šesťdesiat Šestka 2 || Lando Norris || ✓
FanfictionPríbeh majsterky sveta vo Formule 1, Francis Hamiltonovej, pokračuje. Tak ako sa Franny darí na trati, v súkromnom živote to už nie je také ružové. Po svadbe s Landom Norrisom každý očakáva, že sa Francis stiahne z pretekania a stane sa z nej žienka...