• 14. •

182 13 3
                                    

~ ~ ~
landonorris pridal príspevok do svojho príbehu

user83Nemyslela som si, že teba niekedy uvidíme v úlohe zodpovedného otca

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

user83
Nemyslela som si, že teba niekedy uvidíme v úlohe zodpovedného otca. A aha. Ono sa to deje!

carlossainz55
Mi princessa. Kedy prídete na návštevu do Casa de Sainz?
-> landonorris
Počkaj keď podrastie a bude chcieť chodiť na prázdniny ku strýkovi Losovi.

luisinhaoliveira99
😍❤️

~ ~ ~

Krátka prestávka medzi závodmi dovolila Landovi stráviť so svojou dcérou dostatok času a zároveň to dovolilo pohnúť sa Francis s prácou.
Prijala pozvanie spoločnosti Pirelli na jeden z mnohých gala večerov, ktoré usporadúvali.

Bolo náročné zladiť jej kalendár s Landovým, do toho ešte si museli dohodnúť, kto bude s malou, pretože nechceli ju nechávať cidzej opatrovateľke alebo stále žiadať Lewisa, či niekoho iného.

"Nemáme veľa spoločných akcií. Monsters sme absolvovali, teraz si uži ty. Ja mám všetkého dosť cez závodné víkendy. Nepotrebujem byť na očiach aj cez voľno. Na druhej strane, táto malá slečna ma zas dlho neuvidí, takže si užijeme trochu času ako otec-dcéra."

Francis láskyplne hľade na Landa, ako s Genevieve na rukách tancuje v obývačke, zatiaľ čo ona sa pripravuje na galavečer.

"Aj tak by som radšej ostala doma." povzdychla si.
"Zlatko, si s ňou doma celé dni. Uži si trochu voľného života."
"Ale mňa baví byť a ňou. Je to najlepšie strávený čas." obzerala sa v zrkadle. "Myslíš, že môže byť? Nie je to príliš vyzývavé?"

Vošla do obývačky, Lando sa zasekil uprostred otočky a lačným pohľadom zoskenival svoju manželku od hlavy až k pätám.

"Vyzeráš úchvatne." vydýchol. "Pozri, G, aká je mama nahodená kočka- Normálne nad tebou naša dcéra slintá." zasmial sa Lando, utierajúc malú od slín. "Si prekrásna, babe. Tá modrá ti neskutočne pristane." podišiel ku nej. "Budeš najkrajšia zo všetkých. Som si istý."
"To hovoríš stále." Francis si na seba obliekla ešte sako a do malej kabelky vložila len mobil a rúž s vreckovkami. "Kľúče neberiem, budeš hore?"
"Možno? Ale zavolaj mi keď pôjdeš domov."
"Aby si vyhnal milenku z postele?"
"No jasné. Nechcel by som aby ste sa stretli." uškrnul sa. "Jediná žena v našej posteli, okrem teba, je toto malé čudo." ukázal jej na malú.
"Mlieko som nechala v chladničke a plienky máš pripravené-"
"Babe, zvládnem to. Vypni na chvíľku materinský mód a zabav sa, dobre? Nám tu bude super. Príde k nám strýko Danny a pozrieme si rozprávku."
"Ak by sa niečo dialo, zavolaj mi." strachovala sa Francis.
"Určite nie." zasmial sa Lando. "Ak sa niečo bude diať, zavolám Lewisovi. Ty máš pracovné povinnosti a tak si ich plň."

Šesťdesiat Šestka 2 || Lando Norris || ✓Where stories live. Discover now