Oslavy Landovho titulu boli hlučné, plné drahého alkoholu, skvelej hudby a dobrého jedla.
O druhej v noci sa manželia vrátili na izbu v hoteli, Genevieve spala na izbe s Ciscou a Adamom a tak sa Franny a Lando nemuseli obávať toho, kedy ráno vstať.
Mali krátke voľno od rodičovstva."Babe." Francis si sadla obkročmo na Landa, ktorý sa opieral o peľasť postele a sledoval, ako sa pár sekúnd pred tým jeho manželka zobliekala.
"Ja som ten najšťastnejší muž na planéte." usmieval sa, podgurážený alkoholom. "Získal som titul. Mám dokonalú ženu. Krásnu dcéru. A budúci rok bude môj posledný v McLarene." prezradil.
"ČOŽE?!"Ako mávnutím zázračného prútika boli obaja triezvejší. Lando nevinne hľadel na Francis.
"Čo si to práve povedal?"
"Nepredĺžim zmluvu s McLarenom. A nevezmem ani žiadnu inú ponuku. Ak sa mi budúci rok podarí vyhrať ďalší šampionát, budem rád, ale nechcem viac pokračovať v jazdení." priznal sa.
"Ale- Prečo? Je to tvoj život. Robí ťa to šťastným-"
"Posledný rok nie. Ty si nebola pri mne, nevidel som našu dcérku, ktorá bude mať o mesiac a pol jeden rok. A ja ani netuším aká je jej najobľúbenejšia hračka a pri akej pesničke zaspáva."
"Pri zvuku formúl, ale to je jedno-" uškrnula sa Francis. "Babe, si si istý? Je to naozaj to, čo chceš? Vieš, že ja ťa nútiť do ničoho nebudem, tak ako si ty nenútil mňa."
"Presne. Ty si sa vzdala svojej kariéry aby si mi porodila dieťa. Teraz sa ja vzdám svojej aby som ju videl vyrastať. A môžeme skúsiť tú adopciu. Môžeme popracovať na našej rodine ako sme sa o tom rozprávali. Presťahujeme sa niekam do Anglicka, budeme mať veľký dom a deti a kone a budeme si žiť pokojný život. Ja budem mať Quadrant a budem sa mu venovať poriadne. A spoločne môžeme mať karting, kde budeme mladé decká viesť ku jazdeniu."Francis mu prstami prečesávala strapaté kučery, hnedými očami na neho hľadela a usmievala sa na neho.
"Zdá sa, že si nad tým dlho premýšľal."
"Od kedy si mi volala a ukázala tie kresby. Uvedomil som si o koľko okamihov prichádzam. Budúci rok to ešte nejak zvládnem. G bude väčšia, môžete byť častejšie na závodoch."
"Dobre. Dobre teda." prikývla napokon. "Je to tvoje slobodné rozhodnutie a ja by som bola hlúpa, ak by som ťa odhovárala. Nič mi neurobí väčšiu radosť ako to, že by sme boli spolu doma."Lando sa lenivo usmial, dlaňami prechádzal Francis po odhalených stehnách, pohľad mu padol na tenkú čipku podprsenky, v ktorej na ňom jeho manželka sedela.
"Dosť bolo rečí." ruky natiahol za jej chrbát a podprsenku rozopol. "Ideme oslavovať."
• • • • •
Január 2029
~ ~ ~
🔵 ⚪️
YOU ARE READING
Šesťdesiat Šestka 2 || Lando Norris || ✓
FanfictionPríbeh majsterky sveta vo Formule 1, Francis Hamiltonovej, pokračuje. Tak ako sa Franny darí na trati, v súkromnom živote to už nie je také ružové. Po svadbe s Landom Norrisom každý očakáva, že sa Francis stiahne z pretekania a stane sa z nej žienka...