Marec 2028
Začiatok novej sezóny Formule jeden bol pre Landa doposiaľ najnáročnejší, aký zažil.
Odchádzať od Francis a ich malej dcérky sa mu vôbec nechcelo, bál sa koľko toho zmešká kým bude preč a v predvečer jeho odletu do Baku mal menší panický záchvat."Čo ak sa mi niečo stane?! Čo ak dostanem šmyk? Čo ak to nezvládnem-?!" stál v kúpeľni pred zrkadlom so zubnou kefkou v ruke a celý sa triasol.
"Babe! Hej!! Hej!!" Francis chytila jeho tvár do svojich dlaní. "Lan, NA TOTO NIKDY NEPOMYSLI, prosím ťa!! Tieto myšlienky ťa zožerú zaživa!"
"Ale keď ja-"
"Nie!! Počúvaj ma!!" jednou rukou skĺzla na jeho rameno, druhú vytrčila pred neho s varovným ukazovákom. "NESMIEŠ na niečo také myslieť. Si profesionál, babe! Jazdec! Do monopostu si sadneš s čistou hlavou, na trati predbehneš všetkých a vyhráš závody! Ja a Gen budeme pozerať v telke ako ocko jazdí a budeme povzbudzovať."
"Čo ak-"
"Lan. Ja som si sadla do toho prekliateho auta po dvoch potratoch." vydýchla so slzami v očiach. "Chcela som splynúť s prostredím, chcela som sa zmeniť na prah a odletieť. Nechcela som žiť. Ale sadla som si dnu a vyhrala som si tituly."Lando stratil reč.
Vedel o všetkých jej myšlienkach aj problémoch. Ale s prívalom nehynúcej radosti z narodenia sa Genevieve takmer zabudol na temné samovražedné myšlienky jeho manželky."Som hlupák." šepol. "Ja sa tu strachujem a pritom ty si si prešla horším-"
"Nie si hlupák, láska. Si len otec. Skurvene dobrý otec a manžel." pobozkala ho. "Zajtra odletíš na závody, potom na ďalšie a potom prídeš domov. A my tu budeme. Obidve. Budeme čakať na ocka kým sa vráti z práce."
"Hmm- To sa tak dobre počúva." Lando pritisol svoje pery na Francisine. "Ešte stále nemôžeš-?"
"Bolí to." pokrútila hlavou. "Už by malo byť všetko v poriadku, ale na kontrolu idem až budúci týždeň."
"Nikdy ťa neprestanem obdivovať." Lando objal Francis a stisol ju v náruči. "Prejsť si celým tehotenstvom, pôrodom a teraz prežívať materstvo- A stále pri tom vyzerať tak sexi." uškrnul sa. "Si hrdinka. Si moja a Genina hrdinka, mamka."~ ~ ~
Páči sa to používateľovi landonorris, lewishamilton a 1 529 027 ďalším
francishamilton.norris Chcela pozerať na ocka ako jazdí. PRISAHÁM, že sa snažila. Ale zaspinkala už pri úvodnej zvučke.
Ale zase krásne prespala celý závod, zvuk áut ju upokojoval.Urobili sme si skvelú kópiu nás dvoch, ocino. landonorris
Zobraziť všetky komentáre (2 928)
landonorris ❤️❤️❤️ moje lásky
lewishamilton Kto jej kúpil taký štýlový overal?😎
-> francishamilton.norris Krstný náš namilovanejší.🖤🖤 (nehraj formu! všetci vedia kto ju zásobuje takým oblečením, to dieťa má už teraz viac vecí než ja.🙈)
YOU ARE READING
Šesťdesiat Šestka 2 || Lando Norris || ✓
FanfictionPríbeh majsterky sveta vo Formule 1, Francis Hamiltonovej, pokračuje. Tak ako sa Franny darí na trati, v súkromnom živote to už nie je také ružové. Po svadbe s Landom Norrisom každý očakáva, že sa Francis stiahne z pretekania a stane sa z nej žienka...