• 09. •

171 14 3
                                    

Monza, 2027

"Takže toto je tvoj posledný deň s nami?"
"Nenazývajme to posledný deň." usmievala sa Francis.
"A ako to chceš nazývať?"
"Ešte neviem." nechala ho aby prehodil ruku cez jej plecia, zatiaľ čo kráčali spoločne po paddocku, ona ho objala okolo pása. "Ja sa vrátim. Táto práca ma veľmi baví. Teraz ma ale čaká oveľa lepšie dobrodružstvo."
"Bojíš sa?"
"Ako čert kríža." priznala. "Ale s Landom sme na toto tak dlho čakali, že urobím všetko čo je v mojich silách, aby sme to dobojovali do konca." zastala pred garážou čiernych koní. "Ahoj Carlos." usmiala sa na Španiela, pustila svojho najlepšieho priateľa len aby sa zvítala s manželovým najlepším priateľom.
"Hermosa. Ty priam žiariš." vtisol jej bozk na líce. "Ako sa cítiš?"
"Veľmi dobre. Síce mi bude chýbať hluk burácajúcich motorov, ale potrebujem oddychovať."
"Neboj, hermosa. Čoskoro si späť. Ako ťa poznám, nevydržíš dlho sedieť doma."
"Carlito, som pripravená byť doma tak dlho ako si to bude Štupel vyžadovať."
"Štupel?" zasmial sa Charles.
"Lando ho tak nazval."
"Jeho?" Carlos nadvihol obočie. "Hermosa, to bude linda princesita! Pamätaj na moje slová!"
"To si vybav s Landom. Ja hlavne chcem aby bolo. Pre mňa za mňa nech je to aj muppet."
"Jeho otcom je Lando, čiže je veľká pravdepodobnosť, že muppet aj bude."

Priatelia sa začali smiať, keď ich vyrušil jeden z mechanikov Ferrari, preslávený Alessandro, ktorý sa pripojil ku trojici.

"No ale-ale! Krásna Francis Hamiltonová v obkľúčení Ferrari jazdcov?" prehodil ruku cez jej plecia. "Moja drahá. Ak chceš spoločnosť najkrajšieho chlapa z Ferrari, prečo si neprišla rovno za mnou?"
"Alessandro." Francis sa na neho široko usmievala. "Medzi nami, ty si bol vždy môj najväčší obľúbenec z tejto stajne." objala ho, on si ju privinul bližšie k sebe.
"HEEJ!!"
"A MY SME AKOŽE VZDUCH, ČI ČO AKO?!" ohradili sa Charles s Carlosom.
"Pššt, rozprávam sa." Franny venovala svoju pozornosť práve mechanikovi.
"Fajn. Aj tak sa musíme ísť rozcvičiť." Charles pretočil očami, naklonil sa ku Francis a vtisol jej bozk na líce. "Čau, chérie."
"Hermosa." Carlos napodobnil Charlesa a obaja sa pobrali do garáže, nechávajúc Francis s Alessandrom.
"Dostalo sa mi do uší, že na ostatných závodoch už nebudeš."

Obaja spoločne kráčali paddockom, Alessandro mal čas, rozhodol sa Francis odprevadiť do garáže za Landom.

"Už nie. Zdravotné dôvody mi nedovolia cestovať ďalej než po Európe. A nasledujúce závody sú už ďaleko."
"Bude mi chýbať tá pekná tvárička." zasmial sa Alessandro.
"Kúpim ti zrkadlo? Potom budeš peknú tváričku vidieť každý deň." kontrovala mu.
"Hej Fussaro! Balíš moju manželku?!" Lando im kráčal naproti, na perách široký úsmev.
"Ver mi, Norris, ak by som chcel, dávno je moja." Alessandro sebavedome dvihol hlavu a vypol hruď. "Nemal by si šancu."
"Sweetheart, povedz mu na to niečo." Lando pretočil očami.
"Prepáč, baby. Ale má pravdu. Ak by povedal čo i len slovo, som jeho." smiala sa Francis. "Ale ty si prišiel skôr."
"Premeškal som svoju príležitosť." Alessandro sa dramaticky chytil za srdce. "Tak nič, hrdličky. Viem kde je moje miesto." tiež pobozkal Francis na líce a Landovi podal ruku. "Zatiaľ sa majte."

Odišiel, nechávajúc manželov samých.

"Ja viem, že chlapi ťa v paddocku majú radi, ale občas by som im takú vrazil-" Lando Francis objal, pritisol si ju viac ku sebe, opierala sa o jeho hruď chrbtom.
"Ľúbim ťa, šampión, ale ty nie si bitkár. Skôr by si ublížil sebe." hrala sa s jeho veľkými rukami. "Tieto ruky nie sú stvorené na pästné súboje." dvihla si ich ku perám a cmukla mu na hánky.
"Podceňuješ ma a mne sa to dokonca páči." povzdychol si.
"Nepodceňujem ťa. Poznám ťa."
"Nikdy sme neboli v situácii, aby som musel niekoho biť."
"A ani sa do takej nikdy nechcem dostať, love." otočila sa mu v náruči. "Ja viem, že sa ku mne muži správajú viac priateľsky. Ale nie každému dovolím to, čo napríklad tým trom bláznom z Ferrari. Carlos a Charlie sú naši najlepší priatelia. A Alessandro, tak pri ňom mi to musíš jednoducho prepáčiť."
"Ak by sa rola obrátila, tak danú ženu z kože stiahneš." Lando sa síce usmial, ale Francis cítila v jeho hlase výčitku. "Ak by sa ku mne tak správali iné jazdkyne, alebo mechaničky, iné členky tímu, tak by tu lietali predmety."

Šesťdesiat Šestka 2 || Lando Norris || ✓Where stories live. Discover now