Júl/August 2028
Dni bez Landa sa zlievali do týždňov a tie do mesiacov.
Kalendár formulovej sezóny dvetisíc dvadsať osem bol dopodrobna rozplánovaný a Lando mal okrem závodných víkendov aj plno reklamných a sponzorských povinností, ktoré ho ťahali z domu a kvôli ktorým videl Francis a Genevieve len cez obrazovku telefónu."Spí, Lan. Teraz zaspala." šepkala Francis, v uchu mala slúchadlo aby ju Lando na linke počul, zatiaľ čo mala kameru otočenú na jeho spiacu dcérku.
"Je taká veľká."
"Dnes má pol roka." Francis sa usmiala. "Chápeš to? Už má pol roka."
"Rastie a ja to poriadne nevidím."Francis kameru prepla na prednú a odišla z dcérkinej izby.
"Vidíš jej progres."
"A o čom to je? Rastie, každý deň sa učí niečo nové a ja tam nie som aby som ju to niečo nové naučil tiež."
"Máš prácu, je to pochopiteľné."
"Nemalo by to tak byť-"Francis videla na Landovi, akú zlú náladu má. Jeho oči, večne žiariace iskričkami, boli smutné, úsmev na perách mu chýbal.
"Rozprávaj sa so mnou, Lan." Francis si sadla na gauč. "Trápi ťa niečo iné, než naša rastúca dcéra."
"Dlho sme neboli spolu." povedal. "Jednoducho mi chýbate."
"Naozaj je to len ono?"
"Naozaj."
"Babe-" Francis cítila ako ju v očiach pália slzy. "Nesmieš si to tak brať. Aj ty nám tu chýbaš, ani nevieš ako. Ale vedeli sme, do čoho ideme."
"Ja viem. A mám skvelý nábeh na titul, pokiaľ sa nič nepokazí. Len- Je to vôbec prvý rok od kedy sme spolu, čo som vlastne bez teba. Je to zvláštny pocit. Cítim sa nekompletný."
"Je pred tebou posledný závod, potom máte letnú prestávku. Prídeš domov a pôjdeme niekam preč."
"Môžeme byť pár dní len tak sami v utajení? Len my traja bez zvyšku sveta?"
"Pokojne aj celú letnú pauzu-"
"To zas nie. Už mám rezervovanú dovolenku, baby girl. Vezmem vás preč. Zisťoval som si to, je to bezpečné aj pre malé deti."
"G bude nadšená. Včera sme boli dole na pláži a nevedela sa vynadívať na more. Keď ju obmyli vlny, tak veľmi sa smiala, nevedela prestať."
"A kde mám video?"
"Vlastne- Dami mi ich ešte neposlal. Bol s nami a natáčal nás."
"Bola si s Damianom?"
"Volal mi, že je na chvíľku pracovne v Monaku a chcel nás vidieť."
"To by vysvetľovalo, prečo mi prišli do správ nejaké články o tom, že ťa videli v spoločnosti iného muža."
"Och! Zase?! Naozaj nemajú čo riešiť? A ako neznámeho? Damiano je celosvetovo slávny spevák."
"Zameriavajú sa na teba." uškrnul sa Lando. "S koľkým mužom ma podvádzaš?"
"Dami je asi šiesty."
"Zvýšila si si skóre na šesť?! Do frasa! Ja mám zatiaľ päť-"
"Tak to aby si sa nechal vidieť s nejakou. Koho z tímu ešte neoznačili za tvoju milenku?"
"Prekvapivo, Biancu."
"Podozrivé." uškrnula sa Francis. "O koľkej budeš v pondelok doma?"
"Mal by som priletieť niekedy pred obedom. Dám ti vedieť presný čas a cestou z letiska vezmem nejaké jedlo a naobedujeme sa spolu."
"Alebo po teba s G prídeme a zájdeme sa najesť v Nice."
"To znie ako plán, baby girl."
"Tak sa vidíme v pondelok, Lan. Vydrž to, už len pár dní a budeš s nami."
"Ľúbim vás. Nezabúdaj na to. Milujem vás najviac na svete."
"A my ľúbime teba, Lan. Dávaj si pozor."~ ~ ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Šesťdesiat Šestka 2 || Lando Norris || ✓
Hayran KurguPríbeh majsterky sveta vo Formule 1, Francis Hamiltonovej, pokračuje. Tak ako sa Franny darí na trati, v súkromnom živote to už nie je také ružové. Po svadbe s Landom Norrisom každý očakáva, že sa Francis stiahne z pretekania a stane sa z nej žienka...