• 01. •

255 14 2
                                    

November 2026

"Francis, svoju kariéru končíte po skvelej sezóne, kedy ste získali svoj štvrtý titul majsterky sveta. V oficiálnom vyhlásení ste uviedli zdravotné problémy. Poviete nám k tomu niečo bližšie? Ste tehotná?"

Franny uprela tmavé oči na redaktora športového magazínu.

"A vy ste normálny?" začala protiotázkou.
"Prepáčte, ale-"
"Nie, neprepáčim. Vydala som oficiálne vyhlásenie. Po tej nešťastnej nehode v Brazílii mi neustupujú bolesti chrbta a stále mám problém s kolenom. Je nemožné pretekať, keď sa po zdravotnej stránke necítite stopercentne v poriadku. Ale to všetko som písala aj na mojom Instagrame."
"Takže nie ste tehotná?"

Francis neveriacky pokrútila hlavou, vzala svoju fľašu s vodou a vstala zo svojho miesta.

"Prepáč, Christian, dokončite to bezo mňa." sklonila sa ku šéfovi, následne odišla, spomedzi redaktorov sa ozývali protestné výkriky jej mena, ktoré Christian nahnevane uťal.

Francis prešla zákulisím, míňala pracovníkov oficiálnej televízie F1, občasne zbadala niekoho v tímových tričkách.
Ponáhľala sa do garáže Red Bullu, do svojej šatne, len aby ju nevideli na verejnosti prejaviť emócie, ktoré ňou lomcovali.

"Francis!!" začula známy hlas, rozhodla sa ho ignorovať. "Fran! HEJ!!" jej najlepší priateľ ju dobehol, jeho dlhé prsty sa omotali okolo jej ruky. "Si v-"
"Nehovor to nahlas!" uprela na neho oči plné sĺz. "Poďme."

Spoločne kráčali ku garáži, dnu vošla bočným vchodom, rovno vyšla po schodoch do šatne, Charles ju celý čas mlčky nasledoval.

"Čo sa stalo?"
"Zas ten pošahanec!" vyhŕkla. "Už som organizátorov niekoľkokrát žiadala, nech ho nepúšťajú na meetingy, kde som ja. Ako keby si na mňa zasadol-"
"Myslíš toho magora z Das Sport Welt?"
"Hej. Herbert či aký fras!" niekoľko sĺz sa jej prelialo cez viečka. "Zase sa ma pýtal- Zase-"
"Oh." Charles si uvedomil o čom Francis hovorí. "Poď sem." vtiahol si ju do svojho objatia. "Je to hajzel. Skúsim požiadať kompetentných aby mu odobrali licenciu. Určite sa do toho obuje aj Christian."

Charles držal zronenú priateľku v objatí až pokým sa sama neodtiahla. Špirálu mala rozmazanú, oči červené.

"Ty vyzeráš." uškŕňal sa. "Daj sa dokopy a poďme sa najesť. Lando príde poobede, čoskoro pristáva." pozrel na hodinky.
"Koľko je hodín?"
"Budú dve."
"DO RITI!!" Francis sa skoro oliala vodou. "Ja ho mám vyzdvihnúť na letisku!"
"To nemáš šancu stíhať. Lietadlo pristáva-" rozklikol aplikáciu na telefóne a zadal Landov let do vyhľadávača. "-o desať minút."
"A ďalších pätnásť až tridsať kým im vyložia batožinu a kým vyjde do haly. To dám." objala Charlesa. "Ozvem sa keď budeme naspäť."

Pri kozmetickom stole sa rýchlo upravila, prezliekla si tričko a vzala batoh. Vybehla zo šatne, z garáže a utekala služobnými cestami z areálu.
Ešte poriadne nesedela v aute, už mala naštartované a vyrazila smerom na letisko, kde mala vyzdvihnúť manžela.

"Lando!" vydýchla s úľavou, keď dobehla do príletovej haly a jeho aj s jeho tímom videla prechádzať práve cez dvere.

Nebrala ohľad na fanúšikov, ktorí čakali za páskami, už vôbec nebrala ohľad na novinárov a média, ktoré sledovali príchod každého jazdca do finálnej destinácie závodov sezóny dvetisíc dvadsať šesť.

Lando svoju manželku zbadal pár sekúnd pred tým, než mu skočila do náruče a uväznila ho v láskyplnom objatí.

"Baby girl!" tisol si ju k sebe. "Už sme spolu, už je dobre."
"Písal ti Charles?"
"Písal mi Charles."
"Nič sa nezmenil, baba klebetná." odtiahla sa od neho. "Prečo sa to stále pýtajú?"
"Pretože sme spolu dlho. Z toho dva roky manželia."
"Ale-"
"Nechcem rušiť, hrdličky, ale fanúšikovia sa dožadujú pozornosti." k manželom podišiel Landov tréner, Jon.
"Jasné." Francis uvoľnila objatie. "Utekaj k nim, šampión. Počkám bokom."
"Poď aj ty."
"Nie. Prišli tu kvôli tebe. Potom bude opäť niekto veľmi inteligentný písať, že si privlastňujem manželových fanúšikov."
"Čo je moje-"
"Utekaj." pobozkala ho do kútika úst a odišla sa postaviť bokom, aby sledovala ako sa Lando podpisuje a fotí so svojimi fanúšikmi.

Šesťdesiat Šestka 2 || Lando Norris || ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora