• 10. •

170 11 0
                                    

"Nevstávaj!"
"Lando ja-"
"Ne-vstá-vaj!"

Francis si povzdychla, ostala sedieť na posteli a pohľad upriamila na manžela.

"Chcela som si len napraviť vankúš, pretože je teplý." zamračila sa.
"Ja to urobím." sadol si vedľa nej, vankúš jej spoza chrbta vybral a vymenil za svoj, ktorý bol chladnejší. "Lepšie?"
"Oveľa." usmiala sa. "Baby. Ale ja to zvládam aj sama. Nemusíš okolo mňa skákať ako s nasoleným zadkom."
"Keď som doma, tak áno." ľahol si na posteľ, hlavu jej zložil do lona. "Nechcem aby si opäť skončila v nemocnici."
"Ak narážaš na Monzu, tak tam mi nesadlo jedlo a bolo mi zle z toho."
"Mohlo sa stať niečo vážnejšie." pípol potichu, objal Francis okolo nôh. "Neodpustil by som si to."
"Sme v poriadku, baby. Ak sa budeš celé tehotenstvo takto strachovať, dostaneš infarkt. Som mladá na to, aby som bola vdova." uťahovala si z manžela, snažila sa odľahčiť atmosféru.

Unavene sa však oprela o vankúše, prstami prečesávala Landove kučery a netrvalo im dlho, keď obaja zaspali.

• • • • •

Austin, 2027

"Ako sa má?"
"Dobre. Len je strašne nervózna z nič nerobenia. Pár hodín pracuje z domu, aspoň sa venuje viac svojmu podniku, ale po tom, ako zvykla byť vkuse v jednom kolotoči, odrazu len leží doma a nikam poriadne nechodí."
"To pre ňu a malé tiež nie je dobré."
"Mne to hovor." povzdychol si Lando, kráčajúc s Danielom a Carlosom na tímový brífing. "Našťastie sú výsledky úplne v poriadku. Malé rastie ako z vody, pekne sa vyvíja a tlačí mamku na orgány, tak ako to má byť." uškrnul sa.
"Keď si predstavím vás dvoch pred pár rokmi a odrazu budete zodpovední rodičia-" Carlos krútil hlavou. "Nejde mi to ku vám a zároveň ide."
"Bojím sa toho. Popravde, mám neskutočný des z toho, keď sa to malé narodí. Viem, že to zvládneme. Teším sa na celé to rodičovstvo. Zároveň sa toho ale bojím."
"To je normálne." Daniel ho potľapkal po chrbte. "Myslím si, že každý sa musí báť rodičovstva. Je to niečo na čo nikto z nás nie je pripravený. A ty budeš prvý. Ty, little Lando Norris."

Daniel s Carlosom si ďalej Landa doberali, čo mu aspoň trochu upokojilo nervy. Keď nebol pri Francis, každú chvíľu kontroloval mobil, či mu náhodou nepísala, alebo nevolala.

~ ~ ~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Šesťdesiat Šestka 2 || Lando Norris || ✓Where stories live. Discover now