• 02. •

234 12 4
                                    

*** flashback, jeseň 2025 ***

"Lando. Lan- LANDO!!"
"Francis?!"
"Lando ja- Ja krvácam! Lando! Niečo nie je v poriadku-!!"

Lando sa zahľadel na manželku. Francis sedela na posteli v kaluži krvi, ruky aj nohy mala špinavé a pohľad tak vydesený, ako u nej ešte nikdy nevidel.

Do nemocnice dorazili v extrémnej rýchlosti. Pár dní neskôr mu aj prišla dosť mastná pokuta, ale Landa to absolútne nezaujímalo.

Doktor vzal Francis okamžite na vyšetrovňu, Landa nechal na chodbe. Triasol sa po celom tele. Bolo mu zle, potil sa, v ruke zvieral telefón, rozhodoval sa komu zavolať. Napokon mobil odložil späť do vrecka.

O Francisinom tehotenstve nevedel nikto. Ani len ich rodina. Rozhodli sa nechať si to pre seba, kým nebudú mať všetko isté.

"Pán Norris." ženský hlas ho vyrušil zo zamyslenia, prudko dvihol hlavu ku zdravotnej sestre. "Doktor Vás volá na ošetrovňu."
"Je to-"
"Poďte."

Lando prešiel do moderne zariadenej miestnosti. Francis ležala na ležadle, pohľad mala prázdny, výraz tváre neutrálny.

"Pán Norris, sadnite si-"
"Postojím." Lando prešiel ku Francis. "Zlatko?" chytil ju za ruku.
"Pani Norrisovej-"
"Hamiltonovej."
"Pani Hamiltonovej sme podali silné lieky na upokojenie." vysvetlil jej apatiu doktor. "Bohužiaľ, to, čo sa stalo bol spontánny potrat. Deje sa to zväčša do konca tretieho mesiaca tehotenstva, občas aj vyššie. Príčinu toho určiť nevieme, vplýva na to niekoľko faktorov."
"Takže-" Lando nezabránil slzám. "Chcete mi povedať-"
"Mrzí ma to, pane. Dôležité je, že je Vaša manželka v poriadku. Po zdravotnej stránke sa jej nič nestalo a o pár týždňov to môžete skúsiť opäť."

• • • • •

Rok 2026

Sezóna Formule jeden pre rok dvetisíc dvadsať šesť sa oficiálne skončila.
Krásny závod v Abu Dhabi bol len skvelou bodkou za Francisinou kariérou v sedačke formúl.

"Nerozmyslíš si to?" stískal ju Christian v náruči, keď bolo po veľkolepej ceremónii a ona sa lúčila s priateľmi v tíme.
"Dobre vieš, že nie." pozrela na šéfa smutne. "Toto je niečo, čo musím urobiť."
"Ak si to v budúcnosti rozmyslíš-"
"Christian, nezomieram. Len nebudem jazdiť." usmiala sa. "Na závodoch stále budem."
"Ako manželka."
"A poradkyňa."
"Ak mi ten mladý uchmatne budúci rok titul, nakopem ťa, Hamiltonka!" smial sa Max. "Dosť, že si mi ho štyri roky po sebe vyfúkla ty."
"Potrebuješ poriadnu konkurenciu, zlato." Francis objala Maxa. "Prídem do sídla. V utorok. Ale teraz už utekám. Máme s Landom program."

Francis sa v šatni prezliekla do civilu, vlasy si rozpustila a všetky veci pobalila. Jej asistentka jej ich vezme na hotel.

"Meškáš." vítal ju Lando s úškrnom. "Ako si dokázala byť v cieli vždy prvá, keď na rande meškáš?"
"To sa pýtam aj ja seba." smiala sa, nechala ho aby ju objal. "Čo si vymyslel na dnešok?"
"Nič extrémne, keďže ráno musíme odlietať." vybrali sa spoločne na parkovisko. "Vrátime sa na hotel a tam uvidíš."
"Čokoľvek, len nech je tam jedlo. Som hladná, že by som pokojne zjedla aj teba."
"Hmm-" Lando sa uškrnul. "Viem čím by si mohla začať."
"Lando-!" na oko pohoršená Francis zastala pri aute.
"Poď sem." otočil si ju k sebe, oprel o dvere spolujazdca a natesno sa k nej postavil. "Si si na sto percent istá, že si urobila dobré rozhodnutie, baby girl?"
"Som." prikývla rozhodne, ruky omotala okolo jeho pása. "Viem, že som pokojne mohla ešte jazdiť. Vyhrala by som ďalšie ceny, ale čo z nich mám? Strácame čas, Lando. Každým rokom som staršia."
"Máš dvadsať šesť rokov, zlatko. Si v tom najlepšom veku."
"Vieš, ako to myslím." pretočila očami. "Ďalší rok v sedačke, ďalší rok tréningov a stresu a s vlastným bábätkom sa môžeme rozlúčiť." slzy jej zaplnili oči.
"Hej, hej." Lando k nej sklonil hlavu, tvár si schoval medzi jej krk a rameno a jemne jej cmukol na odhalenú pokožku. "Neplač. Lebo budem aj ja."
"Dvakrát, Norris. Už dvakrát sme to mali na dosah. A stále sa niečo pokazilo, pretože nie som v poriadku."
"Tak nehovor." nadvihol jej tvár. "Si v poriadku. Len jednoducho asi to ešte nemalo byť ono. Asi sme neboli pripravení."
"A potom príde nejaký priblblý Nemec a opýta sa ma, či som tehotná. Vieš ako mi bolo-?"

Šesťdesiat Šestka 2 || Lando Norris || ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora