𝟏𝟒

903 2 0
                                    

*
*
Mata Elisavera melirik ke arah Danny yang kelihatan tenang menghirup teh hangat. Dua butang baju kemejanya tidak dikancing terlihat bulu dada halus Danny.

Danny dapat merasakan lirikan sepasang mata yang sedang ligat memerhatikannya. Kini matanya tertumpu pada si tukang pemerhati. Danny mengenyitkan matanya nakal kepada Elisavera.

" Uhuk-uhukk! " Elisavera terbatuk-batuk.

Danny terkejut lalu memberikan segelas air untuk Elisavera sambil menepuk perlahan bahu gadis pujaannya.

" Era, itulah gelojoh sangat. " tegur Puan Irene.

" Tak ma. Era dah lambat nak pergi kerja ni. "

Mendengar itu Danny pun meneguk pantas teh di cawan lalu meminta diri daripada Puan Irene.

" Sayang, tunggu saya. "

Elisavera memberhentikan langkah kakinya lalu menoleh ke arah Danny yang sedang memakai kasut.

" Sayang? "

" Ye, ada apa baby? " tanya Danny kembali.

Elisavera hanya menggelengkan kepalanya. Namun di hatinya mulai berbunga. Melihat senyuman Elisavera hati Danny mulai bergelora. Laju langkah kaki Danny mengejar gadis pujaannya. Rambut Elisavera yang ikal nampak beralun mengikuti irama bayu.

*

*

" Finally. "

Danny meletakkan suitcase di atas meja kerja. Pandangannya tidak putus dari memandang gadis pujaannya di meja hadapan. Blazers dilepaskan lalu menghampiri meja Elisavera. Matanya meliar memerhati sesuatu yang menjentik aura kelakiannya.

" Cover those pretty thigh, for me." kata Danny berbisik di telinga Elisavera.

Bulu roma tengkuk Elisavera meremang apabila hembusan hangat menyapa kuping telingannya sebentar tadi. Danny mengodanya lagi dengan mengucup pipi kanan Elisavera. Kini blazers Danny berada di riba Elisavera. Danny menutup paha Elisavera dengan teliti.

" Kenapa Encik Danny?"

Danny melemparkan pandangan DIA-BOLEH-TANYA-PULA kepada Elisavera.

" Tak, saya prihatin supaya nanti kalau ada yang masuk pejabat tak adalah yang nak goda awak cik adik manis."

" Apasal tak boleh?"

" Sebab awak, saya punya."

" Amboi, awak ingat saya ni barang ke?"

Danny mulai tak tahan melihat bibir basah Elisavera kumat kamit mengeluarkan kata lalu dilumatkannya bibir yang comel itu dengan bibirnya. Lidah Danny mulai bermain di bibir Elisavera seperti malam sebelumnya namun kali ini dengan lebih nafsu. Elisavera membalas ciuman tersebut lalu berdiri sementara Danny duduk di atas meja kerja Elisavera.

Rambut Danny diramas dengan ghairah apabila Danny mengalihkan bibirnya ke leher Elisavera lalu turun ke bahagian dada. Dicumbu berkali-kali membuatkan Elisavera mendesah. Kepalanya terdongak ke atas. Mata Danny melilau pada pintu yang belum berkunci. Danny bediri lalu melangkah ke pintu bersama Elisavera namun bibir mereka berdua masih bertaut.

Dengan dua pusingan ala tarian hindustan badan Elisavera bersandar pada dinding namun bibir mereka tetap bersatu. Tangan Danny menekan kunci pintu. Adegan asmara mereka bersambung apabila Danny merangkul Elisavera untuk duduk di ribanya.

Butang baju Elisavera dibuka satu persatu maka tersembul keluar buah dada Elisavera yang ranum.Danny menggigit bibirnya sendiri apabila melihat keindahan yang berada di depan matanya.

THE SECOND CHOICEWhere stories live. Discover now