----------------------08:30----------------------
Cliff uyanan ilk kişiydi.Hemen kalkıp Agnes'ın yanına aldığı konservelerden birini yarısına kadar yedi,Kantinden bir içki alıp çantaya attı.Konservenin kalanını kapatıp yerine koydu.
5-10 dakika sonra ise Luke uyandı ve Cliff'in yanına gitti.
Luke:Günaydın.
Cliff:Günaydın.
Luke:Kaç gibi gideriz?
Cliff:Gale bizi kovana kadar burda beklemeyi düşünüyordum.Hemen sonra Jade uyandı ve Dixie'yi kaldırdı.Dixie uyanınca herkesten kaçınarak pencerede cebinden çıkardığı tütünü dağılmış tek sigarayı yakıp içmeye başladı.Gale ve Jade sigara kullandığını bilmiyordu.
Dixie içerken,arkadan Luke Yanaştı;
Luke:Ailen biliyor mu?
Dixie:Gale ve Jade bilmiyor.
Luke:Annen ve baban biliyor yani...Dixie'nin yüzü düştü sigarasını söndürerek;
"Benim annem ve babam öldü."
dedi ve oradan uzaklaştı.Luke üzülmüştü,artık üzerinde ki sorumluluğun arttığını düşünüyordu.
Artık herkes uyanmıştı,Cliff hepsini topladı ve gidiş için hazırlanmaya başladılar.
Cliff:Luke,sizin giydiğiniz şu yeleklerden daha var mı,ısırıktan koruyabilir bizi.
Luke:Bizim ekipmanların durduğu odada daha fazla olmalı,ama Gale'a sormam lazım.
Luke Gale'a sormak için odasına doğru gidiyordu o sırada Kane'in boş boş oturduğunu göreb Cliff yanına giderek;
Cliff:Gel.
Kane:Ne var baba?
Cliff:Seni Jade ile tanıştırayım.Kane mutsuz suratıyla ayağa kalktı ve Jade ile tanışmak için yanına gitti.
Kane:Selam ben Kane.
Jade:Ben Jade.
Kane:Arkadaş olalım mı?
Jade:Neden olmasın!
Cliff onları ilerden izliyordu ve anlaştıklarını görünce mutlu olmuştu.Sonra Luke arkasından yanaştı ve;
Luke:İzni aldım fakat Gale bizimle bir konuşma yapmak istiyor.
Cliff:Tamamdır.
Gale ve adamları odaya girdi herkes bi anda etrafında toplandı ve Gale;
"Korumalarım ve ben,sizinle güvenli bölgeye geliyoruz."
Dixie ve Jade sevinmişti,Jade hemen koşup dedesinin boynuna sarıldı.
Gale:Sizi koruyacağım torunlarım.
Cliff başını öne doğru eğdi ve onay işareti yaptı Gale'e doğru.Artık kalmalarına izin verecek biri yoktu,o da onlarla geliyordu.
Gerekli şeyleri aldılar ve yola çıkmak için arabaları hazırladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Walking Dead:Apocalypse
MaceraScarsdale kasabasında yaşayan Cliff ve ailesi dehşet saçan olaylarla karşılaşır.Walking Dead spin off'udur