(Jisung anlatımı)Felix: Ryujin mi?
Ohh iyi Minho'dan bahsetmiyormuş. Ryujin'miş. Bir dakika?! Ryujin ne alaka?!
Jisung: Saçamalama, sen iyi misin?!
Felix: Bilmem. Geçen hafta sizi öyle yakın görünce aranızda birşey olduğunu, onun senden hoşlandığını düşündüm.
Jisung: SAÇMALAMA! Ayrıca "biz" diye birşey yok. Hem niye benden hoşlansın ki?!
Felix: Senden niye hoşlandığını bilmiyorum. Ama sana nasıl baktığını görmedin mi?!
Jisung: Nasıl bakıyormuş YONGBOK'cuğum?
dedim, Yongbok'un üstünü bastırarak.Felix kendisine Yongbok denilmesinden nefret ederdi. Biz ve ailesi dışında kimseye Yongbok dedirtmezdi.
Ve bize okulda da Yongbok dememizi yasaklamıştı.
Felix: Ağzının ortasına bi tane çakarım, görürsün Yongbok'cuğunu. Neyse sinirlenmiycem. Nasıl desem, böyle seni gördüğünde gözlerinin içi parlıyor. Yüzüne bir gülümseme yerleşiyor. Cidden derslerde seni kestiğini hiç mi görmedin ya da fark etmedin?
Jisung: Görmedim?
Felix: Jisung cidden etrafında o kadar insan var, nasıl bu kadar kendini içine kapatabiliyorsun? Ryujin'e bir şans ver derim ben
Ryujin mi? Şans vermek mi? Gayim amk ben
Bekle! Aklıma geldi şimdi! Hyunjin de Felix'e Yongbok demişti!
Ama Felix sadece ufak bir öksürükle susturmuştu onu. Hyunjin, Felix'in gerçek adının Yongbok olduğunu nasıl öğrenmişti? Ya da Felix ona neden kızmamıştı?!
Jisung: Hyunjin sana neden sana Yongbok dedi ve senin gerçek adının Yongbok olduğunu nerden biliyor? Ya da neden ona kızmadın?!
Felix ne zaman yalan söylemeye çalışsa parmaklarıyla oynar ve gözlerini kaçırırdı. Ve yine aynı şeyi yapıyordu!
Felix: N-ne zaman dedi? B-ben niye hatırlamıyorum?
Sırıttım. Bal gibi de hatırlıyordu.
Jisung: Aaaa?! Hatırlamıyor musun? Bende o zaman tenefüste gider Hyunjin'e sorarım. Ağzı sıkı birine benzemiyor. Bana cevabını verecektir.
Stres olmuşa benziyordu. Ama onu tanıyordum. Birkaç saniye içinde gerçekleri anlatacaktır.
Felix: Off tamam. Şey, benden hoşlandığını söyledi. Biraz sohbet ettik. Biz sohbet ederken Jeongin geldi. Tabi Jeongin ağzını tutamadı, yanında Yongbok dedi. Sonra gitti neden size bile Yongbok dedirtmediğimi falan anlattı. Şimdi de Yongbok deyip duruyor. Yanlış anlarsınız diye birşey de diyemiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
X ||Minsung
Fanfic"İnan bana davrandığın gibi davransaydım saatlerce burada oturup bana söve söve ağlardın Ji." ___ Kapının önünden kalkıp yukarı çıktı. Bütün hikayeler mutlu sonda bitmez sonuçta... Öyle değil mi? ¡Angst değil¡ |İlk yazdığım ficdir. Ve sorumlu deği...