~6~ |Yara...|

483 60 14
                                    

Oylayıp bolca yorum yaparsanız çok sevinirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oylayıp bolca yorum yaparsanız çok sevinirim. İyi okumalar

•••

(Jisung anlatımı)

Sıcak nefesi, soğuktan ve utançtan kızardığını bildiğim tenimle temas ediyordu.

Minho: İyice baktın mı?

Jisung: Hı?

Minho: İyice inceledin mi diyorum

Jisung: Hıı, e-evet i-inceledim

Minho: İyi çekil o zaman
dedi, geri çekildi ve gitti.

Felix dizi izler gibi bize bakıyordu.

Ben ise donup kalmıştım, kalbim deli gibi atıyordu. Kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Titreyen ellerim ve kızaran yüzümle Felix'in yanına gittim.

Sırıtıyordu. Ve bu sırıtışı normal bir sırıtış değildi. Altında gizli anlamlar yattığını çok iyi biliyordum.

Tam vaktinde zil çalmıştı. Felix'e dönüp

-"Zil çaldı, ben- ben gidiyorum geç kalma" deyip sınıfa çıktım.

Sınıfa girdiğimde Seungmin ile sohbet eden Minho'yu görünce elim ayağım birbirine dolanmıştı. Sonra telaşla ayağım takılıp yere düştüm. Neden bu kadar telaşlanmıştım ki?

Sonra Ryujin yanıma gelip kalkmam için elini uzattı. Şaşırsam bile daha fazla yerde kalmamak için elini tutup kalktım. Minho da dahil herkes bize bakıyorlardı.

-"Teşekkür ederim ama gerek yoktu ben kendim kalkabilirdim"

-"Biliyorum kendin kalkabilirsin ama yardım etmek istedim"

Anladığımı belirtmek için kafamı salladım.

Ve kapının önünde imalı imalı bizi izleyen Felix'i fark ettim.

Sonra kendi sırama geçip oturdum. Sınıftakinler bizim hakkımızda konuşuyorlardı.

Çok takmamaya çalıştım ama bütün ders Ryujin ve beni süzen gözlerden rahatsız olmamak imkansızdı.

***

Eve gidince aklıma asıl mevzumuz olan X geldi.

Bir dakika Minho'yu eleyememiştim ve gerçektende düşününce benziyordu.

Gerçekten o olabilir miydi?

Tüm gece düşündüm. Kafayı yiyecektim. O olamaz! Olmamalı! Zaten babası okulun sahibi niye böyle birşey yapmaya gerek duysun ki?! Niye babasının okuluna zarar versin ki?!

(Minho anlatımı)

Jisung sandığımdan daha zeki ve fazla inatçıydı.

Kafasını karıştırmak için onu kendime çekmiştim ama asıl kafası karışan ben olmuştum...

***

(Jisung anlatımı)

-Sabah okulda-

Dün gece düşündüğüm şeyleri Felix'e söylememeye karar verdim. Minho'nun yaptığından önce kendim emin olmalıydım. Şu an onun yaptığını kanıtlayacak kesin bir kanıtım yoktu.

Derste dalgın dalgın nasıl onun yaptığını öğrenebileceğimi düşündüm. Tabiki arada Minho'yu kesmeyi de ihmal etmiyordum. Kafasını, kollarının arasına almış uyuyordu. Ve bu benim yüzümde ufak bir gülümseme belirmesine sebep olmuştu.

Sonra camdaki kan geldi aklıma. Tabi ya, yara! Eğer vücudunun sol kısmında biraz büyük bir kesiği varsa o yapmış olmalı!

Ama olup olmadığını nasıl öğrenecektim?

•••

Umarım beğenmişsinizdir. Oylayıp bolca yorum yaparsanız çok sevinirim💖

 Oylayıp bolca yorum yaparsanız çok sevinirim💖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
X ||MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin