~35~ |Olmuyor, Olmayacak da|

305 42 51
                                    

Oylayıp bolca yorum yaparsanız çok sevinirim

•••

Minho: Ama sanırım geçrekten Ryujin ile konuşmanız gerekiyor. Duygularından emin olmana rağmen 1 aydır ikimizide bekletmen doğru değil Sung

Jisung: 'Ji''den 'Sung''a mı geçtik Min?

Minho: Konumuzun benim sana 'Ji' ya da 'Sung' demem olmadığını ikimizde çok iyi biliyoruz Ji

Jisung: Biliyorum...

Minho: O zaman?

Jisung: Utanıyorum

Minho: Normalde utanmayan Ji utanmak için ne kadar mükemmel bir zaman seçiyor böyle?

Jisung: Senin evinde, senin odanda, senin yatağında, senin kıyafetlerinle duruyorum Min... Utanmamak elde değil

Güldü

Minho: Sen gerçekten ciddi misin Ji?

Jisung: Gülünecek birşey yok bunda

Minho: AHH TANRIM! Cidden delireceğim artık

Jisung: Ne?

Minho: CEVAP diyorun Ji. Cevap? Madem bu kadar kendinden ve duygularından eminsin neden hala kaçıyorsun? NEDEN HALA İKİMİZİDE OYALIYORSUN?

Jisung: Yapamam Lee...

Minho: Yok ben cidden delireceğim artık. DÜN GECE YAPTIN YAPACAĞINI HALA 'YAPAMAM' DİYORSUN Jİ

Jisung: Neyi yaptım ben yine? HATIRLAMIYORUM MİN HATIRLAMIYORUM!

Minho: Dün gece daha doğrusu sabaha doğru o aradı! Açıp ne dedin biliyor musun? "Sonra konuşuruz, şu an benim sevgilimle ilgilenmem gerekiyor" dedin Ji!

Jisung: BEN? RYUJİN'E?

Minho: Evet Ji. Sen, Ryujin'e

Jisung: BEN NE YAPTIM! OFFF

Hızla yanımdan kalktı

Jisung: YA! NEREYE GİDİYORSUN? DAHA KONUŞMAMIZ BİTMEMİŞTİ! YAA!

Dinlemedi bile!.. Ben bir gecede ne kadar kaos çıkartmışım böyle?.. Yok ben bundan sonra öldürseler içmem!

***

SEN GERÇEKTEN MALSIN LEE! Ne bekliyordun? Ryujin ile bütün alakasını kesip 'sevgilim' deyip boynuna atlamasını mı? Gerçekten çok acınası bir malsın Lee...

---

Biraz olsun sakinleşmek ve elimi, yüzümü yıkamak için aşağı katta bulunan lavaboya indim. Şu an düşündüm de Ryujin'e de yazık. Düşünsenize bir gün sabaha karşı sevdiğiniz kişiyi arıyorsunuz ve "Sonra konuşuruz şu an sevgilimin yanındayım, onunla ilgilenmem gerekiyor" diyor. Ama aslında 'sevgilim' dediği kişi gerçekten sevgilisi değil... Şu an aynı o durumdayız. 'Sevgilim' dedi ama aslında sevgilisi değilim. Hatta bana 'sevgilim' dediğini bile hatırlamıyor... Gece; şu an yaşanmamış olmasını istediğim fakat yaşanmış olan şeyleri yaşarken benim kalbim yerinden çıkacakcasına atıyor, ayıldığında hatırlamamasından deli gibi korkuyordum. Tebrik ederim Lee, kortuğun şeyler hep başına geliyor...

X ||MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin