5

114 11 3
                                    

ავტორის POV
გავიდა ეს 6 წელი  იუნა უკვე 19 წლის და ძალიან მდიდარიც კი არის. მან ამ 6 წლის განმავლობაში ბევრი ტკივილი, სიხარული, შიში, ნერვიულობა გადაიტანა მაგრამ ყოველჯერზე ფეხზე დგებოდა და ყველაფერზე თავიდან იწყებდა. ასევე გაიცინა მეგობრები მათ გარეშე კი ვერაფერი იქნებოდა. აი ესენი კი მისი მეგობრები არის.

ლილი- წყნარი ადამიანია მაგრამ თუ მის საყვარელ ადამიანებს ეხება საქმე ნამდვილი დემონია

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


ლილი- წყნარი ადამიანია მაგრამ თუ მის საყვარელ ადამიანებს ეხება საქმე ნამდვილი დემონია.
იეჯი- ძალიან საყვარელი გოგო როგორც მისი და სარა. მაგრამ თუ საქმე მისთვის ძვირფას ადამიანს ეხება იქვე წაგიკითხავს ლოცვას.
კიუჯინი- კიუჯინი და იუნა ერთმანეთზე უარესებია სძულთ როცა ვინმე მათ მეგობრებზე ცუდად საუბრობენ. ზოგჯერ კი არიან თბილი გოგონები ნუ ყოველ შემთხვევაში იუნა. თუ საქმე მათთვის  ძვირფასს ადამიანს ეხება მაშინ ეს ორი დემონებიც არიან იქვე ლოცვასა წაიკითხავენ ნამდვილი ლუციფერები არიან მოკლედ დედამიწიდან უნდა გადაიხვეწო.
ლია- ეს გოგო მათ არ გავს ძალიან კეთილია მაგრამ თუ გააბრაზა უჰჰ სიკვდილამდე გცემს არ დაგინდობს.
სარა- ეს გოგო ძალიან საყვარელია და ასევე მეამიტიც ყველას ადვილად ენდობა. სარა და იეჯი კი დები არიან.
რუიჯინი- ესეც იუნასაც და კიუჯინის მსგავსია. მეტს ვერაფერს ვიტყვი. ყველა ერთმანეთისგან განსხვავდება მაგრამ აქვსთ საერთოც ეს 7-დივე გოგო ვერ იტანს მოღალატე ადამიანებს. სძულთ როცა ვინმე მათ ღალატობს იქვე დაასრულებს სიცოცხლეს .
14 წლის გოგოსთვის დამდვილად რთულია იცხოვრო შორს ოჯახის წევრებისგან და ასევე კიბოთი დაავადებულმა. როდესაც ის მივიდა პირველ დღეს სკოლაში მაშინვე გაინცო ის 6 საუკეთესო მეგობარი და ამის შემდეგ ისინი გახდნენ დები. ეს 6 გოგო საკმაოდ მდიდარი ამიტომაც შესთავაზეს იუნას რომ მათ გადასულიყო რადგან 7- ვეს ერთად ეცხოვრა. ეს 7 საუკეთესო მეგობარი ერთმანეთს არაფერს უმალავდნენ ასე რომ იუნასაც მოუწია თავისი ავადმყოფობის შესახებ ეთქვა. როდესაც 15-ის გახდა სუსტად იყო და სავადმყოში გააქანეს მეგობრებიც გვერდით ჰყავდა.  ეს 2 წელი ასე თუ ისე გასტანა. მესამე წელს კი როდესაც 16წლის გახდა გაიკეთე ოპერაცია და ძალიან ბედნიერი იყო, შემდეგ დაურეკეს საავადმყოფოდან რომ თანახმა ჰქონდა გადასახდელი ჰქონდა. რამდენიმე ხნის შემდეგ სადღაც 1 კვირის შემდეგ დაიწყო კომპანიაში მუშაობა, თავისი ოპერაციის ფულიც კი გადაიხადა იმ კაცს ანუ უფროსმა კი ეს გოგო შვილივით მიიღო. მისი ანდერძის უდიდესი ნაწილი კი ამ გოგოს მისცა. ეს გოგო ახლა არის მთელ მსოფლიოში მდიდარი აქვს ყველა ქვეყანაში მიმოსვლა, ყველა ქვეყანაში სახლები მილიონი, მილიონი სასტუმრო,მილიონი რესტორანი, ასევე კლუბები, და სხვადასხვა გასართობი რაღაცები, და ამერიკაში რაც ცნობილი ადამიანი არსებობს მომღერალი, მსახიობი, მოცეკვავე და ა.შ. როდესაც წვეულება ჰქონდა და ხდებოდა 17-ის და ყველა ცნობილი ადამიანი იყო მის წვეულებაზე ცუდად გახდა და სავადმყოფოში გააქანეს იქ აღმოაჩნდა კიდევ ერთი დაავადება იმანა-პიკა. ცუდად იყო მეხსიერებაც კი ჰქონდა დაკარგული სადღაც 1 თვე.  19- წლის ასაკში ოპერაცია გაიკეთა. მოგვიანებით კი სადღაც 1 თვის შემდეგ კარგად რომ იყო გადაწყვიტა რომ წასულიყო კორეაში სამწუხაროდ მისი მეგობრები ვერ მოდიოდნენ და სადღაც 1 კვირაში ჩამოვიდოდნენ მას თავის სასტროებსი გაჩერება არ უნდოდა, სახლი იყიდა ისეთი ლამაზი სახლი იყო რომ სხვა სახლი არ უნდოდა მაგრამ ის სახლი გასარემონტებელი იყო და სად დარჩენოდა მერე გაახსენდა რომ ძმა ყავდა და 1 კვირა მასთან რჩებოდა. მასთან და მის  6 მეგობართან.

გაგარძელება იქნება

ცხოვრებით დატანჯულიWhere stories live. Discover now