57

33 7 0
                                    

ჯონქუქის პ.ო.ვ
ახხ ჩემი პატარა უკვე მენატრება, შევედჯ აბაზანაში, გამოვიცვალე, ცოტა ხანი ბეჭედს დავყურებ, შემდეგ კი ჩავდივარ ქვევით, იქ მხვდება ყველა.

მე : დილამშვიდობისა

შუგა: დილამშვიდობისა სასიძოვ.

ნამჯუნი:სხვათაშორის ჯონქუქ შუგა ახლა ურეკავს ბიძამის და შენი გოგოს წასვლა რამდენიმე დღით გადაიდება.

მე:მართლა? აუ მიყვარხარ ჰიონ!

შუგამ აიღო ტელეფონი, აკრიფა ბიძამისის ნომერი და ურეკავს.

📞ალო ბიძია გამარჯობა, როგორ ხარ.

📞კარგად შუგა შენ, რა ხდება დღეს ხო მოდიხართ?

📞კი აბა რა მოვდივართ, უკვე გამოვდივართ, სანამ გამოვალთ და კომპანიაში მოვალთ მინდოდა რაღაც მეთხოვა.

📞გააჩნია ეხლა რას მთხოვ, მიდი აბა?

📞მოკლედ მინდა რომ იმ კომპანიას ლონდონში რომ არის დაელაპარაკო და იუნას წასვლა ცოტა ხნით გადაწევინო, ჩვენს კონცერტს მინდა დაესწროს და კონცერტის შემდეგ ჯონქუქმა კი რაღაც უნდა გააკეთოს.

📞კარგი დაველაპარაკები პრობლემა არ არის.

📞მიყვარხარ ბიძია.

📞კარგად აბა და არ დააგვიანოთ კომპანიაში მოსვლა.

ჯიმინი:აბა რაო?

შუგა: ვეტყვიო პრობლემა არ არისო.

მე:მადლობა ჰიონ.

შუგა: არაფრის სასიძოვ.

შევჭამთ და წავედით ჰაიბში, იუნას გზაში დავურეკე და ვუთხარი რომ ახლა ჰაიბში მივდივართ და ცოტა ხანში მოვალთ და მერე ისევ უნდა წავიდეთ მსთქი, კი მითხრა არ მოხვიდეთო და თუ მნიშვნელოვანი არისო, მაგრამ მაინც დავითანხმე. მივედით კომპანიაში.

იუნას პ.ო.ვ
ვიწექი რა დროსაც ქუქმა დამირეკა და მითხრა რომ ჰაიბში მიდიან და ცოტა ხანში მოვალთო და .დღე ისევ უნდა წავიდეთ, კი ვუთხარი მნიშვნელოვანი არის მეთწი დარჩი მეთქი მაგრამ მაინც დამიყოლია და დავთანხმდი.

ცხოვრებით დატანჯულიWhere stories live. Discover now