იუნას პ.ო.ვ
გავიღვიზე და წელს სიმძიმეს ვგრძნობ, გავიხედე და ჯონქუქი იყო, ჩუმად ავდექი ლოყაზე ვაკოცე და სააბაზანოში შევედი, გამოვიცვალე და გავედი ოთახიდან, იქ კი მარტო ის ექვსეული იყო.მე: დილამშვიდობის და ასე ადრე რატომ გაიღვიძეთ?
სემი:სამსახურში მივდივართ და დროზე წამოდი.
მე:ჯერ ადრე არ არის?
ტომი:აუ წამო რა.
მე:კარგი ავალ ტელეფონს ავიღე და წავიდეთ.
ბენი:კარგი მიდი დროზე.
ავეფი ზემოთ და ჯონქუქს კიდევ ეძინა, ჩემს ძმას გავს რა ძილისგუდა, ავიღე ტელეფონი და უნდა გამოვსულიყავი, როცა ჯონქუქის ტელეფონზე მესიჯი მოვიდა.
მე:ქუქ გაიღვიძე!
ჯკ:.....
მე:ახხ.
მივედი და დავინტერესდი რა მესიჯი იყო. ეს მესიჯი კი დედამისისგან.
დედამისისგან
შვილო, არ დაგავიწყდეს რომ 1 თვეში მაფიოზების შეკრება არის და შენც უნდა იყო, ბიჭებიც გააფრთხილე, ის ბავშვებიც იქნებიან რომლებიც სუბინის შვილები არიან და ის გოგოც რომელიც მასთან სამი წელია, ყველა იქ იქნება, ასე რომ შენც.მოიცა მოიცა რაო? ანუ ბიჭები მაფიოზები არიან? და ამას მალავენ? ნეტავ გოგოებმა თუ იციან?
ტელეფონი მაშინვე თავის ადგილას დავდე, ჯონქუქმა კი გაიღვიძე.
ჯკ:პატარავ..
მაშინვე ავნერვიულდი და ნერვიულობის ნიადაგზე ტელეფონი გამივარდა ხელიდან, მაშინვე დავიხარე ტელეფონის ასაღებად.
ჯკ:პრინცესა რა გჭირს?
მე: არაფერი
ჯკ:ცუდად ხარ? რაღაც ანერვიულებული ჩანხარ?
მე:არა ყველფერი რიგზეა.
ჯკ:ასე ადრე რატომ გაიღვიძე? სადმე მიდიხარ?
მე:კი კომპანიაში, თათბირი მაქ ჩასატარებელი და სანამ დაგვიანდება,მანამდე წავალ კარგი?