იუნას პ.ო.ვ
<<4 დღის შემდეგ>>
გავიღვიძე და შევედი აბაზანაში,მოვწესრიგდი და ჩავედი ქვემოთ.მე: დილამშვიდობის როგორ ხართ
ლილი:კარგად შენ
მე:მეც კარგად, ნარი სადაა?
არეუმი: ტელეფონზე საუბრობს.
მე:კარგი.
ცოტა ხანში მოვიდა ნარიც.
ნარი:შენ აქ ხარ, მოვდიოდი ეხლა შენთან
მე:რა იყო?
ნარი:რიკიმ დარეკა
მე:რაო მერე?
ნარი:10 წუთში აქ იქნებიან, საქმე არ იცდისო, გადაღებეზე უნდა ვიმუშავოთო.
მე:ღმერთო შენ მიშველე, კარგი ჯანდაბას მოვიდნენ, უეჭველი რიკის ახირება იქნება წავიდეთ იუნასთან, თორემ სხვებს სულ ფეხებზე კიდიათ სად იმუშავებენ.
10 წუთში მართლა მოვიდნენ.
ჩვენ კი გავედით გარეთ და აუზთან დავჯექით.ვსაუბრობდით თუ როგორ წარიმართებოდა გადაღებები. შერილი და ემაც მოვიდნენ, დაჯდნენ და შერილის მხარეს მაგიდაზე რაღაც ფურცლები შევნიშნე, ეწერა სარა და ჰაბინი, მაშინვე დავსტსცე ხელი და თურმე რა მთელი 1 წელია ყოველი თვის ბოლოს ეს ქალბატონო ფულს ურიცხავს.მე:შერილ!!! ეს რა ჯანდაბა!!!- დავიყვირე და ჩემი ძმაც და სხვებიც გამოვარდა, და ფეხზე წამოვხტი.
შუგა:რა ხდება? რა გაყვირებს იუნა?
შერილი:,იუნა მომისმინე აგიხსნი ყველაფერს.
მე:ამიხსნი? რას ამიხსნი?!!! როგორ აძლევ ჩემი კომპანიიდან უკვე 1 წელია სარას და ჰაბინს ფულს?!!!
ამას ამიხსნი ? - თმაში ხელები შევიცურე და ნერვიულად წინ და უკან სიარული დავიწყე.შერილი:იუნა გთხოვ..
მე:შერილ ნუ მთხოვ გესმის!! ნუ მთხოვ!!! ადრეც გააკეთე მსგავსი გახსოვს? მათთვის 80%მიცემას რომ აპირებდი,მაგრამ უფლება არ მოგეცი, და მეორე შანსი მოგეცით, მაგრამ ვერ გამოიყენე ეგ შანსი. ემა შენ იცოდი?!!!