43

25 4 0
                                    

იუნას პ.ო.ვ
უკვე სტამბულში ვართ და ახლა ვზივართ და ვსაუზმობთ.

სემი:ბაბუამ დარეკა და მოგვიკითხა, რა შვებითო.

მე:ისე არაფერს მაგრამ კონკრეტულობა თუ აინტერესებთ ვჭამთ.

სემი:შენ სულ რატომ გველობ!!

მე: კარგი ხო ბოდიში.

ნარი: სტამბულში ვართ ეხლა და რა ვქნათ, გავერთოთ თუ კომპანიაში წავიდეთ?

მე:გავერთო ეს ერთი თვ ესა მერე თუ მოგვებზრდება კომპანიაში წავიდეთ.

ხო მართლა აქაც გვაქ კომპანია და პარიზშიც გვაქ, შეიზლება თვაისი ან ბლექფინქი პარიზში შეგხვდეს,იმიტომ რომ მათ აქვთ ეხლა კონცერტი, და ზუსტად ექვსი თვის შემდეგ.
წავედით კლუბში და დაიწყო გართობა.

ჯონქუქის პ.ო.ვ
ვზივარ ჩემს ოთახში და ვფიქრობ იუნა სად წავიდოდა,მთელი ღამე თვალი არ მომიხუჭავს, ბიჭებმა არ იციან მე რომ გუშინ სახლში მოვედი მათ უკვე ეძინათ, ჩავედი ქვემოთ და გოგოები იყვნენ, გამიხარდა მეთქი იუნა არ წასულა თქო და მაშინვე ის კითხვა დავუსვი რომელიც მაინტერესებდა.

მე:გოგოებო იუნა დაბრუნდა?

რუიჯინი:არა ჯონქუქ, ჩვენც ამის გასაგებად მოვედით რომ ჯონქუქმა ხომ არ იცის თქო რამე, მაგრამ როგორც მივხვდი არც შენ არ იცი არაფერი.

შუგა:რა ხდება? რაზე საუბრობთ?

სარა:იუნაზე.

შუგა:იუნას რამე დაემართა?

მე:არა ჰიონ,მ...მან

შუგა:რა მან?

მე:მ..მან ყველაფერი გაიგო, ისიც იცის რომ მაფიოზები ვართ და სუბინის მოკვლას ვგეგმავდით, ისიც იცის რომ ეს ყველაფერი გოგოებმა იცოდა და ისიც იცის რომ სინამდვილეში სუბინის შვილია.

შუგა:ჯანდაბა!!!ჯანდაბა!!!!ჯანდაბა!!! ეს როგორ გაიგო?!!!

მე:რამდენიმე დღის წინ გაუგია რომ მაფიოზები ვართ, მერე იმ დღეს აგარაკზე შერილი რომ გააგდო, იმ დღეს გაიგო რომ გოგონებმა იცოდნენ, გუშინ წინ კი კიუჯინის ოთახში რომ ვსაუბრობდით მაშინ გაუგია.

ცხოვრებით დატანჯულიWhere stories live. Discover now