1.2

148 12 6
                                    

Merhabaa🫶🏻

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💌

keyifli okumalar💕

...

"Güzelim, girsek mi artık?"

Okuldan çıktıktan sonra biraz buralarda gezinmiş ve tam on yedi dakikadır restoranın önünde bekliyorduk. Açıkçası ne konuşacağımızı bilmemek beni çok germişti ve içimde kötü bir his vardı.

Ama Pars haklıydı artık girmemiz gerekiyordu.

"Girelim." Diyerek kapaya doğru yürümeye başladım.

İçeri girdikten sonra önümüze geçip bizi durduran garsona hayırdır dercesine bakışlar atarken konuşmaya başladı.

"Pardon isminizi alabilir miyim? Ve rezervasyonunuz var mıydı?"

"İsmim Egem Altan ve hayır rezervasyonum yok Burak Karan için gelmiştim."

İsmimi söyledikten sonra garsonun paniklemesiyle Pars ile bakıştık.

"Burdan buyrun Egem hanım, Burak bey sizi bekliyor."

Başımı salladıktan sonra önümüzden giden garsonu takip ettik.

Masaya yaklaşırken Parsın elini elimde hissetmemle ona dönüp hayırdır dercesine başımı sallayıp göz kırptım.

Hop hop hop
Kıskandı mı bu beni?

O bu hareketime gülerken bakışlarım masada oturmuş bizi izleyen çocuğun üzerinde gezindi.

Çüş! Harbi çüş yani.

Açıkçası biraz fazla yakışıklıydı. Evet sesi de yakışıklıydı ama kendisini bu kadar beklemiyordum. Acaba kız arkadaşı var mıydı yoksa ben olabilir miydim? Böyle yakışıklı koca herkese nasip olmazdı...

Of ne diyorum ben yine!?

Restoranda sadece iki masa doluydu birinde Burak Karan diğerinde ise 20-30 yaşları arasında dört genç çocuk, ellili yaşlarında büyük ihtimalle babaları olan bir adam ve muhtemelen benim yaşlarımda olan bir erkek çocuğu vardı.

Ben ikinci masanın bana ve Parsın tuttuğu elime olan garip ve sinirli bakışlarına anlam vermeye çalışırken Burak ayağa kalktı ve hafifçe öksürerek karşındaki sandalyeyi çekerken başıyla önce beni sonra sandalyeyi işaret etti.

Parsın elini bırakıp gülümsedim ve çektiği sandalyeye oturdum. O karşıma otururken Pars çoktan yanıma oturmuştu.

"Hoş geldin Egem."dedi elini uzatarak.

Hoş buldukta sen bana sürekli böyle Egem mi dicen aslan parçası?

Tam elimi uzatmak üzereyken Parsın elini uzatıp, Burağın elini sıkması ile duraksadım.

"Hoş bulduk birader."

Hop hop hop Pars az önce tıslayarak mı konuşmuştu yoksa bana mı öyle gelmişti? Oyyysss güzel olay çıkacak gibi valla.

Ay saçmalama yine Egem!

"Pars" diyerek hala Burağın elini sıkan elini çektim. Ve Burağa döndüm.

"Hoş bulduk Burak bey artık konuya mı geçsek?"

Napayım olm aşırı merak ediyordum ve tek derdim ne olduğunu öğrenip buradan defolup gitmekti.

KARANLAR(GERÇEK AİLEM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin