CHAPTER 11 : MOMENT

2.7K 84 7
                                    

Dari rambut turun ke kening,kemudian dibawa kepada hidung ,mata dan berakhir pada bibir.

Perfect.

Senyuman ikhlas dibibir terukir.Wajah ini kalau tidur lagi comel rupanya.

Harris pov

Apala yang jadi malam tadi sampaikan dia tiba tiba berani nak buat macam ni.Ketawa terletus perlahan.Aku sedar sedar dah nampak isteri aku tidur dekat sini.Bukan malam tadi kemain kunci pintu ke..

"sayang...."rambutnya yang separuh menutupi matanya diselak ke belakang telinga.

"hum.."Mayra bergumam malah pelukan pada pinggangku makin dieratkan.

Ouhh,makin berani pulak isteri aku ni.Kalau dia tau apa yg dia buat malam tadi,confem blushing tak kesudah.

"sayang..bangun..dah subuh ni"sebenarnya aku dah lama terjaga.Cumanya itula,aku tak boleh nak bergerak kemana mana sebab terkunci dengan isteri kesayangan aku ni ha.

"hum..5 minit"kepalanya makin mencari ruang untuk menyelit pada dadaku.

Tergugat iman aku tau tak.Haih,sabar Harris..sabar..Isteri aku memang sengaja nak buat aku macam ni ke apa

"Bangun atau bie kiss sayang sekarang jugak"

"....."

Harris tersenyum sinis.Isterinya memang betul betul tak sedar ni.

Bibir lembut milik Mayra dipaut lalu ciuman dilabuhkan untuk seketika waktu.

Melihat Mayra yang masih tidak sedar membuatkan aku lebih gelak besar.

Kini,ciuman cuba diperdalamkan.

Lama

sehinggala Mayra mencelik matanya apabila merasa sesuatu yang tak kena pada bibirnya.

Kedua dua matanya terbeliak malah secara drastik tubuhnya menolak diriku lalu dirinya sendiri jatuh daripada sofa tanpa sengaja.

Perasan akan itu terus kedua dua tangannya naik menutup mulutnya sambil membuat muka tidak percaya

"nak kena cium baru nak bangun ke?hurm?"aku tergelak sinis.Kelakar pulak tengok muka isteri aku bila bangun bangun terus dah membahang satu muka.

"b..bie..bie buat apa ni?"gagapnya

"kiss sayang la,sape suruh tanak bangun.Dahla sayang goda bie pagi pagi subuh ni..nak bukak kuota anak pulak ke?"sinisku berkata.

Wajah Mayra sudah menjadi merah padam.

'Apa yang aku buat?'desis hati Mayra.Dahla dirinya tidak sedar.

"dah,pergi mandi.Barang barang belum kemas lagi kan?"

Mayra masih duduk termenung dengan khayalannya.Entah apa yang dilakukan oleh dirinya sampai jdi macam tadi.

"kee..nak mandi sama sama?bie on je-"

"SAYA MANDI SENDIRI!err..s..saya..saya naik dulu"laju sahaja Mayra berlari naik atas meninggalkan aku.

Akhirnya tawaan aku meletus.Seronok jugak usik dia macam ni.Tak pasal pasal dapat free kiss.Haihh..Mayra..mayra

🐺

Sepanjang perjalanan langsung tiada sebarang bunyi daripada Mayra.Malu dirinya pada pagi tadi masih belum habis lagi..

"hey..dengar tak ni?"

"hurm?d..dengar?a..apa?"bengongla kau Mayra.Cuba fokus!Fokus!

HARRIS XAVIER'S SWEETHEARTWhere stories live. Discover now