Aramızdaki Mesafe~

1K 59 343
                                    

İguro-san tam karşımda kılıcını bana doğru tutmuş bir şekilde duruyordu, ve muhtemelen benden nefret ediyordu. İblisleri sevmiyordu sonuçta.

"Nasıl iblis oldun? Kim seni yenebilecek kadar güçlü'ydü?! Seni... seni gördüğüm anda gücünü hissedebilmiştim, benden hatta belkide Rengoku'dan bile daha güçlüydün. Kim seni yendi? Bir Üst Ay'mı?"

"Kimse beni yenmeye çalışmadı, bende kimseyi yenmeye çalışmadım. Ben iblis olmaya çalıştım. Bu kadar."

"Sen mi? Sen iblis mi olmak istedin?! Aptal'sın. Seni öldüremesem bile seni öldürmeye çalışacağım."

"Biliyorsunki, burda tek ben yokum, benimle gelen bir iblis daha var. Ve o iblis benden daha güçlü. Beni yensen bile öleceksin."

"Umurumda değil. Seni öldüreceğim." Kısa sürecekti.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bir süre savaşmıştık, savaştayken Akaza-san bize katıldığından İguro-san ölmüştü, doğrusu başka bir şekilde ölmektense onun ellerinden ölmeyi tercih ederdim.

"Aptal, haber verseydin ya! Herneyse, burdaki işimiz bitti, şimdi şu Ai denen iblis'i arayacağım, bana yardım et."

"Ai? O iblis'i tanıyorum, Douma-kun ile sanırım Kyoto'ya gitmişlerdi. Hadi bizde gidelim, gitmemiz bir kaç saatimizi alır." Akaza-san Douma-kun'u duyunca gitme isteği yok olmuştu. Ama elbet gidecekti, hazır gitmişken bende Douma-kun ile buluşayım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kyoto'da gidecekleri görev yerine gelmiştik. Akaza-san onları aramaya başladı. Ben bir kaç saniye sonra Douma-kun'u hissetmeye başlamıştım.

"Akaza-san, burdan gidelim."

"Nereden biliyorsun?"

"Douma-kun'u sezebiliyorum, o çok güçlü, seninde gücünü sezebiliyorum doğrusu." Akaza-san beni takip etmeye başladı. Bir kaç dakika sonra onları bulmuştuk.

"Douma-kun!!" Koşup sırtına atladım.

"Hı? Ah, Mizuki-chan, Akaza-dono, demek buralara kadar geldiniz beni görmek için!!"

"Akaza-san'ın Ai-san ile buluşması gerekmiş." Beni sırtından indirdi ve kulağıma fısıldamaya başladı.

(Bundan sonraki sahne Doumagerceksus kişisine özeldir fjsjchsjhd)

"Mizuki-chan, ikimizde Akaza-dono'nun sırtına atlayalımmı?"

"Olur!!" Akaza-san'a seslenerek koşmaya başladım.

"Akaza-san!! Hiç kadın yemeyi düşündünüz mü?" Sırtına atladım.

"Yare yare~, Mizuki-chan, eğer Akaza-dono ile uğraşırsan sana yumruğu basar~ ama kadın olduğundan dolayı yapabilir mi emin değilim!~" Douma-kun'da Akaza-san'ın sırtına, yanıma doğru atladı. Ama Akaza-san sadece Douma'ya yumruk attı. Bana atmadı. İblis bile olsam bir kadın'ım sonuçta.

"Akaza-dono, bu yaptığınız ayrımcılık!! Mizuki-chan'da yumruk yesin!!"

"Sus be, gerizekalı mıdır nedir, doğrusu Douma'nın yaptığı şeyi sende yaptın Mizuki, yani sende gerizekalı'sın.'

Douma x Reader | Oni Ni Naritai~ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin