Kız Kıza Görev...

854 49 232
                                    

Dikkat küfür⚠️

POV:Mizuki-Y/N

Ai ile göreve gidecektim... Matsudo'ya gidecektik. Küçük bir şehirdi. Küçük bir şehir olmasına rağmen kalabalıktı. Muhtemelen oraya gitmemiz uzun sürerdi. Ama bizi Nakime oraya ışınlayacaktı. Umarım hızlı biterdi, onunla kalmak istemiyordum.

Onu Sonsuzluk Kalesinde bekliyordum. Gelmesi uzun sürmüştü.

"Nakime!! Ne zaman gelecek o?" Ai önümde belirdi. Benden nefret ettiği suratından belliydi. Ona sinirli bir şekilde bakınca gülmeye başladı ve bana yaklaşmaya başladı.

"Bana o gözlerle bakmak istiyorsan beni yenmeyi bileceksin!! Benden yüz kat daha güçsüzsün!! Douma-san'ın sende bulduğu şey ne anlamıyorum!!" Arkasını bana geri döndü ve konuşmaya devam etti.

"Douma-san kızmasaydı seni öldürebilirdim!!" Bende inandım.

"Şu kavgayı kes, sadece göreve odaklan." Nakime bizi Matsudo'ya gönderdi. Amacımız yine bir Hashira bulmaktı. Bu aralar Hashiraları çok görmeye başlamıştık. Ama bu bilgiyi bize veren bir iblis avcısıydı. Bir iblis bilgi vermesi karşılığında onu bırakacağını söylemiş, iblis avcısı bilgiyi versede iblis tarafından yenmiş.

"Görevi biliyorsundur umarım."

"Beni kendin olarak görme, Ai. Ben senin kadar aptal değilim."

"Huh?! Douma-san falan dinlemem seni şuracıkta gebertirim!!" Küçük kuş kızmaya başladı.~

"Hı hı."

"Ne demek 'hı hı'?! Sen bana seni yenemeyeceğimi mi söylüyorsun?!"

"Ai, 'hı hı' dediğime göre seni doğrulamış olmuyor muyum? Lütfen sende olmayan beynini kullanabilir misin? Ah doğru, olmayan bir şeyi kullanamazsın." Onunla alay ediyordum. Sinirden dişlerini sıkmaya başlamıştı.

"Kes sesini velet!"

"Velet? Sen kaç yaşında iblis oldun, Ai?"

"Hmm... 17 diye hatırlıyorum."

"Mantıken iblis olduğun anda bedenin büyümeyi bırakıyor, ve sende o yaşında sahip olduğun bedeninde kalıyorsun, o yüzden ben daha büyük oluyorum, bedensel olarak."

"Tch, sen kaç yaşındasın ki?"

"18."

"HEY BENDEN SADECE 1 YAŞ BÜYÜK OLUYORSUN O ZAMAN!!"

"Yinede bedensel olarak daha büyük oluyorum, tabii onun verdiği hücreler ne kadar fazlaysa sen dahada olgunsundur."

"Hah, o zaman ben daha büyüğüm, o beni bir çok kez ödüllendirdi. Ona minnettarım."

"Tebrik ederim, benden dahada büyüksün."

"Hmm duyduğuma göre Douma-san 20 yaşında iblis olmuş."(kesinlikle internetten bakmadım)

"Douma-kun genç yaşta iblis olmuş desene."

"Yalnız sen 18 bende 17 yaşımda iblis oldum buna ne diyeceksin?"

"Haklısın." Dedim gülümseyerek. İyi anlaşıyorduk ama muhtemelen hâlâ benden nefret ediyordu.

"Ai, Douma-kun'a nasıl âşık oldun?"

"Onu ben zaten önceden tanıyordum. 2 yıl önce onu görmüştüm. Ben Daki-san ile başka bir görevdeydim. Daki-san'ın onunla konuştuğunu gördüm, tabii Daki-san Douma-san'ı daha çok azarlıyordu, Douma-san'da az çok alay ediyordu. Onun bu halleri hoşuma gitmişti. Sonra günlerce Douma-san'ı düşünmeye başladım. Âşık olduğumu fark edince onun hakkında araştırmalar yaptım. Onunla göreve gittiğimde benimle alay etsede hoşuma gidiyordu."

Douma x Reader | Oni Ni Naritai~ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin