Yeni İblis Mizuki~

1.4K 67 255
                                    

🌠Douma Time🌠

"Douma-kun, adımın Gen kalmasını istiyorum."

"Hayır, adını değiştireceğiz, Gen senin insanken sana hitap edilen isim. Ama sen şuan bir iblissin."

"Banane!! Ben Gen adını seviyorum!!"

"İnsan adın'ı kullanmayacağız. Beni zorlama.~" Onun güçlü olduğunu biliyordum. Onu zorlamamam gerekti. Onu yenemezdim.

"Peki, sen seç, adımı."

"Tabi~ Mizuki.~"

"Mizuki?"

"Evet~ bence harika, öyle düşünmüyor musun?"

"Eh işte, herneyse, benim yapmam gereken birşey var, bana yardım eder misin, Douma-kun?~"

"Tabi yardım ederim.~" Douma-kun dalga geçen biriydi, ama bana yardım ediyordu.

"Nereye gidiyoruz, Mizuki-chan?"

"İnsan yemeye, başka nereye olabilir??"

"Bunun için mi yardım istedin? Bunu kendin yapamaz mısın?"

"Hayır hayır, en çok insan nerede bulunur sen biliyorsun'dur diye senden yardım istedim."

"Çok insan olan yerde insan yemek zordur. İstersen insanlar'ı bir yere çağırıp öyle ye."

"Mantıklı, teşekkür ederim, Douma-kun.~"

"Rica ederim, o zaman ben gidiyorum."

"Görüşmek üzere.~" Douma-kun yanımdan ayrıldı, bende başka bir şehir'e gitmek için yola koyuldum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tokyo'ya gelmiştim, çok kalabalık'tı. Henüz kimse beni fark etmemişti, ara sokakta saklanıyordum. Bir kaç kişiyi yemek için gece herkes uyurken birilerinin evine gizlice girip onları yiyordum. Lezzetli'ydi, ama benim favorim çocuklar olmuştu. Son zamanlarda Tokyo'da çocukların kaybolduğunu söyleyen haberler ortaya çıkmıştı bile. Onların yanında bir kaç kadın ve bir kaç adam. Ama çoğunlukla çocuklardı. Buraya iblis avcılarının geleceğini biliyordum.

İblis kan sanatım'ı öğrenmiştim. Doğrusu nefes tekniğiydi. Kılıcım'la iblis kan sanatım'ı kullanıyordum. İblis kan sanatım; Altın Kılıc'ı.
Gücü'm yıldızdan altın'a dönmüştü. Zayıf iblis avcılar'ını yaralayıp yiyordum. İnsan yedikçe dahada güçleniyordum.

Bir kaç gün sonra Douma-kun beni görmeye gelmişti. Birilerini ziyaret ettiğini düşünmezdim.

"Ara ara~ Douma-kun'u buraya getiren şey nedir?"

"İlk önce hoşgeldin denilir be."

"Hoşgeldin hoşgeldin, eee seni buraya getiren şey nedir?"

"Hoşbuldum~ bir sürü insan yediğini duydum, bende gelip bakayım dedim.~ Eee banada insan var mı?"

"Tabikide!! Hem senin en sevdiğinden~ kadın!!~"

"Aman Akaza-dono duymasın.~"

"Akaza?"

"Üst Ay 3, ondan sonra iblis olup Üst Ay 2 olduğum için beni kıskanıyor.~"

"Acıdım şimdi Üst Ay 3'e."

"Dimi dimi!! Onunla arkadaş olmaya çalıştığımda bana hep yumruğu basıyor!!~" Gülmeye başlamıştık. Akaza'yla dalga geçsemde beni öldürebilirdi.

Douma x Reader | Oni Ni Naritai~ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin